1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die loottable van de LK is ook zielig, alle weapon models hebben we al een keer eerder gezien (op de caster sword en mace na). Illidan en Keal'jedan hadden wel toffe wapens. Beetje jammer hoor.
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo te horen mis ik helemaal niets. :+
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wel, je mist moi!

    En je guild is dood :+
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [​IMG]

    nerdragequit, geweldig. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die gast is nog al pissed. ;)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nerdraging and all, maar hij heeft wel gelijk.

    Ah well, blij datk geen hardcore raider meer ben :+
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nerd blijf je wel. :cool:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is misschien makkelijke gemaakt allemaal.
    Ik had het wel verwacht ook.
    Hoe wil je anders 11 miljoen mensen tevreden houden.
    Ik weet dat er hardcore pro's zijn die graag de oude tijden terug willen, maar jullie zijn nu eenmaal in de minderheid.
    Ik vind het zo ook wel best, de game moet wel toegankelijk blijven voor een groot publiek.

    Laten ze zich eerst maar eens cocentreren op cho chi wang en zijn goldseller maten. Je kunt het allemaal gelukkig weg spammen.

    Een moderator vertelde mij ooit eens dat ze alleen via juridische wegen van al die neppe bedrijfjes af kunnen komen. ;)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt er ook gewoon content voor beiden in doen. Gewoon content die voor noobs niet te doen is...
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Oftewel Heroic Modes ;)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bijvoorbeeld. Gewoon zoals vroeger dat iedereen tactics enzo moest leren. Of terug gaan naar 40 man. Hoe meer man hoe moeilijker. Meeste content is zo kansloos dat ik geen eens zin heb om een raid te joinen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar kan ik best inkomen. Ik denk echter ook dat het dan zou betekenen dat alleen pro's de beste spullen zouden krijgen. Zoals eerder al eens zei wilde Blizzard het spel toegankelijk houden voor een groot publiek. Als je die 40 man raids enzo weer invoert krijg je ook een rare verdeling op de ''items schaal.'' Dan zou jij de beste gear hebben en ik bijvoorbeeld geen enkele kans maken.

    Ze kunnen beter wat doen aan die lui die denken dat ze pro zijn en niet met noobs willen samenspelen. Als je die 40 man raids weer invoert krijgen mensen zoals ik al helemaal geen kans meer. Iedereen wil het best mogelijke uit het spel halen en daar moeten dan maar sommigen voor slikken. ;)
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Precies. Vroeger moest je tenminste nog wat doen voor een Epic... In plaats van hersenloos badges farmen :)
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen ontstaan juist door al die welfare gear en te makkelijke encounters
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zet 40 van de "pro" raiders in lvl 60 gear in BWL. En dan zou ik ze willen zien op Razorgore. Kijken hoe ze daar op reageren. Dat waren de tijden.

    Het koste onze guild toen dik een week voordat we hem konden downen. En daarna kwam Veal...

    Those good old days _O_
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar denk je dat Blizzard er ooit wat aan gaat doen?

    Probeer het suggestions forum zou ik zeggen.

    Dire Maul scheen vroeger ook echt een loot heaven te zijn, maar ook ik vind het jammer dat dat nu niet meer het geval is.

    Steeds als er nieuwe raids en dungeons bijkomen, worden de ouderen alweer minder. Neem Ulduar, schijnt toch echt al stukken minder te zijn dan bij de release. =(
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    En zo hoort het ook. Ik ben zelf niet een gigantische pro maar naar mijn mening moet er gewoon exclusieve content zijn voor de echt beste guilds, zoals je Algalon had in Ulduar. Dan moeten mensen tenminste nog hun best doen om tactieken te leren, want het is om te huilen zo makkelijk momenteel. De enige restrictie die ze nu hebben op sommige bosses zijn de limited tries, wat op zich wel nice is maar op den duur raakt men gewend aan de encounters en gaan deze ook wel op farm. Ook heb ik het gevoel dat we vaker down gaan door lag, bugs of ongeluk dan door een echte fout van ons. Verder zijn de omgevingen en de encounters nogal eentonig, en de enige gevechten die mij echt hebben kunnen bekoren zijn Putricide en Gunship Battle, hoewel de laatste zodanig makkelijk was dat ik benieuwd ben of we een echt gevecht krijgen in heroic mode.

    Al met al, Ulduar was vele malen beter dan deze zogenaamde 'endgame raid' die ons tot Cataclysm bezig zou moeten houden.

    Dat betekent overigens niet dat ik me niet vermaak, maar dat komt meer door de mensen die het spel spelen dan hoe het is opgezet momenteel. Ik ga lekker door tot na de zomervakantie en dan maar mijn account verkopen o.i.d. :)
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    OMG Veal, haha geweldige tijd en daarna die verschrikkelijke kamer naar Broodlord. Of de draken die daarna kwamen die je goed moest positioneren en LoS constant moest gebruiken geweldig was dat.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik denk dat Blizzard nooit terug zal gaan naar die goede oude tijd. Ik hoop voor jullie echter dat er wel weer een deel terug komt. Het zou leuk zijn als er een aparte 40 man komt voor vette gear drops en eentje voor vette weapon drops. Ik denk dat als Blizzard helemaal terug zou gaan naar die goede oude tijd, veel zullen afhaken en een hoop dood bloed. ;)
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is gewoon dat iedereen nu in dezelfde gear/models loopt, er is niks geen satisfaction meer aan het stukje van "dit ben ik".
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina