1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je moet zelf bekijken wat je leuk vind, zelf lvl ik ook een shadowpriest. Met een shadowpriest ben je vooral met DoT's bezig (Damage over time spells).
    Dit heb je met een warlock ook, alleen met een warlock heb je er nog een pet bij! Die is erg handig bij het lvlen, maar zal niet evenveel dps doen als bv een pet bij een Hunter!

Een mage trekt mij zelf niet zoveel, maar hier kan je speccen in frost,arcane of fire. Probeer ze uit, lvl ze bijvoorbeeld tot lvl 20 en beslis dan! Voor alle 3 heb je dezlelfde heirlooms geloof ik!

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou ik jou geval geen tank of healer gaan spelen. Vergt toch vaker iets meer kennis van de gamemechanics. Ga gewoon voor een leuke DPS. Nu ben je plate dus ga eens voor een cloth DPS. Warlock, Mage of Shadow Priest.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Misschien dat het dan een warlock word. Enig idee welke heirlooms ik daar voor nodig heb en stats enzo? :eek:

Wil ook wel een hunter doen of een rogue, leek me opzich ook wel leuk als dps.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Naxx heeft item level 200 drops, in de ICC 5man HC's droppen al 245 items (zo uit mn hoofd)

Trouwens, dit topic kan wel een andere naam gebruiken, namelijk "help Yellow met wow te spelen" :emo:

Alles wat jij vraagt zijn allang guides en artikelen over geschreven.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik moet daar ook eens mee ophouden. Ik liep vanmiddag alleen te zoeken om een link en die kon ik pas laat vinden. Heb gauw de neiging dingen te vragen.

Vanwege mijn achtergrond wil ik in bepaalde dingen nog wel eens te snel opgeven.

@ Graveheart: Super. :thumbs:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb d'r toch echt 1 op m'n healing mace zitten.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat lukt idd ook wel. Echter kreeg ik de 30SP er niet bij. In mijn eerste lvls deed ik gewoon net zoveel damage of ik nu wel of niet de enchant op mijn wapen had...

Volgens een GM zou de enchant ook niet moeten werken.

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, daar heb ik niet eens op gelet.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond het vreemd dat ik niet meer damage deed. Zeker in het begin zou je bijna 3x zoveel damage moeten doen.

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
  13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    30 doet het wel. Is een oude Vanilla enchant die gewoon werkt.
    Je merkt het alleen niet door de coefficients die werken op de spells met superkorte cast-times etc. Verschillen zijn klein, heel klein.

ICC 5man HC droppen ilvl 232 items. Zelfde als TOC10man.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem aan dat je 8000 bedoelt?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Gisteravond heb ik een Warlock aangemaakt. Ik denk dat ik daar pas mee aan de gang ga als ik me die staff kan veroorloven die hier door Graveheart is gepost. Heb nu 29 emblems over en moet voor die staff nog 36 verzamelen.

Warrior moet ook nodig weer wat aan gedaan worden, maar dat Westfall is zo'n kutgebied. Allereerste keer is wel leuk, maar daarna word het snel saai. Elwyn Forest blijft het vetst.

Begin nu ook eindelijk wat sneller in raids te komen. Tsja, met een gearscore van 4600 kom je er ook sneller in dan 2530 van een aantal maanden geleden.

(c) Succes mede mogelijk gemaakt door XBW. ;)

16. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die de gearscore, de grootste onzin vindt?

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    <-- Idem

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Persoonlijk boeit het mij ook niet zoveel, maar op Runetotem word daar iedere keer naar gevraagd als je een raid wil doen. ;)

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    100% mee eens.

Op Blade's Edge is er nog weinig aan de hand, wat GS betreft.

Nee. DK's die op 729 blijven hangen, bij XT-002 dood gaan, geen fatsoenlijke rotatie hebben, 55 punten in Frost hebben, maar dan ook echt alles in de eerste 55 dingen stoppen...

Ik weet zeker dat ik op een DK met i175 hogere DPS doe dan dat deze pik deed.

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Op een bepaalde manier is het geen onzin. Een hoge gearscore kun je alleen bereiken door bepaalde dingen ingame te hebben gedaan. Dan mag je hopelijk verweachten dat mensen de gevechten ook snappen.
    Hetzelfde met achievement, je mag hopen dat mensen het gevecht snappen als ze het een keer gedaan hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina