Dan word het dat waarschijnlijk.
Een vervelend ding aan JC vind ik dat er geen trainers zijn in de oude spelgebieden.
Ze hadden dit van mij wel met een patch mogen oplossen. Misschien komt dat nog met Cataclysm.
Nog een ding wat weer twijfel/onzekerheid bij mij opwekt.
Ik ben nu lekker gewend met mijn main DPS te doen, niet de beste zal ik maar zeggen. Ligt ook aan rotation.
Pim zei eerder al dat ik dat ik beter bij DPS kon blijven.
Het punt is dat ik dan zo tergend lang moet wachten op een dungeon of raid. Dat laatste nog niet echt meerekenen vanwege gear.
Man ik wil met zowel mijn main als mijn alt graag snel een dungeon of raid in kunnen. Of het nu random is of niet. Ik heb alleen zo'n hekel om 12 tot 20 te minuten moeten wachten voor een lame dungeon.
Dus weet ik ff niet wat ik nu zal doen. DPS maken van die alt, waar als zoveel ingestoken is. Of hem een tank laten en zien hoever ik kom.
Zelfde geld eigenlijks een beetje voor mijn main, maar dan andersom. Punt is dat ik daar ook al tientallen K gold in geinvesteerd heb. Dan zou het zonde zijn er in eens een tank van maken, tenzij er een gouden tip is.
Ik denk dat ik het aan de gevorderde ''Yellow'' kenners overlaat voor een antwoord.
Het zal wel met mijn karakter te maken heb dat ik zo vrij makkelijk van stuk te brengen ben.
Bitte dus een antwoord van mensen die mij kennen, niet iemand die niet goed weet hoe en wat betreft mij.
:
Klik om te vergroten...