1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Levelen gaat zo snel tegenwoordig, je bent in 2uurtjes alweer uit westfall. Zeker nu er een questhelper ingame zit.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zit wat in en met Heirlooms loopt het ook een stuk sneller.
    Ik wil ook wel levelen, maar tergelijkertijd wil ik ook raiden op mijn main.

Probleem is dat je zo idioot lang moet wachten op een raid. 8)

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Jeeeej! 60 Mage. 60 Warrior en 60 Druid. Binnen een weekje :+

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Ik kijk wel eens bij mensen met hoge GS. Dan kijk je naar hun build en items (incl enchants/gems). Kun je zeker wat van leren hoor.

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    <-- 5.9k GS :+ (6k in GS-gear x)

En: Doing

4dagen 23min naar 80. Net niet onder de 4 dagen wat een beetje mijn doel was.
    Meteen T10gloves/Quel'delar geloot. Lucky char inc!

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tjah..................

Je blijft een nerd Pim. :+

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vrijdagavond & zondagavond in Ulduar aan de gang geweest met de guild.
    (Sinds vorige week weer in een casual raiding guild, op Blade's Edge.)

Ben zelf een Priest, met Disc offspec, dus ik was de lul. ;)

Ronde 1, vrijdag avond.
    Flame Levi
    Geen enkel probleem uiteraard. Alles soepel, baas snel neer.

XT-002
    Neer in de tweede poging. Aantal DPS wisten kennelijk niet wat de gravity bombs waren.

Razorscale
    Neer, zonder enig probleem.

Ignis
    Helaas ging de OT hierbij offline. Raidhealer switcht naar z'n tank en pakt de OT taak op.
    Vervolgens komen we een healer tekort, en word er dus 1 gepugged.
    Helaas, in mijn geval, een Paladin healer.
    Naar wat ik begrijp, is dat ook voornamelijk single target.
    Deze op de tank die Ignis pakt, ik op de rest.
    En hier ging het dus mis. 1 van m'n eerste raids om te healen, en ik miste dus behoorlijk wat, kennelijk.

De boel maar gecalled, en zondagavond verder gegaan.

Ignis
    Nieuwe tank, 5 nieuwe DPS en een nieuwe raidhealer.
    Neer, zonder enig probleem.

Korogalm ofzo.
    Neer, zonder probleem.

Iron Council
    Na 5 wipes maar verder gegaan. Als boekten we wel vooruitgang.
    Beetje communicatie issues ook. Niet neer dus.

Cat Lady dinges.
    Na 2 wipes door de katjes, en wat meer focus, is ze neer gegaan.
    Als je eenmaal het gevecht doorhebt, is er weinig aan de hand.

En ondertussen was het alweer tijd, en werd de raid gecalled.

Druid raidhealer zat einde van de rit op 3,5k hps.
    En ik, met main focus op de tank, zat op 2.3k hps.

Doe ik iets verkeerd, of moet ik me niet druk maken, en gewoon lekker zo doorgaan?
    Ik doe bij iedere baas m'n best, maar zoals ik al zei, ben ik vrij nieuw met healen.
    Alle Heroics is geen probleem, zelfs HoR HC gaat met goed af, afhankelijk van de groep.

Iemand misschien wat tips & trics voor Disc healing, dingen waar ik echt op moeten letten?
    Must use spell, behalve Flash Heal, Penance, PoM, Shield en Renew?

Mijn priest

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn mensen nog steeds moeilijk aan het doen in die instance, Graveheart? 8)

Heb het voor m'n gevoel al een jaar niet meer gespeeld en had destijds die instance gecleared. :p

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, kijk, we zijn net met een nieuwe guild bezig, en willen natuurlijk wel weten wie wat kan enzo.
    En ik wil 'rustig' mijn healing gebeuren onder de knie krijgen.

Door me gelijk in ICC te flikkeren komen we nergens, denk ik. ;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als de boss neer gaat en de tank niet dood heb jij je werk goed gedaan. Als een tank echt goed gegeared is hoef jij minder te healen simpel. Als wat je nu boven de 2,3hps zou hebben zou dan overheal geweest zijn :)

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mooi, mooi. Toch evengoed nog maar even wat extra research doen naar het Disc healin'. :)

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Gisteravond voor het eerst een stukje van ICC 25 man gedaan. Omdat ik moest afhaken vanwege de tijd, kwam ik maar tot de 2e boss. 2e boss niet gedowned omdat iedereen dood ging. Geloof dat de groep daarna nog wel verder is gegaan, maar ik moet rekening houden met een zeurend broertje dat wil slapen.

Maar man: Wat the fuck is ICC is een lange instance. Denk dat dat echt een instance is die voor mij altijd wel teveel zal zijn van het goede. Misschien dat Blizzard ooit dingen veranderd, maar ik zie mij niet zo snel die hele instance doen.

Overigens ging dat stuk wel aardig. Ben bij een raiding guild uitgenodigd en met een aantal van hun heb ik dat stuk gedaan. Helaas niks gewonnen qua loot, maar misschien ooit nog eens een poging wagen.

Hoelang doen jullie meestal over ICC? ;)

Edit: Kan iemand mij misschien vertellen waar de Moth Vendor in Exodar zit. Heb die in de andere Alliance steden al gevonden, maar kan die in Exodar niet vinden. Rotstad is het ook. ;)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @grave; een druid healer (spamt op iedereen rejuvi) healt dus de raid, en jij de tank.

is dus logisch dat hij meer healing per sec heeft dan jou?
    ik zou me dus niet druk maken.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben maar blij dat je nu pas WoW speelt. Vroeger deden we een week over een instance :eek:

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Halleeekus; je zegt het zelf al. Disc priests werken vooral met damage avoidance, boven healing. De shields die jij 35 keer per seconde kan casten vangen ongelooflijk veel van de damage op waardoor je automatisch lager op de healing meters komt te staan.

Damage die je niet pakt hoeft ook niet gehealed te worden :)

Zoals GForce ook al zegt, Als de tank niet dood gaat, is er niks aan de hand.
    Gewoon lekker doorgaan en vooral handigheid krijgen met het healen, het komt vanzelf helemaal goed bij de meeste mensen ;)

@Furies: Kan me voorstellen dat mensen Algalon nog willen doen (waaronder ikzelf ;))

@ Yellow: in 10man clearen we 11/12 bosses in ongeveer 3 uur. Vroeger was het 4 avonden (4 uur per keer) in Molten Core etc doorbrengen. Later heb ik nog 5-6 avonden per week in Naxxramas gezeten. Dat waren nog eens tijden :D

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Top, bedankt voor de reactie!

Edit ; Gearwise nog commentaar? Moet wel van m'n Spirit af, geloof ik. Int of Crit schijnt beter te werken.
    Moet m'n laatste trinket nog vervangen voor de +128 Int versie, word aan gewerkt.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Huh wordt ulduar nog serieus gedaan? Tegenwoordig farm je badges in heroics, haal je t9 en doe je ToC en ICC. Ignis is zelfs een weekly quest geworden en dat wordt altijd gepugged op mijn server.

ICC valt trouwens wel mee hoe groot die is hoor, de eerste 4 bosses zitten ver van elkaar maar daarna zit alles in kamertjes naast elkaar. Whipen op de 2de boss in ICC heb ik gelukkig nog nooit gehad :p 4de boss in het begin een paar keer wanneer je mensen met een bloodmark niet dood liet gaan (eerste 2 in icc25 meestal, in 10man kan je er wel doorheen healen). Heb mijn shaman ook level 80 en de eerste dag direct full t9 kunnen halen, heb hem namelijk alleen in instances geleveld door elke dag de Daily te doen (reward is 2 triumph badges).

18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zie het als een beetje teambuilding. ;)
    Ik zou ook gewoon tot & met ICC kunnen puggen op m'n sPriest, maar met een vaste groep dingen doen vind ik ook gewoon tof. :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha idd. Kon me nog herinneren dan we sommige keren niet eens voor de reset de laatste boss dood hadden.

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Guildy: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren Mill&cn=neliel

Int all the way met wat SP gems om socketbonus te halen enz.

Crit komt vanzelf wel met meer int :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina