1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oow ok, wist niet dat dat kon. Zal zeker wel weer flink wat kosten?:9 Waar adviseer je me dan op te focussen met mijn build voorlopig?

Kreeg vandaag van een random gast zomaar 2 gold, was best nice :9.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hit is compleet nutteloos.
    Als er -iets- is qua hit wat je nodig hebt, dan is het spellhit vanwege de taunt misses.

3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nutteloos voor een tank? Ik dacht juist van niet want dat betekent dat je ook je normale threat attacks zal missen! En spellhit en normal hit is tog hetzelfde, dan hebben ze een tijd geleden toch veranderd?!

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hebben Pala's sowieso niet onmogelijk veel hit nodig? Vandaag bij HC Saurfang miste onze tank gewoon 3 keer een Taunt. Daarna kregen we een discussie over zijn hitcap die volgens hem onmogelijk te halen was.

Nou ben ik geen pala pro, dus ik zou het niet weten verder.

@ Wauw5: Nee is niet duur. Het word steeds duurder. Je betaald eerst 1G, en dat tot een max van 50G per respec. Nu lijkt 50G misschien veel, maar op 80 valt dat heel erg mee :) (Je krijg nu 10 copper per quest. Straks rond de 20G per quest. Om je een idee te geven)

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Spellhit scaled beter als paladin en de passive expertise rating (talents & glyph) zorgen er al voor dat de je attacks niet gedodged of geparried worden.
    Het enigste dat je nodig hebt zit waarschijnlijk al op gear.
    Heb in het geheel van WotLK nog geen enkel probleem met threat gehad en heb nooit op hit gelet. (En ik heb dan nog wel warriors die 8k DPS op trash pullen en 11k op bosses)

En @ McSparkle, spellhit is voor taunt misses tegen te gaan, als je tank hier problemen mee heeft moet hij de taunt glyph maar is equippen.

Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oow, dat is wel netjes dan :).

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor 25 man heb je http://www.wowhead.com/?item=41100 gewoon nodig. +8% betekent dat iedere taunt niet geresist kan worden. Verder is hit bijna onmogelijk te stacken. Je moet andere stats gimpen zoals stamina en dat wil je natuurlijk niet.

Vandaag 80 gedinged op mijn pala en meteen wat instances getanked. Ging redelijk al zat de DPS op 5k dus ik moest alle zeilen bij zetten :)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&cn=Dragstrip

Zitten een aantal crap items bij en ik zit nog 12 onder de DEF cap. Wil sowieso geen dure enchants zetten op rares dus haal ik die cap wel. Gelukkig zijn de head/shoulder enchant nu BoA en mijn main is overal exalted.

Als rotatie gebruik ik nu 96969. Twijfel erg over de volgorde. Heb nu de volgende geprobeerd:

1 ) Consecration
    2 ) Hammer of the Righteous
    3 ) Holy Shield
    4 ) Shield of Righteousness
    5 ) Judgement

Iemand misschien een betere rotatie / volgorde?

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    1 ) Holy Shield
    2 ) Hammer of the Righteous
    3 ) Judgement of Wisdom
    4 ) Shield of Righteousness
    5 ) Consecration

Holy Shield is simpelweg top-priority, niet alleen vanwege het feit dat slapende healers in een start vaak de spike over het hoofd zien en vanwege andere domme foutjes die kunnen gebeuren; dus gelijk die avoidance up!
    Hammer spreekt voor zich.
    Judgement is vanwege de dodge libram & snelle judgement op de mob voor mana gain + Heart of the Crusader.
    Shield spreekt weer voor zich.
    Consecration als laatste, TPS tikt toch uiteindelijk wel aan en is in het begin al hoog vanwege Avenger's Shield & de melee specials, gewoon mooi als laatste gebruiken, dan komt het ook mooier uit met mana problemen (als belf kun je hierna dan bijvoorbeeld Arcane Torrent ertussen gooien) en hier komt dan bij dat je het meeste van je mana al terug hebt door heals / judgement / divine plea.

9. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Spellhit voor paladin is 445.

Dit is me gear nu. maar ga van hit stam maken. Verder misschien nog tips voor me glyphs ? Voor me gevoel zijn ze niet echt goed :p

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Glyphs zijn goed. Je kunt Hammer of the Righteous vervangen door Righteous Defense als je taunt geresist worden maar dat is meer voor ICC10/25 of hardmodes. Heroics is 90% trash tanken in grote groepen en dan zou ik Hammer gebruiken.

Minors maakt niet veel uit aangezien die allemaal crap zijn.

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    www.retpaladin.com voor al je vragen over retadins.

Hit-rating is btw wel erg belangrijk voor retadins. Anyway, veel weet ik er ook niet over, ben pas 3 maanden bezig en begin er nu pas een beetje verstand er van te krijgen.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voordat anderen het zeggen: Ik speel al ruim een jaar en heb er nog weinig verstand van. :+

13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx :thumbs: Met me tankspec ben ik nog niet toe aan de moelijkere raids. Zondag aimen we wel met guild naar 8 bosses ICC10 heb er zin an (ik als healert)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb van 70 tot 80 als Retribution geleveld. Begon me eerlijk gezegd aardig te vervelen in dungeons. Speel toch liever een andere melee class met meer mogelijkheden.

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles retridin gelvlt. Vond het wel leuk maar een beetje saai worden. Maar na al die jaren begint de lol er zoiezo een beetje af te gaan :mad: Hopelijk dat het tanken weer wat uitdaging en lol brengt :)

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet mijn level 11 Human Rogue helemaal van Stormwind naar Loch Modan (ofzo), maar dit is echt een roteind. Hoe kan ik daar snel heen?

En met mijn level 8 Dwarf Hunter worden de quests nu best wel pittig :{. Misschien is het eens tijd om daarmee skills aan te schaffen, dat heb ik met mijn andere char ook pas op level 11 gedaan :9.

17. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet all je quests te doen. Als je geen zin hebt om er heen te lopen doe je het gewoon niet en lvl je gewoon lekker in westfall ;)

Maar het snelst is denk ik vanaf stormwind met de trein naar iF en dan vanaf daar lopen

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Maar voor deze quest krijg ik een heleboel geld *). Ik zal die trein eens opzoeken dan :).

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ben mage lvl 80, eerste char, en ben begonnen met PVP maar raak echt de weg kwijt bij het gemmen van mijn gear. Ook qua glyps ben ik het even kwijt. Kan iemand mij een beetje uitleggen welke gems ik moet pakken en welke glyps kan je me aanraden. :)

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Parry cap ligt vele malen hoger dan dodge cap trouwens. Weet de rating niet precies, maar je zal niet aan de parry cap komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina