1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Blizz heeft gezegd dat Blood een tank tree wordt, frost 2h en unholy dualwield/2h.

Maar talents komen later pas, zelfs in de laatste weken voor beta werden talents nog veranderd (duh daar is een beta voor) en wat je nu ziet is allemaal alpha materiaal.

Trouwens, gues who's back...

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    :lol:

Haha komop zeg...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wie mag dat wel niet zijn op dat plaatje? :confused:

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is Onyxia! Let ook op de details dat haar hoofd er weer opgenaaid is.

5. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik niet.

Yellow zegt:

Terwijl dat altijd al zo geweest is, gezien die preview van de talent calc van Cata (veel classes nog niet veranderd, waaronder Dks) voor veel classes hetzelfde is als nu, waaronder Dks.

----

Dat Onyxia weer terug is was wel (gedeeltelijk) te verwachten. Geldt overigens ook voor Nefarian. Misschien zullen we Sintharia ook zien.

Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er bijna zeker van. Sintharia is namelijk de maker van de Twilight dragon ras. En zoals al bekend is gemaakt word in Cataclysm meer over het verhaal achter de Twilight dragons bekend gemaakt door het gebied Twilight Highlands.

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bahbah, twijfel echt of ik weer WoW zal gaan doen.

Ben 2 jaar terug volgens mij op de dag dat WotLK uitkwam gehacked. Shaman van 70 welke klaar was om naar 80 toe te gaan gehacked. Was echt pissig, had WotLK al besteld etc. Maar had toen mijn geld terugekregen.

Deze vakantie waren vrienden van mij begonnen om ff op Private servers te spelen, ik dus ook ff. Undead Rogue geleveld naar 25 ( XP rate = 1x, zelfde als Retail dus ).

Broer heeft 2 accounts, kan t 2e account gewoon overnemen, hij kan mij nog 7 dagen gratis geven. 'T geld is niet echt een probleem. 10tje in de maand vind ik niet veel, zeker niet voor de tijd die je er voor terug krijgt. Ik twijfel alleen omdat ik niet zeker weet of ik het leuk blijf vinden, Cataclysm vind ik echt zéér vet uitzien, alles opnieuw etc etc. Zou die wel graag mee willen maken.

Ene kant zegt dat ik t wel moet doen, andere kant niet. Ik weet hoe het is om te raiden, pvpen in battlegrounds etc etc. Had ook een 70 Mage, 70 Rogue en 70 Shaman. Dus ben opzich wel ervaren.

Levelen vind ik ook geen probleem, ben ik zo klaar mee.

Iemand nog wat te zeggen om me over te halen ?

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
  9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, wist gewoon dat jij er op een rare manier op zou reageren. Zie je de laatste tijd al actief zijn in dit topic ;)

Nog een serieuze reden ?

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
  11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha goede timing ;)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga op mijn 26 Shaman altijd als healer/dps omdat ik dan idd sneller een group heb. Heb dan echter wel een hybrid spec met talents in zowel restoration als elemental. Op 40 neem ik gewon dualspec.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&cn=Soundwave

|:-

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja hallo, ik herkende die hoer van een draak niet. :cool::mad:
    Heb wel tegen haar gevochten in raids, maar herkende haar gewoon ff niet. _0/

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de server draait van cataclysm. Nadeel is dat je nog lang niet overal naar toe kan. Ging even kijken hoe de transition van ghostlands naar eastern plague lands was. Want nu krijg je een mooi laadscherm. Maar vraag me af hoe ze dat gaan doen als je eenmaal kan vliegen in Azeroth.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kan je beter alles in resto gooien aangezien je toch vaak als healer mee moet. Ik heb mijn shaman van 70 naar 80 alleen geleveld in instances, heeft verder niks van Northrend gezien. Gewoon queuen als healer en af en toe een heal gooien terwijl ik chill TV zat te kijken :thumbs:

Heel Azeroth wordt opnieuw gedesigned dus de oude wereld wordt weggegooid, laat scherm heb je dan ook niet meer dus. Het laadscherm was er nu omdat ghostlands later aan Azeroth was geplakt maar mensen zonder expansion kunnen daar niet komen, vandaar het laadscherm.

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bahbah, besloten om een Tauren Shaman te maken. Kan ik geen goede naam verzinnen, ik denk de heletijd aan Garth, maar die kan niet..

Ja ik vind de naam vrij belangrijk, Gárth is ook wel vet.. Alleen kunnen mensen het dan irritant vinden om het te typen..

Kutzooi :9

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Klopt maar de queue als healer/dps duurt vaak nog rond de 10min en dan kan ik nog wat questen. Nu heal ik met healing wave 50%+ hp terug dus het is enorm slacken. Heb ook al 2500 mana terwijl anderen rond mij lvl soms niet eens de 1000 halen :)

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kom Alliance op Jaedenar, kun je samen spelen met mij en Nugget Leg :cool:.

En vernoem je char gewoon naar iets randoms dat je ziet. De mijne heet ook Lightbulb, omdat ik een gloeilamp zag :9.

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Had vroagah een Troll shaman met de naam Rainmaker, nu een Tauren shaman met de naam Unstopabull :emo:

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina