1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    @ G Force: Hey, ben druk bezig de Kalu'ak te levelen. Zit al redelijk ruim in revered. Ik moet het nu alleen hebben van 3 daily's in de verschillende dorpen van deze factie. Heb namelijk alle gewone quests al gedaan, dus vandaar. Is er ook een manier om een bepaald beest of diersoort te doden waardoor ik rep krijg? Als ik alleen die daily's doe, ben ik nog zo'n twee weken bezig om ze op exalted te krijgen. Het stond verder namelijk niet aangegeven in die guide die je me gaf. ;)

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kalu'ak is inderdaad echt alleen die 3 quests.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Dan maar even doorbijten. Quests zijn bepaald niet moeilijk, alleen die daily in Howling Fjord is irritant. Voor die in Borean Tundra moet je landen in dat dorp en nog een stukje vliegen. Voor de rest geen irritaties of problemen met deze daily's. Op het laatst doe je ze blindelings.

Dan over twee weken weer 2 achievements en een mooie hengel erbij. Exalted nummer 20 komt er aan! :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1500 rep per dag. Daarnaast kun je dacht op zaterdag aan het toernooi meer doen. Ik dacht dat je 5000 rep krijgt als je wint en xxxx rep als je niet wint maar toch de haai inlevert. Dit is trouwens wat ik gelezen heb en zelf niet comfirm.

Klopt het dat je bij de Sons of Hodir geen achievement krijgt als je die op exalted hebt?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Bij Sons of Hodir krijg je inderdaad geen achievement. ;)

Ben trouwens nu met The Oracles en Frenzyheart bezig. Vet klote. Begon met de Frenzyheart en even later waren ze hostile nadat ik ze net op friendly ofzo had gekregen. Komt door een quest van een gewonde oracle, die ik moest doen voor The Frenzyheart. Nu ben ik ook bij The Oracles gedwongen daily's te doen. Als je eerst The Frenzyheart doet, dan hou je later The Oracles te vriend, volgens de guide site die G Force me gaf. Maar hoe kan ik nu nog The Frenzyheart levelen als die hostile zijn. Snap er echt ff niks meer van. 8)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan dus niet. Je kunt dus die je op exalted wil hebben als laatste doen. Dus eerst die je geen eieren geeft op exalted ;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ja, maar heb nu zonder er bij stil te staan alle quests van The Oracles gedaan. Ik kan dus de Frenzyheart Tribe op Exalted wel vergeten zeker? :'-(

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee hoor, de laatste quest waarbij je moet kiezen wie je red kan je opnieuw doen om zo van faction te veranderen.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Kun je de naam van die quest aub geven en de eventuele gevolgen ervan?
    Ik heb The Oracles nu op Honored. Als ik die quest doe, wat gebeurt er dan?
    Zo zonde vind ik het dat het zo gelopen is. Ik dacht dat ik het goed deed. :'-(

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    http://lmgtfy.com/?q=The Oracles and Frezyheart quests

Tadaaaa :) Eerste hit, staat alles beschreven.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
  13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het is de bedoeling dat jij het de volgende keer doet.

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Snap dat dan, dat kan hij niet! Arme Yellow, je pest hem alleen maar.

:x

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Heb die eerste pagina, van wowwiki, gelezen.
    Als ik wil switchen, dan moet ik een elite verslaan van level 77 en die van The Frezyheart die me aanvalt in leven laten. The Oracle die me dan ook aanvalt moet ik doden. Helaas moet ik ook vertellen dat ik al voorbij 0/12000 Honored ben en volgens aantekeningen op Thottbot switchen tussen de twee facties niet meer mogelijk zou zijn. Zie:

http://thottbot.com/f1104#A::A
    Tweede post. Dit deugt echt niet.

Klote gewoon. :mad:

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom wil je zo graag facties op Exalted dan? Wat levert het op? Ik heb namelijk ook vandaag een quest gedaan waarbij ik bij een stel types (The Syndicate?) in de min ging en daar hun wordt ik nu dus gehaat. Verlies ik nu de mogelijkheid iets fucking awesomes te krijgen?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik wil facties op exalted zien te krijgen omdat ik het leuk vind.
    Bij sommige kun je inderdaad leuke dingen kopen.
    The Kalu'ak bieden bijvoorbeeld zo'n beetje de beste hengel uit de game aan.

Helaas kan ik over mijn laatste post de boel wel vergeten denk ik. :mad:

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees effe beter :p

Je kan gwn switchen, maar je verliest nogal wat rep waardoor je het opnieuw moet farmen qua quests om weer hoge rep te krijgen.

Het is tevens onmogelijk om Frenzyheart en Oracles beide exalted tegelijk te hebben.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik heb het gelezen. Het kan eens per dag en ik was er vandaag mee bezig.

Ik weet bijvoorbeeld van het bestaan af van een achievement om beide facties op exalted te hebben.

Jij zegt dat het onmogelijk met beide tegelijk kan. Dat snap ik. Nu las ik ergens dat je eerst een van de twee moet doen, en daarna de andere. De vraag is echter hoe???

Misschien dat ik morgen wel gewoon switch en zie wat ik dan doe. Zie nu even geen mogelijkheid om ooit aan beide exalted factions te komen.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Serieus, hoe moeilijk is het om even dat artikel door te lezen wat ik je hebt gestuurd?

Je farmed gewoon beide Factions naar Exalted en hop, je hebt je Achievement. Wat snap je niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina