1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat heb ik ook gehaald puur omdat ik het wou en kon :+ Ben nooit echt een team player geweest. Werd altijd vet zenuwachtig als we een dungeon in gingen en ik dan als rogue van alles mocht uitpluizen dus ik skipte het meestal :+

    +

    Al die action bars en mods kon ik nooit ergens vinden en aan de praat krijgen.

    Maar goed misschien nu wel!
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb de cloak gehaald voor mijn priest en de trinket voor mijn druid tank. Betere upgrades dan tier gear, zeker gezien het feit dat de marks waarmee je het naar 264 kan upgraden voor zo gruwelijk veel DKP weggaan dat ik de komende 2 maanden daar nog wel geen hand op zal leggen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan iemand mij vertellen welke file ik niet moet overschrijven als ik een nieuwere versie van gatherer installeer? Ik wil niet al mijn data kwijt raken namelijk.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De mapjes in Interface verwijderen/replacen. Als je gewoon afblijft van de config files in je WTF, raak je helemaal niks kwijt. ;)
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De ilvl 264 trinket vind ik toch echt wel een betere upgrade dan een part van T9.5 > T10 te swappen. Zeker als je bedenkt dat ik nog steeds met een 213 trinket rondrende :)

    Hierna ga ik voor de Vengefull Noose belt (3 sockets OLE!) (60 Frost)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oké bedankt! Dacht altijd dat in de add-on map de save files stonden.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    haal liever trinkets uit icc aangezien deze beter voor mijn class zijn
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek eigenlijk nog een nieuwe server voor mijn resto druid voor raiding (10 of 25 maakt me geen hol uit, zolang ik maar content en progress zie in een gezellige groep), en tegelijk ook een arena partner voor het nieuwe season, zit momenteel in hateful/deadly/furious mix.
    Heb al wel ervaring als resto druid in top tier brackets.

    Alliance of Horde is geen probleem, soort server ook niet.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zou Runetotem kiezen. In dungeons altijd vet gezellige groepen gehad die nooit zeiken of zeurden ergens over. In raids komt dat wel meer voor, maar ook daar hoor ik over het algemeen weinig over. Ik speel zelf Alliance, dus misschien zou ik je dan nog wel eens tegenkomen. Raids worden in mijn vriendenlijst over het algemeen veel gedaan. Tegenwoordig zitten bijna al mijn vrienden in ICC. Ik kan het je dus aanraden, deels op eigen ervaring en deels op wat ik zie. :thumbs:
     
  10. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    GoGo Al'Akir Horde side (Alliance is enorm in de minderheid op Al'Akir).

    Kom je in de grootste battlegroup + meeste realms in "Blackout" zijn PVP servers. Alleen staat Al'Akir nogal bekent om het "elite" gedrag van mensen (alhoewel je maar weinig "slechte" mensen ziet als je met AA mensen gegrouped wordt) + (hoge) Gearscore (addon) is a must om ook maar iets te puggen.

    Je kan natuurlijk ook voor Ravencrest gaan imo.
     
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF moet je met een spellpower trinket? Verder is je gear wel verbeterd sinds de laatste keer dat ik het zag
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    =( Tut tut.

    Ik ben eigenlijk vooral uit op een guild die al redelijk bezig is in ICC 10 of 25 en een resto druid kan gebruiken.

    Al'Akir klinkt niet slecht op zich, zal wel is op de realm forum daar kijken
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Lightbringer is ook wel een fijne realm om op te spelen al zeg ik het zelf. Je hoeft alleen niet te verwachten dat er zeer goede guilds zijn die Tribute to Insanity 25 man halen o.i.d., maar over het algemeen ben ik erg tevreden over hoe het er op mijn server aan toe gaat.

    Ik zit alliance, maar ook de horde side schijnt wel goed te pruimen te zijn. En onze guild zoekt nog een goede resto druid :9 Er zijn aan alliance-kant zo'n 7 guilds die ICC 25 op farm hebben. Dat varieert van guilds die alleen de eerste 4 bosses dood hebben, tot guilds die Crimson en Plagueworks ook al down hebben. Mijn eigen guild zit er een beetje tussenin: Crimson hall hebben we nog niet geprobeerd, maar Plagueworks zitten we aan Putricide, verder hebben we ook random stuff als Glory of the Ulduar raider etc.

    Horde kant heeft de beste guild van de server, die eigenlijk bijna alles wel down heeft. Zij hebben ook een aantal goede guilds, wat dat betreft is Horde en Alliance erg gebalanceerd op onze server.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Join Ensidia imo :)
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Tssk tssk, niet zo trollen jij :+
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zit je meteen op Tarren Mill, wat een goede server is tegenwoordig. Goede BG etc.


    Kunt ook naar Tarren Mill alliance gaan. Dawning is de beste alliance guild die volgens mij nog een drood nodig hebben. Koele guild ook, en dan mag je mij af en toe knuffelen in de beste pugs van het land.
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Tempting!

    En je hebt zeker nog niet toevallig een boom nodig in arena om te knuffelen?
     
  18. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    heya,

    iemand die toevallig een mening heeft over welke char als eerste van 60 naar 80 te levellen?

    mage, druid, hunter of priest. Wil ook graag horen waarom eerst de een en dan de ander.

    groeten vanaf dragonmaw
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Voor druids zijn er altijd wel teams te vinden. :)

    Als je serieus nadenkt over een guild als Dawning; ik ken de officers daar goed, zijn vroegere officers van guild waar ik nog in zit.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Met een healer of tank heb je altijd instant queue's met de nieuwe dungeon finder, als dps moet je vaak 15min wachten. Ook pugs naar ToC en ICC hebben liever een healer dan nog een dps.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina