1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Correctie: Zul'Aman :+
    En hij bedoeld idd de Armani War Bear ;) Doe kreeg je idd als je de boss binnen een bepaalde tijd haalde. Nu is die instance met een groep lvl 80's een walk in the park geworden. Terecht dat hij verwijderd is uit de game.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je gaat teveel voor de socket bonus. Dat kan best handig zijn, maar niet door bijvoorbeeld een stamina gem in een blue socket te stoppen want dat geeft je 0 dps increase. Als je twijfelt kan je beter gewoon strength in je socket stoppen. Ik zou dan ook al je hit gems (+6 hit, dat is toch een level 60 gem .. kan echt niet :+ ) vervangen door +20 strength gems, of als je in geldnood zit desnoods +16 strength. Je zit namelijk iets boven de hitcap (10% ipv 9%) dus zo loos je wat hit wat nutteloos wordt na die cap en krijg je er lekker wat dps bij door de strength wat zich automatisch vertaalt in attack power en dus dps.

3. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zou ik gaan voor de Mirror of Truth inplaats van Mark of Supremacy. Mirror of Truth procced uit zich zelf en doet dat meer dan 1x in de 2 minuten.

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    dat is inderdaad wel een betere optie. Mirror of Truth (trinket van emblems of heroism) is een ongelofelijk goede trinket, beter dan Mark of Supremacy, verder hoef je niet aan het use effect te denken. Je zou dan wel je gele hit gems wat moeten upgraden om nog steeds aan de 9% te voldoen, omdat je denk ik zonder de hit van Mark of Supremacy rond de 6% zal komen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister voor de 2e keer Battered Hit verloren. Nu rolde ik een 97 maar verloor van een 99. Vorige keer rolde ik een 92 en verloor van 93...

Tevens 2x VoA gedaan (10 en 25) en op alle gear wordt gepassed en voor de Pala gear moeten 4 man rollen :mad:

PvP was trouwens best makkelijk als Prot Pala. In WG had ik 370 kills en maar 1 death :)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Van dat laatste kun je wel blij worden.
    Dat je die Hilt mist is klote, die had ik namelijk de dag dat dat ding uit kwam in een keer al.
    Ben dus blij met mijn zwaard. :9

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mwa erg is het niet echt. Ik zou hem toch verkopen aangezien ik niks aan de items hebt. Daarnaast heb ik ook genoeg gold dus had ik hem waarschijnlijk aan een guildie gegeven :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik zou hem gewoon verkopen. Hier op mijn realm vliegen die dingen ook voor 14/15 K de deur uit. :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al zei heb ik totaal niks aan het gold.

Heb je trouwens de mount uit Tempest Keep al? IMO de mooiste in de hele game. Ik zou trouwens die Ravenlord ook wel willen maar helaas moet je de boss summonen en daarvoor moet je een Druid meenemen...

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Die uit Tempest Keep heb ik nog niet?
    Was dat niet in Netherstorm of is dat een andere keep?

Hoe zit die mount eruit? :eek:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Die is inderdaad wel vet.
    Mooie flying mount.
    Doet me een beetje denken aan de Phoenix uit Harry Potter.
    Voor deze moet ik toch in Netherstorm zijn? :eek:

13. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In netherstorm zit een raid genaamd Tempest Keep hier had je op level 70, 25 man voor nodig. Ik denk niet dat jij dat in je eentje red. Want die mount dropt van Kael'thas en niemand heeft die nog gesolo'ed. Kan volgens mij ook niet door de mechanics in het gevecht.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dan maar eens een keer de guild vragen als ik er aan denk.
    Had volgens mij de achievement al, maar wist nooit dat er ook een mount dropte. ;)

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Bijna elke trinket met een proc zit op een 45sec internal cooldown.

En MoS vs MoT; dat ligt compleet aan zijn gear natuurlijk.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Onmogelijk.

17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. Heb zelf mark of supremacy want zonder zit ik ver onder de hitrating. Maar als je gear het toelaat moet je zeker voor Mirror of Truth gaan.

18. SysanApse

SysanApse Guest

Ik heb nu Pyrite Infuser
    Krikt ook nog een beetje GS omhoog, mar als ik het goed begrijp zit ik boven de Hitcap en heb ik dus eigenlijk niets aan de Hit rating ?

Heb heel snel gekeken, maar kan mijn hit cap niet vinden. Ik begreep dat mijne 10 % is, en het eigenlijk 9 moet zijn voor fine tune.

Btw ook eerste Weekly gedaan, was Ulduar dus kende de tacts en had Ignis al eens gekilled. Desalniettemin was het fun.

En me eerste keer wintergrasp winnen we ook. Nice ^^

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2010
  19. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt veels te veel hitrating. 260 moet je hebben en jij hebt 475. Als eerst zou ik Mark of Supremacy vervangen met Banner of Victory die je eerder had. En helemaal niet voor hit gaan gemmen en/of enchanten.

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik ben net begonnen met WoW, zit op lvl 17, dus weet nog niet echt veel ofzo:+
    je kan op lvl 20 een mount krijgen, maar ik zie lui die wel 10 verschillende mounts hebben, hoe komen ze daar aan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina