1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Weet ik dat ook weer. Met een paar 80's moet het dus geen probleem zijn. Deze raptor is zeker voor 150 riding skill, net als de Rivendare mount? :eek:

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    1,5 jaar. Broekie :p ik speel al sinds de launch, wanneer was dat? 5en half jaar terug ofzo?

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, volgens mij was dat ergens in november 2004 :) Kan me nog goed herrinneren dat ik hem vrijdag gelijk kon ophalen, installeren en de log in/aanmeld servers al down waren, gezien ze de grote vraag van de aanmeldingen niet aan konden 8) Zaterdagochtend kon ik me wel aanmelden, en tot zondagmorgen doorgespeeld zonder te gaan slapen \o/ :cool:

Mijn eerste vraag aan een medespeler was of ik het spel kon opslaan in een Inn. Wist ik veel dat het automatisch gebeurde. Toen waren we nog echte "noobs" _O_

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Drop kans is laag (0,5% ofzo). Als je dus met meerdere mensen gaat gaan ze ook rollen en is je kans lager. Reset is een week dus je hebt tijd zat om het alleen te doen. Je kunt alles skippen en direct naar de baas gaan. Eventueel kun je ook nog de Tijger daar halen alleen is die een stuk moeilijker. Mandokir is echt een eitje. Op mijn Hunter heb ik hem in 5 min dood zonder in de problemen te komen.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel het nu pas 9 maanden. :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Jakkes, misschien dat het dan beter is eerst voor de Rivendare mount te gaan. ;)

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie ouwe tijd. Ik weet nog toen ik er een middag (lees van 4 uur 's middags tot 4 uur 's nachts ofzo) over heb gedaan om lvl 6 te worden en het hele human gebied 4 keer doorben gelopen gewoon omdat het vet was :D

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Stoppen op de boss is zooo 2008 :+

Marrowgar verliest z'n threat niet meer tijdens bladestorm sinds 3.3.2, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Zogauw je healers genoeg gear hebben uit ICC hoef je ook neit eens meer te stoppen. Ik ren altijd gewoon lekker achter de boss aan om damage te doen. Hoef ook gelukkig niet naar spikes te switchen, daar hebben we 2 hunters voor die die dingen veel te snel neerhebben.

En yep, 2x T10!

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hoe denkt Blizzard dat ik ooit aan de hitcap ga voldoen als op geen van de T10 druid pieces hit zit? :mad:

11. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33

gewoon in je tankgear gaan als DK, Army Poppen en keep icy touch & plaque strike up. Als je meer health nodig hebt gebruik je Bloodstrike als ik me niet vergis en je krijg HP erbij. het nadeel is van zulgurub dat het om de 2dagen/3dagen reset!!

Succes met de ZG mounts verzamelen, ben namelijk al 8maanden bezig ongeveer met de mounts :D

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Hoe ontiegelijk veel kills moet je dan wel niet gemaakt hebben op de respectievelijke bosses?

Met Rivendare heb ik nu 9 kills, maar ik vermoed dat er nog wel veel meer bijkomen. Bij mij in de guild was er iemand die hem bij de tweede keer al had en nu nooit weer die instance doet. 8)

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit met mijn priest op de 160+ kills en heb hem nog steeds niet 8)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    De een heeft meer geluk dan de ander. Ik haal echter met al die bazen die je in Stratholme moet verslaan welke leuke loot op. Deze dis enchant ik dan om het te verkopen. Levert tonnen op als je het goed doet.

Ik hoop wel binnen de 20 kills klaar te zijn. 8)

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je hoort mij ook niet klagen over het aantal gold wat ik krijg hiermee hoor. Met sommige runs haal je echt veel gold op. Waaronder sommige epic drops tot nu toe :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Handig voor de classes beneden de level 60, maar uiteindelijk heb je nog het meeste aan het gold.

Heb een tijd geleden mijn professions veranderd. Persoonlijk vind ik Enchanting een van de vetste professions, en dan met name om de dis enchant optie. Verder heb ik engineering ernaast en kan ik die chopper maken. :thumbs:

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ja dan kan je mooi al die level 80 epics disenchanten die je uit je raids krijgt :cool:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    We hadden het over Stratholme.

Ik disenchant alleen maar epics uit Raids als die minder zijn dan mijn huidige. Levert me weer een Abys Crystal op die ik dan weer shatter en daarna doorverkoop.

Ga echt niet alle gear aandoen die ik win bij raids. Goud moet rollen. :9

Heb nu btw 3 i264 items. Shoulders, Wrist en Ring.

En waag het niet over dat trinket te beginnen. :+:mad:

Mounts van PvP zijn eerst aan de beurt. :9

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hmm ok, dan wordt het dus een tweede T10 piece. Ik hoop wel dat ik dan snel een vervanger krijg voor mijn cloak.
    Moet ook nog altijd mijn wapen vervangen, maar Tyrranical Beheader dropt nooit. Gister die ICC 10 pug gedaan, geen wapen en vandaag ICC 25 pug ook niks. Wel wat reputation met Ashen Verdict die ik nu eindelijk op friendly heb. :+

Deze week dan maar een guild run ICC doen voor een nieuw wapen.

20. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina