1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien een armory linkje?

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Plus, als je met 3.2 gestopt bent dan kan je nog steeds wel makkelijk meedraaien hoor. Protection paladins werken nog vrijwel hetzelfde volgens mij, en de raids zijn eigenlijk alleen maar makkelijker geworden.. (helaas)

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik was gestopt voor 3.1 en net 3week weer aan het spelen, door de nieuwe dungeon tool heb je supersnel een groep en heb je in een dag zo 60-80 triumph badges waarmee je t9 kan kopen. Na een week draaide ik weer mee met mn oude guild in ICC10/25.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kleine tip, bel naar blizzard als het om een gebanned account betreft. Via de mail is de wachttijd circa een maand. Terwijl telefonisch je acount (mits goede gegevens natuurlijk) binnen een dag tot een week al terug hebt. :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nu ben ik zelf ook weer ff bezig met Dungeons. Na een paar dagen flink rep boosten voor de Argent Dawn was ik wel ff toe aan iets anders. Ik wilde de Argent Dawn op Exalted hebben, maar had ff geen zin om ook nog het hele weekend in Stratholme te overnachten. Overigens wel mooi dat die quests voor hun zo'n 1000 rep opleveren en dat je met die stones ook nog het nodige erbij kunt krijgen.

Heb nu 13800 rep ofzo voor Argent Dawn. Iemand nog een handigheidje voor dat laatste stuk? Of is het gewoon verstandig in Stratholme te overnachten?

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga de mount van Rivendare farmen, met beetje geluk krijg je die + exalted + extra geld van waardeloze lowbie items!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ben er ook al druk mee bezig geweest, maar die mount wil nog niet echt droppen. Een van mijn goede vriendinnen in het spel, voor de grap in-game moeder, is er ook al tig keren heen geweest en nog steeds is die niet gedropt.

Ik denk zelf dat het een 1% drop is, maar ik kan me vergissen.

Wil gewoon graag Argent Dawn op exalted, dan kan ik eindelijk gebruik maken van die Vendor in die grote tent. ;)

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    NEEEEEEEE. Daarvoor moet je Crusader zijn, dat is de titel Exalted Argent Champion of the Alliance/Horde

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Volgens mij voldoe ik al bijna aan de verwachtingen hoor. Je moet geloof ik exalted zijn met de vijf hoofdsteden, ben ik, met argent crusade, ben ik ook, en met argent dawn. Dat laatst moet nog komen.

Als ik het gisteren goed gelezen bij die vendor, dan waren dit de voorwaarden om bij hem te mogen kopen. ;)

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Fout! Je hoeft helemaal niet Exalted te zijn met de Argent Dawn, maar je moet een champion zijn met alle cities.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet niet wat je aan het doen bent maar voor de content van het argent tournament hoef je geen rep te hebben van level 60 content. Zou ook raar zijn dat je als level 80 level 60 dungeons moet farmen. Ik zou nog maar eens goed lezen wat je ervoor moet doen want volgens mij ben je nu tijd aan het verspillen.

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  12. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rivendare's Deathcharger (mount) vandaag gedropt op m'n DK + Argent Dawn rep naar Exalted. Dus nieuwe title "The Argent Champion".

Aldus WoW Armory heb ik Baron Rivendare maar 20x gekilled, en bij de 20e kill dropte de mount (Inmiddels 23 kills, gezien ik nog verder ging met rep farmen).

@ Yellow 13,

Je moet ook het recht krijgen om elke hoofdstad te mogen representeren. Dit doe je door 5x 5 dailys (ofzoiets) te doen, waarmee je 25 marks krijgt, en je vervolgens deze weer inlevert. Dit moet je dan voor elke hoofdstad doen. Deze dailys start je in je eigen tent. Als eerste heb je geen keuze en moet je gewoon eerst je eigen race hoofdstad dailys doen, maar daarna mag je de volgorde zelf kiezen.

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ben nu bezig met de mount van keal'thas in magister's terrace heroic. Vooralsnog geen geluk gehad.

14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Die titel van 'of the Undercity' is echt gaaf!!! Heb je dan ook van 'of Orgrimmar' enzo? :)

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ja, je hebt dat van elke city. Alhoewel iedereen ermee rondloopt, dat is wel jammer.

Ik ga zelf voor Twilight Vanquisher (faceroll maar niemand wil het doen) of Starcaller (Algalon 10 man)

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    <--- Starcaller Vixae. :cool:

17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij misschien het telefoonnummer. Ik heb zelf lopen zoeken maar ik zie geen telefoon nummer die helpt met gebanned accounts.

18. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bloodsail admiral. :) Maar er zijn ook steeds meer mensen die die hebben :mad:

19. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gehaald toen je nog 1-2rep kreeg per mob. :p

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan nog viel het mee. Gewoon met 10 man Booty Bay AOE'en :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.