1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hij bedoelt met mod moderater maar in WoW heet dat weer een Gamemaster ;p

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Pfft, kutavond gister.
    Tempo zat er niet in.
    Was zelf op de woensdag al niet meegeweest naar ICC, maar gister dus wel.
    Deze keer op m'n Lock.
    Beetje nare groepsopbouw.

3 x Paladin (1 Ret, 1 Prot, 1 Holy)
    2 x Lock (2 Destro)
    2 x Priest (1 Holy, 1 Shadow)
    1 x Warrior (Prot)
    1 x Rogue (Geen enkel idee)
    1 x Death Knight (Geen idee, DPS.)

Op de 1 of andere manier ging het niet.
    3 wipes op Saurfang, eerste op 3%, de rest op 40%+.
    Toch neer gekregen, door naar Festergut & Rotface.
    We gingen voor Festergut.
    Door wat ongelukkige pulls kwamen we 2 wipes later toch nog bij Fester aan.

Ook deze ging niet bepaald soepel, niet verder als 7%.
    Dat terwijl hij vorige keer eigenlijk een 1-shot was.

RL heeft de boel om 22:00 maar gecalled. Was maar goed ook.
    Vanavond, of morgen, nog maar eens proberen.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo. Hele Guild is dood inmiddels. We hadden 10/25 man ICC clear. En bijna ICC10 HC clear. Best jammer.

Nu gaan we met veel jongens terug naar onze oude Alliance server, en weer Alliance spelen. Hier hopen we verder te gaan met ICC10 HC :)

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Wat ik zo stom vind, is dat ik vaak heb dat als ik Random Classic Dungeon doe, ik ontzettend vaak met een stelletje dildo's kom. Bijvoorbeeld: Dungeon Guides die vragen welke kant we op moeten, Holy Paladin die tank doet, tanks die niet weten hoeveel ze kunnen hebben, mensen die op sommige plekken naar beneden vallen, mensen die sloom als slakken zijn. En ook aan mana breaks, maar daarvan snap ik wel dat ze nodig zijn.

Kom naar Jeadenar :9.

5. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nein. We gaan naar onze oude Realm, Sylvanas. Hoewel het daar wel een tering bende is. Was gister even online daar. Ongelooflijke zoveel spam 8) Voor Pugs ook onmogelijk hoge GS's nodig om te joinen. Nou heb ik 6.1k, dus das niet zo'n probleem. :+

En die dungeons. Op 70/80 is dat al een stuk minder ;) Hang on!

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Maar die dungeons zijn zo veeet met een toffe groep. Echt heel veel toffer dan een beetje solo quests doen. Geen zin om te wachten tot 60-70.

Ben nu overigens level 28 en heb pas even m'n talents veranderd en alles naar combat gezet, had eerst een beetje van alles, maar dat maakte eigenlijk dat ik nergens écht goed in was :9.

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat ben je met combat. Sword/axe of dagger? Dan bouw ik even een goeie build voor je ;)

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Handige tip:http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=14133213611&sid=1

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ben dat woord moderator zo gewend. Gamemaster, Moderator, praktisch hetzelfde. :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Duh ;)

Hoe kom je nu pas aan die achievement? Ik heb die al bijna in 1 week gehaald. Ik had verwacht dat je al een hoop HCs had gedaan ondertussen. Ik hoef nog maar 2 delen voor de epic achievement en die heb ik waarschijnlijk vanavond.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die achievement beste G Force had ik al sinds 19 december ofzo.
    Ik heb alle drie de stappen voltooid, maar echt nooit die hond gekregen.
    Misschien is het veel te laat om een GM daarover te vragen, maar ik probeer het toch.:)

Edit: Lol: Ik log in en vind de Perky Pug namens Blizzard in mijn mailbox. Probleem opgelost.

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb nu een Axe en een Sword. Kan vanavond thuis wel even de exacte namen pasen als je dat wilt, maar ik neem steeds gewoon de beste wapens die ik heb en kan gebruiken.
    Heb hem even opgeslagen en zal er thuis naar kijken, bedankt alvast!:thumbs:

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben zelf voor Assasination gegaan op m'n Rogue.
    Al is ie nog maar lvl 24, uiteraard. ;)

Vol met Heirlooms, ik vermaak me wel.
    Spelen tot de rested XP op is, hoppa, door naar de volgende alt. :)

Heb bijna 16 maanden over gedaan om m'n Warrior van 1 naar 80 te krijgen. :cool:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nog 160+ emblems op mijn Hunter. Misschien wat Heirloom voor mijn Shaman of Mage kopen. Anders misschien nog Druid. Shaman en Druid zijn lvl13/14 Mage is 47 dacht ik.

Gister nog even VoA10 Ice gedaan als tank. Ging best lekker maar de andere Tank vergat steeds te taunten (denk dat hij geen DBM had) dus we gingen op 20% ongeveer dood. Toen had ik teveel stacks op me om levend te blijven. Daarnaast zaten er ook mensen meer zeer lage GS bij en waren er ineens 3 healer ipv 2...

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Even een vraagje: Ik verkoop altijd de relics of ulduar die ik farm, maar je kunt ze ook ergens inleveren heb ik gehoord.

Waar kan je ze inleveren en wat krijg je ervoor terug? Aanvullende info is ook welkom.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sons of Hodir rep. Die had jij volgens mij al exalted. Als je dat met Qs gedaan had, had je dat eigenlijk moeten weten. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat met Emblems gedaan hebt hè ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Sorry, heb het wel met Emblems gedaan + die 32 stappen quest chain die gewoon uber was. :+

Kan ik nu die dingen in elk geval verkopen.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Emblems of Triumph koop ik gems voor voor mijzelf of ik laat ze cutten en zet ze voor 300g op AH.

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb twee minuten gelezen en zie nu al dat die newbie rogue guide echt iets voor mij is:+.

Wat bedoeld die schrijver hier mee?:
    Ik snap dat ie bedoeld dat ik gevaar uit de weg moet, maar wat is 'green'? Waar komt dat vandaan?

Edit://

En heb eindelijk een chille dagger gevonden. Zodra ik one-handed swords kon heb ik geen daggers meer aangeraakt, omdat ze toch niet beter waren. Hier is m'n char weer.

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat is gewoon een uitdrukking. De 'green shit' waar de schrijver het over heeft zijn gewoon raid mechanics die je moet ontwijken. Vaak moet je groen ontwijken, dat kan bijvoorbeeld een slijmpoel zijn of een andere aanval van een boss die damage doet aan jou.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina