1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Felguard SL/SL build gemaakt, zodat ik mount bosses kan farmen op m'n Lock :D (Met mogelijke mistakes).

ZG ging nogal makkelijk, maar de trash voor Attuman in Kara is echt een ramp qua aggro op je pet houden (en hem healen). Zie dan ook m'n Repair bill terwijl ik Attuman doe :p

Iig wel erachter gekomen dat de Inferno een perfecte tank is voor de laatste trash pack voor Attuman :)

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik speel nu al een hele poos niet meer, ben gestopt net voor Ulduar uitkwam.. gear zat toen nog aan de max qua goedheid.. nu stelt het helemaal niks meer voor 8)

Maar kwam toevallig op battle.net terecht en heb even gemerged. Zie dat ik 7 free days kan claimen.. doen, of niet doen? Ik denk dat ik het toch maar niet doe, ze hebben het gewoon nóg erger verneukt dan dat het al was door gear nóg makkelijker weg te geven.. nog even en je krijgt gewoon een volle set toe gemailed 8) Zag ook dat ze ook een race change optie hebben toegevoegd :eek: Dat is op zich wel bruut (al heb ik al een paar honderd euro aan server transfers achter de rug zitten)

Misschien pak ik die 7 dagen toch maar, eventjes kijken :+

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die trinket is de grootste crap die er is. Als hij gewoon full t9 haalt is hij al bijna hit capped. Hij zegt zelf dat hij niet raid dus alleen 5man heroics, dan heb je die 8% niet nodig. Aan 5% heb je dan meer dan genoeg. Wel moet hij die spellpower trinket vervangen, zoals ik al eerder zei, ToC5 man Normal of Forge of Souls Heroic droppen beide goede trinkets.

Verder zie ik dat zijn blood spec aan staat, die moet hij vermijden. Blood is alleen goed met hele goede gear (icc) en veel armor penatration.

Dit is mijn Deathknight momenteel: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Iwiperaids

Laatste tijd geen 25man icc meer gedaan helaas dus nog niet veel kunnen upgraden :mad:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Holy shit. Doen we The For the Alliance daarnet. Zouden we eindelijk Ogrimmar in, lopen die kippen guards te killen en als gekken de stad in te rennen. Wel bij de baas gekomen, maar snel uitgeschakeld.

Vandaag en gisteren wel de andere drie leiders gedood, moet alleen ogri nog.

Echt zo supid dat mensen dan al zo snel weg gaan. Beetje pissed, wil graag mijn black war bear. ;):mad:

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Bullshit. Een hit-trinket verliest nooit zijn waarde. Hit is de meest valuable stat die er bestaat. Na de hitcap wordt het wat minder belangrijk, maar het is altijd nuttig om over je hit cap heen te zitten.

Sterker nog, ik zit als enhancement shaman gebuffed op 68% crit (melee), dit betekent dat ik akelig dicht bij de crit-cap kom (3% ervanaf zelfs). In dat geval is hit zelfs beter dan AP/Haste voor mij.
    Nu haalt Yellow dat bij lange na niet, maar dat wil niet zeggen dat hij niet minstens voor die 8% hit moet gaan.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ben al druk bezig die trinket te vervangen. Mirror of Truth eruit, hit trinket erin. heb al een leuke gezien voor 50 triumph met 100-128 hit rating als ik me niet vergis.

Komt goed, was er al mee bezig mensen. :9

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Mirror of Truth is een van de top trinkets die je van emblems kan kopen. Dat spell-power ding moet weg!

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die trinket heb ik tot na Ulduar nog gebruikt, omdat er nooit een betere voor me was gedropt :9 Toen ik hem uiteindelijk verving voor Herkuml Wartoken was ik opeens zoveel Crit kwijt :9

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik snap je verhaal niet echt, eerste deel praat je over hit en dan over crit.

Met hit is het zo dat je gewoon je cap moet halen en als je over capped bent (8% is de cap voor melee 2handers op raid bosses!) is een waste of stats, als je al 100% raakt kan je niks meer aan hit.

Als enchancement shaman dual wield je dus is je hit cap anders, jij hoeft trouwens niet voor de melee hit cap te gaan maar de spell hit cap. Lees Elitesjerks er maar op na, die zitten nooit fout. http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement/#Hit_Rating

Conclussie: Yellow moet gewoon zijn tier9 setje ff halen ipv zijn badges te verspillen aan die hit trinket aangezien hij toch alleen 5mans doet omdat hij momenteel zwaar undergeared is voor raids. Met tier9 lost hij dat op en op tier9 + de shoulders die hij nu heeft (zijn goed die niet vervangen voor tier9) zit hij zo op die 8% zonder er voor te gemmen of loze trinkets te halen.

Vervang die spelltrinket meuk nou eens, en lees mijn post eens, in 2 instances droppen trinkets die je zo kan halen..... Mirror of Truth is zelfs nu nog een super goede trinket.

Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hehe nou zie ik het op armory. The Sundial of the Exiled eruit en die hit trinket erin. Ik vergiste me even lelijk in de naam.

Btw probeer ik ook wel in instances te komen, maar het is soms tergens lang wachten op Runetotem. Ik zal mijn best doen. ;)

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Lees mijn post nog eens een keer, NIET DIE HIT TRINKET KOPEN.

Je geeft zelf aan dat je niet raid dus hit is eerst niet belangrijk, ga badges of triumph sparen voor je tier9 gear. Daar zit namelijk ook hit rating op.

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ah juist, ik ga altijd automatisch uit van dual weild.

En je hoeft mij niks te vertellen over shamans, don't worry.

Over de crit cap, go read up. Hoop info daarover, maar het komt eropneer dat elke attack die je doet crit/glanced/missed. Dat betekent dus dat je geen enkele attack meer hit en je dus DPS verliest. Iets waar ik op mijn shaman dus akelig dicht bij in de buurt kom.

Voor een dual weild class, verliest hit nooit zijn waarde. Het gaat alleen wat lager op de priority list. (Haste > AP > Agi > Hit. Na de standaard caps ofc)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Begrepen. ;)

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Leuk stukje erover gevonden!

http://pverogues.blogspot.com/2010/01/white-hit-critical-strike-chance.html

Weer wat geleerd ;) Speel alleen geen rogue of enhancement shaman. Volgens mij komt dit bij 2h classes een stuk minder voor aangezien zei geen agility en crit gemmen, alleen maar strength.

15. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Niet gepast inderdaad. - Pim

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jep zelfs toen ze zeiden dat yogg op HM onmogelijk was zaten ze niet fout 8). Iedereen zie dat het niet kon tot een koreanse guild hem neerhaalde.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76

Nu nog neerhalen :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Holy Shit, 17.43 miljoen? :eek:

Dat word een hele toer. :9

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    25 man Heroic is 100M. Whooptiedooo!

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel :eek: Sick

Momenteel bezig met een 62 paladin en een 66 priest, alleen lvlen in dungeons xD
    Met me pala ben ik prot en me priest shadow. Maar ik lvl alleen met rested xp, als dat op is zet ik hem weer een weekje aan de kant in een inn xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina