1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me theorie had ik niet in 1 keer gehaald.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Die achievement heet zo omdat je daar tegen the lich king moet vechten in icecrown... En het laatste "quest gebied" is dat je ervoor moet afleggen.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je als tank gespecced en gegeared bent kun je hem makkelijk doen. Ik had hem neer met full health en mana dus het is makkelijk te doen.

Is hier trouwens iemand die mij WG een beetje wil uitleggen. Ik heb het al een aantal keer gedaan, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik gepromote wordt en hoe ik vehicles kan krijgen. Verder heb ik het als holy pala geprobeerd maar dan ben ik zo squishy dat ik maar heel kort leef. En dat was met pvpgear een 800+ resilience. Wil nu toch maar als retri gaan...

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er was al een remote app voor je iphone, maar ze hebben het nu uitgebreid met de mogelijkheid om de auction house te checken, met een extra subscription kun je nu ook remote dingen in auction house verhandelen.

Wat mij betreft komt deze functie een jaar te laat, het is veels te makkelijk momenteel om aan gold te komen

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wintergrasp voertuigen zijn gebasseerd op de promotie die je er maakt. Als je een keer promoveert, wat als team gebeurt, dan kun je geloof ik al de katapult krijgen. Bij latere promoties en hogere rangen krijg je de grotere en betere voertuigen. De rank die je aan het einde van WG gehaald hebt word weer in zijn geheel op 0 gezet. Dit is om een volgend potje gelijk aan beide kampen te laten beginnen. Het doel van WG is zo lang mogelijk stand houden, als jouw factie het fort verdedigd, of zo snel mogelijk het fort veroveren als je moet aanvallen. Helaas is de wachttijd tot een nieuw potje meer dan twee uur, maar als je eenmaal speelt kan het best dikke fun zijn.

Men probeert overigens ook via bepaalde plekken het fort te veroveren. Via de hoofdingang is niet echt een optie. Horde bij ons heeft een favo plekje om het fort via de westkant aan te vallen. Bij Alliance is dat aan de oostkant het favoriete plekje. Strategisch en tactisch gezien ook het beste, aangezien die plekken dicht bij de aanvallende factie ''garages'' zitten.

WG kent, zoals jezelf wel weet, ook de nodige achievements. Ze zijn niet zo moeilijk, op een tijdrovende na misschien. 100x WG winnen.
    Ik hoop dat mijn uitleg zo een beetje duidelijk is. Succes ermee! :thumbs:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer krijg je promoties en waar haal ik de voertuigen dan?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Promoties komen vanzelf als je groep zijn best doet kills en zo te maken.
    PvP gear is dus wel een vereiste.
    De voertuigen haal je in de garages van of de aanvallende gebieden, of midden in het fort als je verdedigd.
    Je merkt dat je promoveert als je een zelfde soort flash ziet als bij het levelen.
    Dan moet je het eens in zo'n garage proberen.
    Het komt ook vaak genoeg voor dat je geen voertuig kan pakken, omdat de anderen het maximale al hebben gegrepen.
    Ik zou WG gewoon even verkennen als er geen battle aan de gang is.
    Tevens kan ik je ook aanraden de map er even bij te pakken en te zien waar alles staat. ;)

8. SysanApse

SysanApse Guest

Volgens mij heb ik mijn build en gear wel redelijk op orde nu ?
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&cn=Ockeros

Zo direct even leren over hitcap, ...cap.
    ArP en Attack power, wat de beste skills zijn voor een warrior.

Raden jullie het aan om nu meteen goed te Gemmen en Enchanten ? Dus ook me legs, of wachten todat ik 245 item level heb.

9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net de WoW battlechest gekocht.
    een vriend van mij die heeft al een hele tijd WoW en hij zei dat je iets van ''refer a friend'' kan doen ofzo. dan lvl je sneller...

hoe moet je dit doen?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Invite a Friend bedoelt hij.
    Inloggen op de account site en dan wijzen de instructies zich eigenlijks vanzelf.
    Heb het zelf ook nog niet gedaan, maar je krijgt er een coole mount voor.
    Neem wel de raket he, die kan je op level 80 met 2 personen gebruiken. ;)

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Het is Recruit-A-Friend en je kunt alleen maar de 2 persoons raket krijgen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Meende ook die Zebra of Zevra? :confused:

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Is helemaal weg.

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als je zo gemmed zoals nu zal niemand je ooit meenemen, das zeker :)

Stats waar je het eerst voor gaat:
    - 9% Hit. Dit zorgt ervoor dat je specials (mortal strike, cleave, rend etc, oftewel yellow attacks) niet missen.
    - Afhankelijk van je spec ga je daarna expertise cap behalen (of juist niet).
    Arms hoeft er neit op te letten, Fury moet 26 expertise behalen. Arms hoeft dit niet omdat wanneer iets dodged, je overpower kunt gebruiken, wat nasty dmg doet als arms.
    - Daarna Armor Penetration all the way. 100% is de cap, dus gogo! ;)

En gemmen vanaf het begin. Niks erger dan niet het maximale uit je character halen. Vooral frustrerend voor anderen als je het niet doet trouwens.

Zo haat ik het als ik mensen zie met betere gear dan ik, maar veel minder dmg doen omdat ze slacken of gewoon slechte spelers zijn. eeuwig zonde.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Waarom halen ze uberhaupt mounts uit games.
    Ik zag laatst die vette beer met die giga armor aan.
    Die wil ik ook en zit er ook niet meer in.
    Is er een verklaring voor het verwijderen van mounts? :mad:

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja. Zo blijven er een aantal bijzonder. Zonder dat elke halve zool er met de vetste mounts vandoor gaat :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, maar die kun je toch ook gewoon met een lage drop rate of zeer moeilijke raid ofzo in de game houden? Vind het wat onnodig om een mount een jaar ofzo in de game te zetten en ze er dan weer uit te halen. Sorry, maar ben nu eenmaal een rasechte mountliefhebber. :+

18. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    vandaag heeft Shobo een paladin in The SnakeEyes zijn shadowmourne gekregen. super mooie graphics als je Soul draint :thumbs:

Oja en afgelopen zondag LK25man gedood, en vandaag tiertoken + nieuwe chest item gewonnen:)

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het over de timed run in Zul Gurub, als je dit geloof ik binnen een uur(?) clearde kon je een mount uit een chest halen.

Die hebben ze eruit gehaald om het wel special te houden en het een lvl 70 instance is!

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    idd anders liep elke level 80 nu met die mount.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina