1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    5 ambers. Is erg makkelijk momenteel en je haalt meteen 2 achievements.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En servers weer dood mid-raid. Op 2e try al ruimschoots in P3 though, klein beetje paniek tijdens Defile van mensen die zich niet voorbereiden op het gevecht. Zaten op 43%, dus eigenlijk 3% van een kill aangezien P3 de meeste kans op wipes geeft. Wel tof gevecht, enige nadeel is dat P1 zo lang duurt :+

    Oh, en 13.8k DPS als enhancement :cool:, eat your heart out rogues!

    Is er verder nog iemand op LK eigenlijk?
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net een nieuwe comm gestart dus nope :'-(

    Gisteren eerste run however, alles down tot Putricide zonder whipes, dus beloofd al wat \o/
     
  4. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je jouw armory linken? Ben bezig met gearen van een enh shaman. Welke rotatie gebruik je?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Godvertieft. Ik heb mijn computer laten omzetten naar XP. Had Windows 7, maar dat beviel me niet.

    Nu ben ik alles op mijn PC kwijt, dat terwijl ik 2 schijven heb. Een voor windows en een voor opslag. WoW opnieuws installeren plus al die verrekte updates.

    Nog een nadeel is dat ik ook alle favorieten kwijt ben.

    Lijst van mounts en hoe te krijgen.
    Verschillende handige wow wiki pagina's voor een DK als ik.
    Site's die ik niet uit mijn hoofd weet.

    meer.

    Heb wow head en armory alweer opgeslagen, maar door die kutfout bij de speciaalzaak kan ik alles weer opnieuw opzoeken en installeren.

    Zonde van al jullie moeite om geschikte links voor mij te vinden. Heb ook niet zoveel zin om 100 pagina's ofzo terug te bladeren.

    Ik baal als een stekker, want nu moet ik voorlopig ff ergens anders wow spelen.

    Ik weet het echt ff niet meer. Dit is zo klote.

    Als ik een nieuwe windows wil en zien dat ik 2 schijven heb, dan snappen ze toch wel dat ik verdomme mijn spullen wil behouden. :mad::'-(
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sorry maar waarom zou je van W7 terug willen naar XP....
     
  7. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me precies hetzelfde af.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat de nodige dingen niet werkte die ik normaal wel gebruikte op XP. Bovendien vind ik XP gewoon makkelijker werken, ook zal zullen jullie anders denken.

    Dat die stakkers niet eens snappen dat je gewoon je spullen wilt behouden. Ik ben echt over de rooie nu. Weg 55 euro, zinloos betaald in wezen. Het ging mij er juist om alles te bewaren.

    Nu ben ik weer dagen bezig alles van wow te installeren. Godver en dat gaat zo verdomde traag. :mad:
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je ook aangegeven dat je alles wou behouden? Daarnaast is het sneller om de patches via wowwiki (gebruik de zoekfunctie erop, dit geld ook voor allemaal andere info zoals bijvoorbeeld van de Deathknight class) een direct link op te zoeken en te downloaden.

    Maar wat werkte dan niet in Windows 7 wat in XP wel werkt? Sowieso had je zelf niet Windows XP kunnen installeren?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bepaalde programma's zoals SUPER en Any Video Converter werkte niet. Bovendien ondervond ik storingen en zouden waarschijnlijk niet alle updates geinstalleerd zijn. Dat heb ik nu met XP wel.

    Heb je toevallig een goede link naar die wow wiki en hoe ik dat sneller kan installeren???

    Eerste update zit op 96%.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Thanx, maar hoe installeer je dat dan in vredesnaam en moet je de blizzard updater ook uitzetten ofzo?

    Sorry dat ik het zeg, maar ik snap er helemaal niks van wat er word gezegd daar. :'-(
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je download de file die je nodig hebt om te updaten en start deze naardat je hem binnen hebt, de blizzard updater heb je dan inderdaad niet meer nodig. Je moet wel weten welke versie van WoW je hebt op je pc en daarvoor de patch downloaden.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoef nog maar een paar updates. Bijna alles is alweer geinstalleerd. Zit nu op zo'm 18,5 Gig. Weet je toevallig ook wat het totaal van de game is incl alles updates en patches? :eek:
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die van mij si 20.15GB :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi, dan hoef ik dus niet zoveel meer als dat het totaal is. ;)
     
  18. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dank je. Die totem is irritant ja. Ik was zonder te checken ervan uitgegaan dat ik die attack power totem nodig had, maar goed, ben nu voor mij forst cloak aan het sparen.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0

    Expertise. Dacht dat Expertise cap voor Enh. Shaman 26 was?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina