1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat wapen van jou, supervet!8)

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even engineering gepowerleveled vandaag. Van 1-450. Koste me in totaal 5300g.

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sick ehh ^^
    Ai, dat is idd duur. Ga ik denk ik ook doen op 80.. Vind die mounts vet ;)

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    En ik heb ze allemaal. :9

Engineering kostte mij net als Enchanting zo'n 5000 G om te levelen. Enchanten deed ik vooral via AH en dat is wel stom, maar voor mij wel de snelste manier om dingen te levelen. Inmiddels is dat al ruimschoots terugverdiend. Ik denk dat ik in de afgelopen maanden, sinds november ofzo misschien wel 60K heb verdiend in totaal.

Ik spendeer het geld ook meteen.

Bezit nu maar liefst 6 i264 items voor mijn DPS DK. Iets waar ik best trots op ben. De Pants die normaal iets van 15/16 K kosten op AH kreeg ik voor een matsprijs van ongeveer 12,6 K inclusief een 100 G tip. :9:+

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Damn, zit ik tegen m'n broertje te pochen dat ik bijna 500G heb :9.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Kwestie van goed inkopen en duur verkopen. Enchanting op 450 werkt wel mee. Items die je dis enchant kosten namelijk niks om op AH te zetten en daardoor boek je per flinke farm of questing items zo 25G per keer. De items er zelf bij rekenen. Lesser Planar Essence leverde hier in het recente verleden per 10 zo'n 140 G op. Nu zit dat, vermoed dankzij mij, op slechts 29/39 G. Ik farmde zoveel van die shit dat het door anderen gewoon goedkoper werd gemaakt.

Bovendien shatter ik ook al mijn Abyss Crystals. Die zijn hier maar 25 G per stuk waard en als ik ze shatter levert het me soms meer dan 50 G op. Een enkele keer zelfs over de 100 G, geloof het of niet.

Hou de truuk van goedkoop inkopen en duur verkopen in de gaten en een paar maanden later heb jij je Mekgineer's Chopper wel binnen.

Ik heb nu trouwens ook Outland Loremaster binnen en hoef van Nortrenth alleen Zul Drak en Icecrown nog maar. Vooral Icecrown lijkt me kut. Ik moet daar verdorie nog 99 quests. Als het een beetje meezit, moet dan in 3 dagen wel gebeurd zijn. :9

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook aardig opweg met de loremaster achievement. Heb toen een faction change gedaan waardoor bijna de helft van me quest count voor azeroth weg is.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maarjah ze zijn allemaal van AH. Hoeveel raid items heb je nu? Of doe je nog steeds geen raids? Beetje zonde om je zelf dat te raidgearen als je ze toch niet doet?

9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister lekker van 16 naar 22 gegaan. Gaat lekker zo, gaat ook veel sneller met die Heirloom items ( Shoulders / Chest / Weapon.

Nog 8 levels voor Windfury <3

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik lvl elemental. Gaat tegenwoordig net zo snel als enhancement. Ook nog geen downtime gehad. Ben nu lvl35. Nog 5 lvls voor epic mount + dualspec. Heb vooral in dungeons gelvld als healer (en soms DPS). Op gegeven moment wordt het saai als je steeds dezelfde doet en soms zit ik in een party waar iedereen 5-6 lvls lager zit en dan doen we de laagst mogelijke instance die ik kan doen en daar is de xp daar zwaar ruk :mad:

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nou aan zijn armory te zien is hij al Honored met AV maar heeft hij geen ring. :{ Maarja, ik zou er zelf niet echt trots op zijn als ik al mijn gear van de AH gekocht zou hebben. Mag ik wel vragen hoeveel DPS jij doet in bijvoorbeeld ICC, Yellow?

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben nu bezig met het levelen van mijn warrior en dat gaat aardig snel. Het killen van mobs gaat snel, crit behoorlijk vaak en het questen gaat in combinatie met een levelguide snel. Gisteravond ook nog een aantal instances gedaan (wachttijd was keer op keer korter dan 1 minuut, wtf 8)) en wat leuke items kunnen looten. Hierdoor heb ik maar besloten om door te gaan als fury warrior ipv een tank. Ik vermaak me hier prima mee \o/

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Xavius&cn=Trigy

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als tank ik het vaak instant. Als dps moet je vaak tussen de 15-30 minuten wachten. Zeker als je strax HCs gaat spelen is dat een verschil. Als tank kan ik 150 emblems per dag halen en dan speel ik tussen de 8-10 uur maar.

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Moet zeggen dat het nu ook aardig snel gaat. Zoveel goede gear dropt er nu ook weer niet echt in de lagere instances. Doordeweeks quest ik gewoon vaak en zet ik mezelf in de dungeon finder. Dat werkt prima :)

Alleen gisteravond kon ik 4x op rij een instance doen, en dat met minder dan een minuut wachten. Dat overkwam mij nooit. Normaliter is dat idd 15 tot 30 minuten wachten voordat je een groep hebt.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik neem aan dat je met AV Alterac Valley bedoelt? Nee, daar heb ik de ring nog niet van en ik weet ook niet waar ik die kan krijgen.

Misschien zou jij er niet trots op zijn dat je gear van AH komt, maar ik ben er in elk geval wel blij mee.

ICC doe ik niet of nauwelijks, dus ik kan ook niet weten hoeveel DPS ik doe. Ik gebruik in elk geval een rotation die niet de max dps eruit haalt, maar dat is omdat ik even geen betere kan vinden.

Voor de rest doe ik de laatste tijd helemaal geen raids of dungeons. Heb alleen een keer Ymiron verslagen vanwege Children's Week. Ben tegenwoordig weer veel aan het questen en dat bevalt me op moment ook wel. ;)

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    AV - Ashen Verdict.
    Factie waarmee je rep krijgt in ICC 10/25 man.

Als je de raid binnenkomt, staan er diverse NPC's.
    1 ervan zal een geel (of blauw) ? boven zijn hoofd hebben.
    Hier kun je een ring halen bij Friendly / Honored / Revered / Exalted.

Zelf afgelopen vrijdag een 25 man ICC pug opgezet met m'n guild.
    12 van mijn guild, rest PUG. Ging heerlijk.

We hadden de eerste 4 bazen als doel gestelt, en alles was 1-shot.
    Wat EoF rijker, plus een leuke lading rep.

Niet te vergeten, een leuke i264 caster ring & i264 caster staff.

Na de komende reset nog maar eens doen, beviel best goed.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Fok ja. AV kan natuurlijk ook nog Ashen Verdict zijn. Ik ben dan ook net uit bed en kon niet op de naam komen. :+

Mijn status is op moment friendly geloof ik met AV. Ik zal misschien vanmiddag wel even alleen bij die NPC's kijken binnen ICC om te zien wat ze verkopen. ;)

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je binnenkomt, staat de 'questgiver' aan de linkerkant. (Bij de Horde, iig.)

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als je zeker weet dat je op een bepaald moment een raid wil opzetten, kun je er een weekly ding van maken.
    Zo hebben wij een PUG die altijd overvol zit omdat mensen weten dat er geraid wordt.
    10/12 neer nu met een PUG is bestwel awesome ^^

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    10/12 neer. Je bent volgens mij dus nog net geen Kingslayer of misschien op een andere char? :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina