1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Anders zou ik niet happy zijn :+

    Trinket is win!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Trok vandaag in TOAK dungeon een iets te grote groep aan.
    Even netjes mijn excuses aangeboden.
    Ze vonden dat wel goed.
    Gelukkig zitten er ook nog sociale te spelen en niet allemaal van die wannabe pro's. ;)
    Gelukkig de achievement ook dat je de laatste baas down moet hebben in minder dan twee minuten.
    Nu hoef ik gelukkig niet zoveel heroic en LK dungeon achievements meer. Stuk of 22 nog en dan heb ik alles.
    Wil ook nog eens de groepsdungeons doen van BC en Classic, maar dan moet ik maar eens zien of mijn guild daar tijd voor heeft.
    Meestal zijn die alleen met social dingen bezig.
    Ze raiden vooral individueel en nauwelijks als guild.

    Edit: De nieuwe Curse FTW!!! Premium ook!!! _O__O_
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  3. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    TOAK?

    En sinds wanneer pulled DPS (behalve als de tank dat wil; MD, DG, Vanish/FD pull etc)?

    Edit: "groepsdungeons doen van BC en Classic" - Kan je solo doen als DK.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Blackwing Lair en dergelijke kom je niet in zonder groep. De meeste anderen achievements heb ik al.

    Wat betreft die groep. Dat ging per ongeluk. Het was ook niet mijn taak, keek alleen ff niet uit. ;)
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Blackwing Lair is geen group dungeon...

    En hoe te komen in een raid dungeon: Invite een random persoon van rond level 60. Het vaakst werken Death Knights die net gestart zijn. Convert de grp naar raid asap. Ga dan naar binnen, en kick die andere persoon.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    @Yellow13,

    Jij wist nog niet dat er t9 vendors waren? Pff ga je schamen! ik had in 4dagen tijd full t9 en een week later full t9 tank gear. Kon toen direct met mee naar icc10 voor het "echte" werk. Ga gewoon random heroics doen en je hebt zo 6 badges per instance, met een beetje mazzel krijg je de nieuwe icc 5man instances en daar kan jij ook nog wel genoeg loot weg halen.

    Molten Core kan je trouwens als DK in tank gear solo'en, BWL is lastiger maar met een healer erbij wil het wel.

    Wat is trouwens een TOAK dungeon?? En Curse Premium?
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Curse zal wel de addonsite zijn en dat je dan premium krijgt door te betalen.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    BWL kan niet solo en MC volgens mij ook niet alles.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De class wel, hij niet.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zag die vendors wel, maar ik besteedde er toen geen aandacht aan. Ik zat me meer te focussen op de vendors in Dalaran.

    Ik zal er zeker mee aan de gang de komende tijd. Heb er vandaag eentje gedaan, maar kon niet verder dungeons doen door afspraken. Zo meteen misschien nog een en anders na de nachtrust.

    En wat betreft rotations. Wees maar gerust, die zoek ik zelf wel op. ;)
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    DK uit mn guild heeft met t7 gear heel MC gesolo'ed anders. Hij farmed nu elemental ore in BWL van trash voor zijn Thunderfury
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hmmm. Blackwing Lair moet je toch via zo'n aparte relic of portal ingaan in Blackrock Mountain. Ik weet gewoon niet anders dat je alleen als groep die instance in kan komen. Ben al eens gestopt bij een soort van relic/beeld in Blackrock Mountain, bewaakt door 2 orcs. Toen ik er in probeerde te gaan werd dit geweigerd omdat alleen groepen erin zouden kunnen.

    Ik wil BWL zeker een keer doen, evenals MC en de andere die met groep zouden moeten.

    Als je die echt solo zou kunnen doen, vertel mij dan maar eens hoe ik in BWL en MC kan komen. 2 achievements verder is natuurlijk nooit verkeerd. ;)
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige pagina:

     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Thanx. ;)
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand of er ooit een WoW 2 komt?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zolang er nog 11,5 miljoen mensen zijn die wow I spelen of gedeeltelijk hoef je er niet op te rekenen. Weet dat het met Guild Wars wel het geval is, maar die hebben ook niet zoveel online als wow. Eerst komt er nog een uitbreiding en als die aanslaat gaat het nog wel een paar jaar door. Reken er maar op dat de verwachte levensduur van deze game nog zeker 3/4 jaar is. ;)
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet binnen 10 jaar. Blizzard is al bezig aan een nieuwe MMO. Dus dat zal de "wow 2" worden, alleen is het een totaal ander concept. Dus het wordt geen wow.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien in een soortgelijke wereld. Blizzard is echter niet gek en heeft ontdekt dat MMORPG's aanslaan. Je hoeft niet veel games te maken om binnen te komen met bakken geld. Blizzard is er het grootste voorbeeld van. ;)
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ja kdenk dat ze in 2/3 jaar met die nieuwe MMO gaan komen als WoW beetje aant afdruipen is en blizzard kennende gaat die ook weer heel groots worden, WoW nu toch ook wel over ze hoogtepunt heen voor het eerst het aantal spelers niet toegenomen dit jaar dus zal denk ik gaan dalen in spelers nu langzamerhand.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is niet toegenomen omdat in China de game bijna niet gespeeld word mede door de regering.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina