1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wowhead is 1 grote zoekmachine. Je weet toch ook hoe Google werkt?

Typ iets in, en gij zult vinden.

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu aan het downloaden, al op 5% :cool:. Natuurlijk ben ik begonnen met het downloaden van het origineel, maar moet ik na het downloaden van dit deel eerst patchen en dan pas de volgende downloaden, of eerst alle downloaden en dan pas patchen?

3. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je inmiddels al een WLK account? Zoja. Dan download je automatisch de WLK client, met al de bijbehorende patches.

/Edit: Je download sowieso het goede. Er is maar 1 client. TBC en WLK zitten daarin gebakken geloof ik. Je kan alleen niet naar deze gebieden als je je account nog niet hebt geupgrade. Patches volgen gewoon automatisch.

Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je op een witte Q gaat staan in de EveryQuest lijst dan krijg je een popup met daarin een naam van een NPC. Die zoek je gewoon op en je weet waar hij staat.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb mijn account al volledig geupgrade ja, maar bij het openen van de client krijg je de keuze om te kiezen wat je wilt installeren.

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan moet je gewoon de WLK client nemen. Dan download je volgens mij gelijk alles. Ik heb dat ook gedaan, en heb daarna nooit meer iets hoeven te installeren van WoW of TBC ;)

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Potduppie, was al op 60% bijna :{. Toch bedankt, ga het meteen doen!:)

Wat stom trouwens dat je een character moet kiezen om te posten op het forum 8). Hoe kun je dan daar je vraag stellen als je nog geen character hebt gemaakt?:confused:

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ga dan maar door. Je hebt voorlopig toch geen WLK nodig :+

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben hem nu al aan het installeren via WLK :{. 5%!\o/

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Yellow heeft het aan het werk gekregen.
    Krijg ik nu een schouderklopje van opperhoofd G Horde? O-)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :):

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dank U. :+

Ben nu met Nagrand bezig waar ik nog twee moest voor de achievement. Moet nu een of andere reus doden.

Tevens geeft EQ aan dat ik ook nog een quest moet genaamd More Warbeads. Dit is alleen dingen inleveren volgens mij, dus die telt denk ik niet mee. Voor de rest kan ik die andere nog niet vinden omdat EQ dat niet aangeeft. Wellicht komt er na die NPC die ik moet doden nog een vervolg.

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu patches aan het downloaden, maar hij geeft de melding dat m'n pc achter een firewall zit. Nou heb ik via die site van Blizzard gevonden welke poorten ik op open moet zitten en ik heb alle aangegeven poorten open gezet (100+ en moest handmatig een per keer 8)), maar ik heb nu nog steeds die melding =(. Is er misschien nog iets wat ik vergeet te doen wat zou kunnen helpen?

Edit://

Hij patched wel gewoon door, gaat alleen nogal traag :confused:.

Edit 2://

Fixed :cool:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Godver. Blijf je steken op 1 quest die je nog moet voor de Nagrand quest achievement. Fok, waar vind ik die. EQ geeft niks bijzonders aan. Heb PvP, Weekly and Daily quests niet aangevinkt. Voor zover ik weet tellen die toch niet mee voor de achievement.

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Fok, bij de nieuwe patch doet ie weer gay. Hij stopt als ie bij 10% is. Heb de firewall al ingesteld zoals Blizzard voorschrijft en het werkt nog niet. Wat te doen?8)

Edit://

Fixed, thx to McSparkle *).

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Level 2 Human Rogue :cool:. Spelen er hier nog anderen op Jaedenar (ofzo)?

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Neen, Lightbringer.

Ik heb de keus tussen Lich King 10 man doden (wat ik nog niet heb gedaan) of 10 man heroics om te gearen en ter uitdaging. Sliv the Kingslayer of nieuwe bosses .. dilemma

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zou toch voor Kingslayer gaan. ;)

Gisteravond laat nog bezig geweest met EQ en WoWHead, maar kan die laatste quest nog niet vinden.

Wel leuk dat ik een level 67 dwarf, een alt van iemand, even mijn mounts mocht laten zien. Heb je er werkelijk 74 was het antwoord. :cool:

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check www.mmo-champion.com Staat een preview voor Cataclysm voor de shaman,priest en warlock class! Shaman krijgt bv een nieuwe aoe healing spell, spirit link en castign while moving :eek: Momenteel heb ik een 80 shaman en hunter, 70 priest en een 68 paladin! Ben benieuwd naar de rest voor ik beslis welke class ik als eerste zal lvlen naar 85 :eek:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Op WoWHead staat ook een uitgebreide guide over Cataclysm. Hierin staan ook veel details over wat je allemaal aan content krijgt.

Ben benieuwd of ze Elwyn forest een beetje in leven laten. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina