1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt. ;)

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het zal (en in dit topic waarschijnlijk al zeker) niemand verbazen maar het is toch wel een indrukwekkend verschil! Ik vond het wel een interessant bericht, al is het hier misschien slightly offtopic;

Blizzard Worth $7 Million In 1995, $7 Billion In 2007

What a difference a decade makes. Speaking with Game Informer magazine, Activision boss Bobby Kotick has spoken of the massive disparity between how much Blizzard was worth in 1995 compared to the price Kotick paid in 2007.

In '95, the Warcraft creators were purchased by Davidson & Associates. For a sum that, in 1995, Kotick believed to be outrageous.

"That year Activision probably had 60 million in revenues", he said. "They said they paid seven million dollars for Blizzard. I'm like 'Are you out of your minds? They're like a contract developer! They have Warcraft but what else do they have? You paid SEVEN million! That's insane!"

No, what's insane is the fact twelve years later Activision paid $7 billion for the developer, whose World of Warcraft game alone ("what else do they have?") generates $100 million a month in revenue.

Bron: Kotaku

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Holy shit. Dat is wel erg veel qua verschil. Anderzijds verbaast het me ook niet zoveel gezien dat laatste zinnetje. Als de klantenservice nu ook zoveel waard was. ;)

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xp van een random dungeon wat gelijk staat aan 2 a 3 kills op je level

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, gister m'n eerste random gehealed. (Level 75 Disc priest.)

Was even wennen, maar gaandeweg werd het steeds makkelijker.
    Zowieso is het een eitje om een Paladin te healen, zo blijkt.

Kreeg achteraf nog complimenten, en dat komt niet veel voor in cross-server randoms.
    Zal wel iets goed doen, haha.

Moet ik maar vaker doen, op deze manier.
    Als DPS stond ik zeker 15 min. in een que, en als healer was ik gister binnen 2 seconden klaar om te gaan.

Word er met de randoms overgens naar quests gekeken?
    Want tot nu toe heb ik iedere keer als ik ergens een quest had, ook 'toevallig' die instance gehad.

Kan stom toeval zijn, maargoed...

Vanmorgen voor m'n werk even vlug een Cooking Daily & Fishing Daily gedaan, en op de valreep nog even 76 aangetikt.
    Nog een paar levels te gaan!

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook met een priest beginnen zodra ik me account weer terug heb. Wat is een goede leveling build?

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb zelf geleveld als Shadow. Weinig downtime, en Shadowform.
    Let wel, het komt echt lekker op gang op lvl 40.

Mijn Priest ; http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Blade's Edge&cn=Caulder

Check ook Wowhead.com -> Forums -> Classes -> Priests.

Veel nuttige info over build en rotaties.
    (Vanmorgen 76 aangetikt, vandaar dat ik nog 1 puntje moet besteden in m'n Disc spec.)

Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  8. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het levelen van een priest zou ik inderdaad voor Shadow gaan en wat Grave al zegt vanaf 40 gaat het echt perfect. (net als met de meeste classes, vanwege de talents)

Een aanrader voor het levellen van een priest is om altijd te proberen om een goede wand te hebben (bijv vanaf level 5 oid kan je een wand gebruiken die je met enchanting kan maken..die erg goed is voor z'n level) Shield up en wanden maar, gaat perfect :) Al is het mana verbruik wel iets verbeterd sinds dat ik m'n priest geleveled heb. (Vanilla)

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laatst een Mage van 1 - 10 gedaan in een paar uurtjes.
    Downtime? Geen.

Mana regen is sinds 3.3 echt geen probleem meer tot level 15 ofzo.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn account nog en dat voor alle uitbreidingen toen max nog lvl 60 was. En ik wil toch wel weer spelen denk ik :+ wil ook gewoon opnieuw beginnen met wat nieuws. *mits ik die uitbreidingen ergens allemaal voor weinig geld kan vinden* Wat is dan een leuke class? En ook erg nodig. Wil geen standaard class. Dat heb ik al gehad bij Wow gewoon.

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen 'standaard class' wilt kom je op Death Knight uit..

Maar, Death Knight is nu weer standaard. Waarom kijk je niet gewoon naar wat je graag wilt doen als je op level 80 zit? Kijk dan aantal filmpjes van de classes die dat kunnen en die de spec daarvoor hebben en beslis dan.

12. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Word dan palladin dan kan je altijd nog tank healer of dps worden :) Of druid natuurlijk die kan dat ook ;)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is het zo matig geworden?

14. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

Volgens mijn begrijp je het niet helemaal of iets.

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft hij nog nooit naat item level gekeken ?

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan nog. Het emblem principe is redelijk duidelijk denk ik zo.

17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gewoon de emblems moeten houden de bij de raids waar ze bij horen. De eerste emblems voor Naxx bijvoorbeeld.

18. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel zo makkelijk geweest maar ze willen iedereen voor de nieuwe expansion even full item lvl 277 laten worden ;)

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ga maar uit van 251/264.
    Hardcore raiders zullen nog altijd een voorsprong hebben met het levelen, al zal het minder zijn voor die 5 extra levels.
    Heb nu al zin in de leveling-race :+

10 tries op Prof gehad nu; helaas met een halve alt-raid (wat bij ons eigenlijk niks uitmaakt; zijn toch dezelfde spelers als de main raid, alleen met iets minder gear :+)
    Helaas teveel melee, waardoor het gevecht een stuk vervelender wordt. Donderdag met 4 ranged en 2 melee, moet lukken dan :)

Liefst zou ik met 2 tanks, 2 healers en 6 hunters gaan, piece of cake.

20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas wel :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina