1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zit ook een quest in Tanaris die lastig is als je niet de juiste class, level of groep hebt. Ergens in het zuiden van Tanaris moet je grote reuzen neerhalen en die zijn niet makkelijk als je niet voldoet aan wat ik zei. Ben de naam kwijt, maar wist dat het voor mij lang duurde voordat ik die gecomplete had.

Hey Jongens, kunnen jullie mijn vraag een paar posts terug misschien even beantwoorden? Ben heel benieuwd. :eek:

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ligt aan je spec, ik ga ff uit van elemental. Dat je beter idd een 1h + shield kan nemen als elemental ipv staff

Nog niks bekend over mounts behalve dan dat ze van 280 naar 310% gaan.

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb ff voor je zitten googlen maar vind zelf ook niet echt veel info over mounts etc. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben en wachten totdat blizzard of mmo-champion met nieuwe info naar buiten komt :)

Of probeer zelf even wat info op te zoeken :)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat heb ik ook gedaan, maar het enige wat ik vond is wat Sjorrit al verwoord. Dan maar wachten en hopen dat de E3 uitkomst bied. :thumbs:

5. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe mount van recruit a friend, is die nou 2persoons :eek:?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja! :thumbs:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zal ik voor Alchemy of Inscription gaan? En waarom? Heb al Mining, JC en Enchanting op max op andere chars.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Alchemy zonder herbelism is toch wel lastig te levellen...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb wel al herbalism :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dan zou ik dus voor Alchemy gaan.
    Zoals Sjorrit zegt! :9

Die nieuwe profession in Cataclysm? Is het de bedoeling dat we gaan graven of iets in die trent om archeologische vondsten te doen? Weet er eigenlijks weinig van, behalve dat het om oudeheden uit de tijd van de titans gaat. Dit heb ik uit een preview van de nieuwe expansion.

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het als een uitbreiding van de bestaande glyps, je kan dan verschillende paden 'bewandelen' waar jij eht liefst mee speelt ofzo

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Yay, sindragosa down op 25 man. Lolking nu. :cool:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is een secundaire prof. Er staat op wowhead een heel artikel over. Zal even kijken of ik hem voor je kan vinden.

http://www.wowhead.com/guide=cataclysm&paths

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat lijkt me wel vet om te doen.

Ben trouwens ook zeer benieuwd naar de gear die je voor quests en drops krijgt als je aan het questen bent. Zal wel niet zulke geweldige gear zijn voor level 85, maar het moet nog altijd beter zijn dan wat we nu kunnen krijgen. Wat je nu hebt is meer een voorbereiding voor level 80 tot en met 85 lijkt mij.

Baal er wel van dat ze talents en glyphs gaan resetten. Kan ik verdomme alles weer opnieuw opzoeken. :mad:

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, met de nieuwe talents moeten ze wel.
    't is geen ramp. Gewoon even een cookie-cutter spec opzoeken die dag, en knallen maar.

Bijwerken kan altijd nog.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Precies. De beste spec's die je kunt krijgen zullen toch pas verschijnen als er 10.000 mensen al level 85 zijn ofzo. 8)

Is er iemand die weet waar ik de chain kan vinden voor de recipe van Bake a Delicious Chocolate Cake?
    Ik heb de recipe nog niet, maar wel gehoord dat je eerst een daily moet doen of vrijspelen?

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Absoluut niet. Het nadenken begint zogauw de talents te zien zijn. Alles wordt ook al uitvoerig getest op de Beta-servers etc.
    Heb er al weer zin in :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Soms veranderd er niet eens heel veel. Nu is het ook maar 5 lvls ipv 10. Hunters zullen wel totaal veranderen. Weet niet of ik blij moet zijn met focus...

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    De nieuwe talents komen waarschijnlijk een aantal weken/maand voordat catalysm in de winkel ligt. Dit was ook zo met TBC en WotLK. Je hoeft niet alles zelf uit te zoeken he, een heleboel mensen zoeken het al uit dus je kan gewoon een spec copiëren of iets nemen wat als "beste" tank/dps/level spec aangeschreven staat op de sticky's in de officiële blizzard fora.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat was ik uiteindelijk ook wel van plan. :thumbs:

Kan iemand mij hier nog mee helpen? Het is voor een achievement.

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina