1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SysanApse

SysanApse Guest

Bedankt, dit is het antwoord waar ik naar zocht.

Gforce, ik bedoel gewoon lvl 70 Heroics, niet solo. Ik begreep van guildies dat je 70 heroics pas bij lvl 80 kan doen ?

2. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, iemand een realm aan te raden voor Alliance? Ben niet zat van m'n Horde mains, maar wil eens wat anders dan steeds Horde alts. Zat er dan ook aan te denken om m'n main's class te rollen, maar dan een Alliance race (Human female). Niet zeker over de class though, alhoewel race wel.

Nu zoek ik dus een realm (Al'Akir is te Horde sided, en dus ook maar onmogelijk om up te gearen als Alliance) voor een Alliance char.

Zat zelf te denken aan Ravencrest (Ravencrash blijkbaar aldus chat), gezien het nogal een spiegeling is van Al'Akir, maar dan wat minder (60-40, waarbij Alliance letterlijk dood is op Al'Akir (90-10 ofzo) IF en SW helemaal leeg, geen Allys in Wintergrasp etc).

Het moet tevens wel een PvP realm zijn; world PvP ftw (en ganken + geganked worden).

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat je guildies een geintje met je uithalen.
    Zodra je redelijk gear hebt, duik je gewoon de 80's HC in.

70's HC is echt niets te halen voor je, op de achievements na. :)

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit op Jaedenar. De horde is er wel in de meerderheid, maar als Alliance kun je er prima je ding doen, hoewel ik pas level 53 ben en dus niet weet hoe het zit met raids en stuff...

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Lightbringer heeft een overtal van Alliance ten opzichte van Horde, maar voor de écht goede guilds moet je niet op onze server zijn.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    WTF: Ik heb net Frenzyheart op exalted gehaald. Achievement, rep en stap dichterbij die van Oracles en Frenzyheart samen. Switch je dus naar Oracles, staat de Frenzyheart weer op hated. Waarom is dat nu weer nodig, omdat ze toevallig oorlog hebben? Ik noem het eerder een burenruzie voor de rijdende rechter. :mad:

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Was dat niet de quest waar je paar weken terug ook mee bezig was? Volgens mij was je toen toch ook al uitgelegd dat je rep dan om zou switchen tussen de twee?

8. SysanApse

SysanApse Guest

Heeft iemand een soort lijstje of tips van welke dailies ik moet doen ?
    Welke honor points geven, emblems (als dat kan), veel geld, kans op mount of gewoon heel snel klaar zijn.

Hebben jullie een dagelijks lijstje ?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja weet ik. Ik meende echter te lezen dat dat niet het geval zou zijn als een van de twee op exalted stond.

Het is niet anders. Nu maar eerst zorgen dat de Oracles op revered komen. Ik wil dan gelijk een ei kopen. Vind het belachelijk dat de cooldown ofzo gewoon 7 dagen is. :cool:

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik vond zelf de Argent Tournament dailies wel prettig om te doen. Je krijgt daar titels voor en als je ze lang genoeg doet ook een tabard waarmee je naar de Argent Tournament Grounds kan teleporteren. Erg handig dus. Dailies die emblems geven bestaan er niet, afgezien van de weekly raid quest. (maar dat is een weekly, geen daily :+ )

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heeft er iemand misschien een goede tip voor mij voor Argent Dawn Tournament?

Het lukt mij nooit fatsoenlijk een tegenstander te verslaan en ik wil graag kampioen worden van Ironforge en daarna de andere steden. ;)

Wil dus graag weten hoe je het beste een tegenstander moet verslaan zonder dat je zelf in de problemen komt.

Iemand tijdens TOC een keer een tip gegeven, maar die ben ik vergeten.

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Er bestaat geen Argent Dawn tournament :+ (sorry ik ben in een bijdehante bui)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meteen lance gooien (button 2) en daarna meteen charge. Als hij van je weg loopt gewoon hetzelfde doen. Daarnaast constant 1 spammen en je schild omhoog houden.

14. SysanApse

SysanApse Guest

Ben nu Ulduar 10 aan het doen.
    Epic Mace en Chest binnen, hele aardige raid leader. Alles lekker uitleggen en heel rustig.

Van beide bosses ook Achievement binnen, het gaat dus goed volgens mij met m'n 3,4 K GS.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2010
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bedankt. Zal het binnenkort eens uitproberen. :thumbs:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gelukkig zijn er genoeg aardige spelers. Soms zit je gewoon met noobs die denken dat ze pro zijn.

Gister in een random HC wilde een Mage alle bosses skippen. Ik zei tegen hem dat de andere spelers emblems nodig hadden (lage GS). De ik pull gewoon iedere boss :) Begon hij toch te zeiken tegen mij. Toen vertelde ik hem dat een nieuwe DPS zo gevonden was ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, en dan houden ze hun mond wel. :+

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    [yt]McdoZQ6XdYA[/yt]

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nice.

Shield omhoog houden, zoveel als mogelijk is.
    Shield breaker en dan charge.
    Super, denk dat ik me er wel mee red.
    Had de post van G Force ook al in de kladje opgeslagen. :thumbs:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je hem eenmaal door hebt win je met 40k+ hp over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina