1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zonder hulp van je guild kan je het vergeten of heel rijk zijn. Je hebt 25 saronite ore nodig a 2000g per stuk op de AH, of drops van bosses in ICC. Vervolgens moet je een item looten in dragonblight en 2 items van Rotface en Festergut in ICC.

Dan heb je shadow's edge, als je door wilt gaan voor shadowmourne moet je vervolgens 1000mobs in ICC doodmaken met shadow's edge, daarna moet je een aantal bosses killen in ICC en tegelijk dingen verzamelen tijdens de bossfights. Vervolgens moet je 50 splintered shards verzamelen die alleen van bosses droppen in ICC25 en ook niet eens een 100% droprate hebben. En daarna moet je de lichking verslaan. Hier ben je dus zeker wel een aantal maandjes mee zoet.

Shadow's Edge:

Shadowmourne:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik had hem al door ja. Het is net als met die mount van Rivendare. Ik ben er echt al tig keer door geweest, maar droppen doet die niet. Ondertussen wel mooi Argent Champion en drie achievements verder. 333 heb ik er nu in totaal. ;)

3. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het bij de telefoon hangen heeft z'n vruchten afgeworpen. Na 30 seconden werd ik al geholpen. En gedurende dag word me account geunbanned.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kun je eindelijk opgelucht adem halen. Wat nu: Overnieuw of met beschikbare chars verder gaan? ;)

5. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me paladin gaat terug naar zijn oude server. En weer op een andere server start ik een priest :).

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wow?!? Dat is ff wat anders dan toen ik gestopt ben, daar was toen het sterkste wapen een HUGE zwaard met Donder en bliksem.

Ben weer begonnen met 10 day trial, ben Paladin en dan dat blauwe ras.
    Wel geinig...ben alleen vergeten hoeveel het lopen is zonder mount...zooo irritant...en verder vergeten dat Paladin in begin niet zo geweldig is...hoop dat het later wel zijn vruchten afwerpt...

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat de seals nu 10 of 30 minuten werken en niet meer 30 seconden. En ze gaan niet meer weg als je judged.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb je iets met healing classes?

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich weinig mis mee? Ik vind het nadeel dat die classes gewoon niet alleen kunnen grinden en shit. Of ze moeten afhankelijk zijn van goeie gear wat natuurlijk niet bij iedereen vanzelfsprekend is.

Klopt wel...maar zoals ik hier boven al zei als het erop aan komt is het toch Gear wat je redt. En in het verleden heb ik vaak pech gehad kwa drops en dat er een ander mee vandoor ging dat ik eigenlijk het beetje beu werd

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nog iemand tips voor me? Weet echt niet wat ik moet doen.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er achievements enzo mee wilt gaan doen zou ik paladin nemen. Als paladin kan je enorm veel solo doen, waardoor je dus ook meer achievements kan halen. En ook is het makkelijker voor als je van plan ben heroics te doen, aangezien een paladin kan tanken, healen en dpsen.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    eensch.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Tips hoe je dan het beste je skills kunt indelen en points voor optimale solo play?

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me paladin is een tank. Die priest is eigenlijk me eerste healing character :p

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Nadeel is wel dat er zo'n gruwelijk groot aantal paladins is dat het soms moeilijk kan zijn om groups te krijgen. Voordeel is wel weer dat zowel Paladin healers als tanks ontzettend krachtig zijn op dit moment.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Paladins zijn win in heroics..
    Altijd top dps in 5man als ret.
    Awesome aoe tanks.
    Goede healers.

Ik ga het liefst met 3 paladins op pad, buffs en dps!

Professor neer vandaag btw. Vorige keer gewiped, nu 1st try..
    Leuke instance iig :)

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Yep. Eigenlijk is Blizzard wel héél erg ten faveure van de paladins, als je kijkt naar de loot tables. Ik word er nog steeds chagrijnig van dat Holy Paladins gewoon niet oom gaan. Maar goed, balance is er toch nooit geweest in dit spel.

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Paladins kunnen wel oom, in ICC tenminste wel. maargoed, constant spammen 5 minuten lang zou idd niet moeten kunnen :+

19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo. ToC25 2x vandaag gedaan. met 2 PuG groups.

1x op M'n Lock: Northrend Beasts one shotted, Jaraxxus one shotted.

Toen Faction champs -> Drama. Ik en een andere lock kregen steeds gezeik op onze kop dat we de druid niet konden CCen. Tja, gaat ook moeilijk als de DK de rogue niet onder controle houd, en deze ons 1shot zowat (kut fear cast time, en DC op CD). Gaan die mensen zelfs in de raid schreeuwen dat de locks CC moeten leveren tijdens het vechten, terwijl we al dood waren >_>.

In ieder geval na 3 wipes tactiek gewijzigd. IPV Lock CC op de druid, gewoon full out DPS op Shaman, dan Druid. Werkte, en fac champs down.

Twin valkyr one shotted.

En toen, Anub'Arak.

1e keer wipe op 5%, en dat was de beste poging vanaf toen. 2e keer ninja pull van shaman door totems, en dus werdt Anub gepulled terwijl iedereen nog naar beneden sprong, beste lache om te zien.

3e, 4e en 5e keer steeds hetzelfde verhaal. (Ranged) DPS switchte niet naar adds, en dus bij elke submerge hadden we van die 4 grote adds op. In ieder geval steeds hetzelfde verhaaltje. Anub met 10Mil HP, en tanks gaan dood. RL "called" het, gezien het niet werkt.

Beste is nog dat Death's Choise dropte. En de Raid leader (masterlooter) hem niet eens ninjade, terwijl hij hem zelf ook nodig had.

---------------

En toen vanaf 12 uur ToC25 op m'n DK. Nooit eerder gedaan als melee class, en ik had dus gewoon gezegt dat ik de achievement had, terwijl dat niet zo was.

Nogal veel QQ in de raid, want uiteindelijk zijn 2 BoE geninjad, gezien de master looter ze te snel weggaf aan rollers die wonnen, terwijl ze het niet eens nodig hadden (diegene die wonnen). Ook nogal wat (Nederlands) gevloek tussen een lock die een Mp5 BoE ring won, en een healer die hem nodig had.

Maarjah:

Northrend Beasts one shotted,

Jaraxxus 1x wipe. Best wel stom maarjah. Vergat zelf ook dat ik z'n attack moest interrupten. Poging 2 interrupte ik alle fireballs. Terwijl ik dat deed, taunte ik Jaraxxus ook 1x >_> Moet nog wennen aan m'n keybinds, en gezien m'n DG Keybind pal naast Strangulate KB zit... Wel overleefd door IF te gebruiken + goede heals van de healers op me.

Faction Champs. Zelfde als hierboven. Wist niet wat ik moest doen, behalve dat ik de rogue moest kiten. Lukte wel, maar iedereen ging dood, behalve ik (was laatst overlevende voordat ze mij killde). Poging 2 ging lekker. DG Rogue, Dark command en Ice chains rotatie etc (+ Diseases en spreaden). Ging wel lekker, en faction champs down zonder 1 dead aan onze kant. Rogue kiten is best wel leuk :D

Twin Valkyr One shotted.

En toen Anub'Arak...

Ook one shotted :)

Ging dus stukken lekkerder dan op m'n lock.

2x OS roll gedaan voor 2 tank items (alhoewel ik nog geen OS tank spec heb, maar wat ik wel van plan ben).

1e item rollde ik een 100, maar ik was zo stom om nvm te zeggen -.-
    Bij de 2e OS roll voor tank bracers rollde ik gewoon, en won :)

Edit: Oh, en ik won MS roll voor Hellion Glaive, maar kreeg hem niet... Masterlooter vond dat Hunters prio hebben, en dat DKs en Palas er "No use" voor hebben. Ja right....

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Daar ben ik het persoonlijk roerend mee eens. Death Knights hebben veel strength nodig, iets wat niet op de Hellion Glaive zit. Rogues, Feral Druids en Hunters hebben bar weinig aan strength, en stacken agility, dus die zouden priority moeten hebben. Dat is eigenlijk hetzelfde als een dps rollt op een mp5 item..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina