1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Map moet nog gefixed, rotkarwei.
    Hotkeys hou ik, soms handig als je een alt speelt die ik amper speel.

Chars:

Main denk ik. 4x T10 in alle 3 specs.

Tankding.

Dode alt met tof uitziende wapen :+

Retadin. Lolchar als je iets simpels wil spelen en stupid dmg wil doen.

SV/MM hunter. Makkelijk te spelen en loldps. Snap niet dat andere mensen niet altijd heel veel dmg doen met hunters.

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Best veel tijd ingestoken zie ik!
    Hoe zit je eigenlijk met gold als ik mag vragen ? Best veel chars om te onderhouden..

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het wat cleaner wilt kun je nog altijd Grid weghalen. Als DPS en tank heb je deze toch niet nodig met target macros.

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Geen idee, 15k ofzo?
    Let er totaal niet op en heb altijd genoeg.

Ik speel ook niet veel trouwens. 2x in de week een raid, en zaterdag/zondag als ik een kater heb. Daarbuiten heb ik geen zin/tijd. :)

Als Raid Leader moet ik toch echt weten wat er met de raid aan de hand is.
    Iedereen zou altijd iedereen in beeld moeten hebben, al is het maar in een hoekje. Heb een hekel aan mensen die niet in de gaten hebben dat de halve raid al dood is etc.
    Grid is ook alles wat ik gebruik voor groups/raids. Geen standaard dingen die nog in de weg zitten. Scherm is groot genoeg voor dat kleine beetje spul erbij.

Recount staat normaal ook klein in een hoekje met de top5. Wilde even /flex doen ;)

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zelfde als mij dan, guild raid 3 á 4 keer per week, waarvan ik er 1 á 2 join. Wel altijd top dps, maar goed. :+

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Mag ik je char checken? Ben wel benieuwd waarmee je de top DPS haalt :).

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het doet me goed dat je Alliance bent. :9

Waarom niet alles in een char steken en daar, bijvoorbeeld, alle achievements mee proberen te halen? Of is meerdere chars bespelen meer jouw stijl in deze game?

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=Vixae
    Is infie.

Omdat ik dat totaal niet interessant vind. Krijg echt totaal geen voldoening uit het halen van achievements die makkelijk te halen zijn, zoals rep-farmen of low-level quests doen. Ik geil ook niet op het nummertje dat bij mijn char staat. Zo heb ik zonder te proberen meer punten dan jij, zonder er iets voor te doen/laten. Maakt mij dat beter? ;)

Daarbij blijft het niet leuk om 1 char te spelen. Er zijn altijd frustraties.

Bijvoorbeeld:
    Enhancement dps in 5mans is gewoon saai namelijk. Als ik geen zin heb om te healen kan ik kiezen tussen iets doen was ik niet leuk vind, of een andere char te spelen. Keuze is niet zo moeilijk.

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nice, tis nog een rogue ook :D.

Ik heb precies hetzelfde. Snap die achievements echt niet.

Zit nu ook te twijfelen of ik actief een alt begin of nu eerst toch maar even m'n rogue naar de 80 werk.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    You made your point.
    Dat je meer hebt dan ik op een char ok.

Ik vind achievements halen wel leuk.
    Vandaar dat ik het voorlopig gewoon bij een char laat. ;)

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Yesh. Beste rogue everrrrrrrrrrr. :+

12. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar 1 karakter voor de laatste 4 jaar. Ik vind levelen echt helemaal niks aan. Ik spendeer het liefst zoveel mogelijk tijd aan 1 karakter.

13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond ff binnen 90 minuten 2 levels gedinged. Zit nu op 24 en gaat best redelijk moet ik zeggen. Heb wel zin om 80 te zijn moet ik zeggen.

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Gisteravond ICC 25 met de guild gedaan. Alles ge-oneshot tot Putricide, die 2x geprobeert en toen was het alweer afgelopen. We hebben ook de weekly ICC quest gedaan, dat je Festergut en Rotface in 30 minuten achter elkaar moet killen. Dus dat zijn weer 5 Emblems of Frost erbij, wat rep en een gem. :)
    Ik heb, in tegenstelling tot andere raids, dit keer eindelijk eens loot gekregen!
    Gendarme's Cuirass van Marrowgar, verloor de roll maar kreeg hem van guildie omdat ik hem meer nodig had.
    Flesgrending Gauntlets van Festergut, heb daarvoor mijn "needroll" gebruikt.
    Winding Sheet van Rotface, was de enige die nog een nieuwe cloak nodig had. :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Die chest is zo nice. _O_

@ WesleyRBK: Zo'n type speler ben ik dus ook. Misschien doe jij wel niet aan de achievements, maar ook ik vind het fijn het voorlopig bij een char te laten. :9

16. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga meestal ook wel achievements achterna. Zit nu op 6500 Points of iets in die richting.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Very nice.

Ik zit nog maar op 455 achievements, iets van 4800 punten.

In de komende dagen komen daar nog wel meer bij. Frenzyheart Exalted, Zul Drak quest en Drakuru Quests zullen dan wel gedaan zijn. :thumbs:

Edit: Ik zit weer eens vast. Ik heb net Zul'Drak afgerond met quests. Nu weet ik dat je daar een item kan vinden die naar het tweede gedeelte van The Drakuru Quest achievement leid.
    De laatste quest in die chain is Cleansing Drak'Tharon. Ik weet dat je die uiteindelijk kan vrijspelen als je een item loot genaamd Unliving Choker of Unwriting Choker. Een daarvan zou toegang tot die chain geven. Ik had inmiddels, voor de achievement Guru of Drakuru, Betrayal al afgerond. Het is die andere waarvan ik niet snap waar ik het nu gelaten heb of waar ik moet beginnen.

Die trolls die de betreffende, this item starts a quest, item droppen, willen maar niet laten droppen. Ik heb de achievement nog niet en zou graag die chain willen doen om het tweede gedeelte van de achievement en de achievement te kunnen krijgen. Iemand die mij hierbij kan helpen?

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Beesten killen tot je een ons weegt. Dat is vaak de enige manier om een quest item te krijgen. Drop rate zal wel niet belabberd laag zijn aangezien het WotLK is..

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek naar een 'named' mob als je begrijpt wat ik bedoel! Een met een andere naam dan andere, meestal zijn dit degene die ze droppen dacht ik ;)

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag meteen weekly en beide Voa's gedaan. Zit nu op 70 Emblems of Frost en ik wil voor volgende week vrijdag er 95 hebben zodat ik een T10 headpiece kan kopen. Volgende week vrijdag ga ik mee met de guild in ICC 10, ik wil dan toch eindelijk eens een nieuw wapen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina