1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat was vroagah toen je items niet kon traden binnen 24 uur aan iemand anders van dezelfde raid groep. Denk niet dat een GM tijd gaat besteden hieraan aangezien het trade mechanisme al een tijdje mee gaat en je het via deze manier (vrijwillig teruggeven) had moeten oplossen.

:lol:

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    HC Defcap is ook maar 535 ^^.
    Maar idd, elke niet retarted groep kan alles makkelijk clearen. Nemen tegenwoordig bijna nooit meer tanks meer naar HC's (behalve de ICC5mans), waste van een DPSslot. Gewoon een ret paladin laten tanken, schiet beter op.

Wel hoor, als degene die het item verkeerd heeft gekregen een ticket maakt zal het rechtgezet worden. Een item zal echter nooit stiekem van iemand worden afgepakt en aan iemand anders worden gegeven.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Jij houd ook niet op he.
    Fijn dat je meer weet van de game dan ik, maar hou verdomme eens op dat iedere keer in te wrijven. :mad:

4. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0

Met me guild vanmiddag een paar runs op zoon soort manier gedaaan maar dan met een druid tank (60K health buffed) met mij met af en toe beetje healing iedereen 3K dps (tank 2.5) heerlijke snelheid :)

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Misschien moet je er rekening mee houden dat iemand commentaar kan geven op een post die jij maakt.
    Ipv dat iedereen met jou rekening moet houden.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat snap ik ook wel, maar het kan na een tijdje wel vervelend worden dergelijke opmerkingen/posts.

Ik hoor de anderen er ook niet over.

7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Jouw posts zijn ook vervelend, maar jij hebt het recht om hier te posten net als wij.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij krijg je een item alleen terug, als degene die het item verkeerd heeft gekregen een Ticket maakt, waarin hij aangeeft dat hij het item ten onrechte heeft ontvangen. Dit om te voorkomen dat mensen later de hele boel faken, en alsnog alle loot kunnen ontvangen.

In dit geval zal Dilay dus een ticket moeten maken dat hij Death's Choice heeft ontvangen, terwijl dit DutchNeon moest zijn.

Wtf. Ik heb je hele post verkeerd gelezen. Sorry! (K)

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had niks aan de ticket. Krijg ik zo'n bericht van een GM dat diegene die het item gekregen heeft een petitie moet maken, waarbij hij aangeeft dat ik het desbetreffende item hoor te krijgen.

Ik dus een response gemaakt dat de persoon die het item heeft gekregen niet eens mee wil werken (natuurlijk niet, gezien we elkaar niet kennen en het hem voordelig uitkwam dat hij beide items kreeg).

Kreeg toen een response van dezelfde GM dat het ze spijt, maar dat ze er niks aan kunnen doen. Dat ik maar geen PuGs moest joinen en dat ik zelf maar moet oppassen.

Hoe moet ik zelf oppassen, als het niet een ninja geval is, maar een missclick van de raid leader, waarbij de andere persoon gewoon het voordeel erin zag dat hij door een fout beide items kreeg en dus eigenwijs niet mee wilt werken. Heb maar aangegeven dat ik geen nadere hulp nodig heb. Bereik er toch niks mee.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Paladin zit ik ook vaak rond de 2,5k DPS als tank. Als het om undead gaat soms rond de 3k. Jammere is dat ik vaak meer DPS heb gedaan dan de DPS die mee is...maarjah zo ben ik ook begonnen aan HCs :)

Kijk dat zijn nou eens cijfers :) Heroism = BL toch?

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja lawl met die 100% extra damage buff lukt dat wel ja ;p ik zat op 18% damage done in de 10man versie waarbij ik 3x moest lopen :p

Maar wel indrukwekkend! vooral die 38k tijdens hero :thumbs: Ik vind dit zelf 1 van de leukste boss fights in ICC.

13. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk reset dag, lekker opnieuw beginnen met ICC, het begon voorpoedig. 1e t/m 4e boss 1 wipe op saurfang op 1%:mad:. @ marrowwar (of hoe je t ook schrijft:p) lekker het zwaardje geloot voor mijn OS ( Paladin Holy MS Dps OS . toen op naar festergut. 3 wipes toen naar rotface waar we helaas maar bleven wipen door wat mis-comminucaties. de guild zit 8/12 ICC atm. Hopelijk hebben we snel de LK down!

Linkje naar mijn paladin: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Lightbringer&cn=Imprisoning ( let niet op de profs, ben nog bezig met ze te levelenxD)

een update vanaf mijn DK.

Bezig met gearen voor OS tank. ben niet echt mega-actief op hem. Maar waneer de spec af is komt daar verandering in!

Mijn broer had de battered hilt gewonnen, en verkocht voor 12k, er ging best aardig veel af door de AH mja. Dus 5.5k mijn kant op! Yay.

I keep ya all up-to-date=]

Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders op de Vindication battlegroup?

Het duurt altijd eeuwen voor ik een bg heb op lagere levels en zelfs op level 80 worden BG's zoals AV nooit gedaan. Ik wil graag pvpen!

Kan het zijn dat er ooit nog servers hieraan toegevoegd worden of dat deze gemerged wordt met een BG met dezelfde problemen?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wellicht, maar ik denk dat je dan misschien Blizzard even zou moeten mailen. Op lagere levels ken ik jouw probleem zeker.
    Mijn eerste Paladin heb ik ook lang moeten laten staan voor de wachtrij.
    Met mijn DK ging het later wel wat sneller vreemd genoeg, maar nog steeds duurde het vrij lang.

Ik denk dat als je alles wat sneller wilt laten lopen, je een paar opties hebt. Blizzard mailen, een suggestie doen op het algemene forum of een rondvraag doen om het gezamelijk aan te pakken.

Heb wel gemerkt dat dat opzich wel helpt, maar Blizzard reageert nauwelijk op het algemen forum van de Europese Servers. =(

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Inmiddels al weer wat gear erbij.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&cn=Dragstrip

Kom alleen niet in een raid voor de weekly. Gearscore te laag zeggen ze dan. Zelf een raid starten lukt ook niet want dan leaven ze. Zit nu op 4,7k. Zelfs TotC10, Onyxia kom je op onze server niet in als je geen achievement of genoeg GS hebt. Lekker triest. Hoe moet ik dan uberhaupt betere gear krijgen?

Zit nu op 34k unbuffed (zonder eten, zonder BoK/BoS).

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan je Runetotem van harte aanbevelen als je problemen met raid invites en zo hebt. Ik spreek echter alleen namens The Alliance, maar betwijfel of het aan Horde zijde anders is. Daar moeten ze namelijk wel mensen inviten aangezien Alliance, naar wat ik eens gelezen heb, groter is op Runetotem dan Horde.

Help je hopen dat je er nog tussen komt. Ik denk dat de mensen die jij treft kennelijk niet aan alts van pro's hebben gedacht. :thumbs:

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ook best onzin, van achievement kan ik me wel voorstellen. maar als jij als tank 34k / def cap bent is dat genoeg voor onyxia 10/25 en totc10.
    heb dat zelf ook getankt met 32k hp unbuffed.

19. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik de ''low-level'' gems replacen voor de epic-gems dit scheelt ook al behoorlijk veel! heb je de gold er niet voor? Farmen dan!_O_

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zal 60 stamina meer zijn. Nu zijn het +24 en epic is +30. Totaal gaat het over 10 gems. 60 stamina zal het verschil niet zijn denk ik. En om nu de iL219 op lage items met epix te gemmen lijkt me een beetje overdreven. Misschien als ik 450 JC hebt aangezien het dan goedkoper is. Recipe heb ik al moet alleen nog wat skillups halen.

Edit: zijn er zelfs maar 5 waarvan 2 op een crappy trinket...zal toch die items iig voor iL232 moeten gaan vervangen. De rest kan alleen maar uit Raids komen.

Laatst bewerkt: 23 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina