1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk het filmpje dan weet je de rotatie, de skills die in de rotatie zitten zet je neer op je action bars. Bij de addon zul je zelfs zien welke het zijn en dan zet je ze in een volgorde waarbij je dan gemakkelijk deze rotatie kan invoeren met je hotkeys van de ui. :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Filmpje gekeken voor de indeling.
    Ik zal nog een keer overkijken en dan leren die rotation te gebruiken.

Het zal wel lastig worden, maar dan maar flink oefenen op de dummy's. ;)

@ WesleyRBK: Reuze bedankt voor die add on. Hij is echt super.

Ik denk dat ik voorlopig wel genoeg heb.

Heb een indeling van mijn spells, op basis van dat filmpje.
    Van de XBW matador een goede build.
    Van internet glyphs.

Nu rest mij alleen te zeggen: Oefenen baart kunst. ;)

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb nu een gnome rogue van lvl 25, maar ik heb geen idee waar ik die talents neer moet droppen. heb al een aantal punten verspilt (krijg je die terug als je ze reset bij rogue trainer??).
    heeft iemand een goede build voor mij? dit is mijn eerste acc op WoW, dus ben nog zeer onervaren....

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Combat Leveling Talent Spec
    A sustained DPS build which excels at handling multiple enemies - Primary Attack: Sinister Strike

Combat Leveling Talent Progression
    10: Improved Sinister Strike 1/2
    11: Improved Sinister Strike 2/2
    12: Dual Wield Specialization 1/5
    13: Dual Wield Specialization 2/5
    14: Dual Wield Specialization 3/5
    15: Dual Wield Specialization 4/5
    16: Dual Wield Specialization 5/5
    17: Precision 1/5
    18: Precision 2/5
    19: Precision 3/5
    20: Precision 4/5
    21: Precision 5/5
    22: Improved Slice and Dice 1/2
    23: Improved Slice and Dice 2/2
    24: Endurance 1/2
    25: Aggression 1/5
    26: Aggression 2/5
    27: Aggression 3/5
    28: Aggression 4/5
    29: Aggression 5/5
    30: Blade Flurry 1/1
    31: Lightning Reflexes 1/3
    31: Lightning Reflexes 2/3
    33: Lightning Reflexes 3/3
    34: Weapon Specialization 1/5
    35: Weapon Expertise 1/2
    36: Weapon Expertise 2/2
    37: Blade Twisting 1/2
    38: Blade Twisting 2/2
    39: Weapon Specialization 2/5
    40: Adrenaline Rush 1/1
    41: Vitality 1/3
    42: Vitality 2/3
    43: Vitality 3/3
    44: Weapon Specialization 3/5
    45: Combat Potency 1/5
    46: Combat Potency 2/5
    47: Combat Potency 3/5
    48: Combat Potency 4/5
    49: Combat Potency 5/5
    50: Surprise Attacks 1/1
    51: Unfair Advantage 1/2
    52: Unfair Advantage 2/2
    53: Savage Combat 1/2
    54: Savage Combat 2/2
    55: Prey on the Weak 1/5
    56: Prey on the Weak 2/5
    57: Prey on the Weak 3/5
    58: Prey on the Weak 4/5
    59: Prey on the Weak 5/5
    60: Killing Spree 1/1
    61: Relentless Strikes 1/5
    62: Relentless Strikes 2/5
    63: Relentless Strikes 3/5
    64: Relentless Strikes 4/5
    65: Relentless Strikes 5/5
    66: Malice 1/5
    67: Malice 2/5
    68: Malice 3/5
    69: Malice 4/5
    70: Malice 5/5
    71: Remorseless Attacks 1/1
    72: Remorseless Attacks 2/2
    73: Improved Eviscerate 1/3
    74: Improved Eviscerate 2/3
    75: Improved Eviscerate 3/3
    76: Vigor 1/1
    77: Weapon Specialization 4/5
    78: Weapon Specialization 5/5
    79: Lethality 1/5
    80: Lethality 2/5

Bron:
    http://shadowpanther.net/leveling.htm

Die hele site is geweldig voor rogues.

5. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Avenger shield glyph moet je echt veranderen is een pvp glyph. Neem de Righteous Fury glyph zodat je met taunten niet mist. En de Judgement zou ik veranderen voor de Seal of Vengeance glyph. Expertise is belangrijk. SoC heb je voor grote packs aangezien die aoe doet en SoV heb je voor single target.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Die Fury Glyph kan ik nog niet krijgen omdat die nog niet te koop is.
    Die andere heb ik wel vervangen.

Hoop dus dat die Fury Glyph nog op AH verschijnt voor een paar Gold.

Edit: Welke professions zal ik nemen?
    Ik zat aan BS en JC te denken.
    Van de secundairy professions level ik alleen cooking een beetje en first aid helemaal.
    Fishing sla ik echt over, waist of time imo.

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  7. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blacksmith en jc is het beste ja. extra buckles in belt / hands / als ik het goed heb. en dikke stamina gems van jc :)

8. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belt buckles kan iedereen krijgen. Blacksmiths kunnen extra slots krijgen in de bracers en gloves.

9. Fantastic

Fantastic Guest

Ik ben sinds kort begonnen met WoW, na aandringen van een aantal vrienden. Ben een warlock geworden, dat scheen een makkelijke class te zijn. Iemand enige tips ? Heb net level 20 bereikt.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dan word het dat waarschijnlijk.
    Een vervelend ding aan JC vind ik dat er geen trainers zijn in de oude spelgebieden. =( Ze hadden dit van mij wel met een patch mogen oplossen. Misschien komt dat nog met Cataclysm.

Nog een ding wat weer twijfel/onzekerheid bij mij opwekt.
    Ik ben nu lekker gewend met mijn main DPS te doen, niet de beste zal ik maar zeggen. Ligt ook aan rotation.
    Pim zei eerder al dat ik dat ik beter bij DPS kon blijven.
    Het punt is dat ik dan zo tergend lang moet wachten op een dungeon of raid. Dat laatste nog niet echt meerekenen vanwege gear.
    Man ik wil met zowel mijn main als mijn alt graag snel een dungeon of raid in kunnen. Of het nu random is of niet. Ik heb alleen zo'n hekel om 12 tot 20 te minuten moeten wachten voor een lame dungeon.
    Dus weet ik ff niet wat ik nu zal doen. DPS maken van die alt, waar als zoveel ingestoken is. Of hem een tank laten en zien hoever ik kom.
    Zelfde geld eigenlijks een beetje voor mijn main, maar dan andersom. Punt is dat ik daar ook al tientallen K gold in geinvesteerd heb. Dan zou het zonde zijn er in eens een tank van maken, tenzij er een gouden tip is.
    Ik denk dat ik het aan de gevorderde ''Yellow'' kenners overlaat voor een antwoord. ;):9
    Het zal wel met mijn karakter te maken heb dat ik zo vrij makkelijk van stuk te brengen ben.

Bitte dus een antwoord van mensen die mij kennen, niet iemand die niet goed weet hoe en wat betreft mij. :):

11. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Nou je al zoveel geinvesteerd hebt in die alt om als tank te gaan zou ik gewoon starten als tank. Lukt het echt niet kun je nog altijd dps of healer gaan met je pala :)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Healer lijkt mij helemaal de moeilijkste rol van de drie.
    Bovendien is een Paladin naar mijn mening een assistent healer.
    Druids en Priests daarentegen.

Ik zal morgen nog even wat reacties afwachten van andere ''Yellow'' kenners. Ik hoor graag meerdere meningen zodat ik een goede belissing kan nemen.

Dat tanken ging mij er in eerste instantie vooral om om sneller in raids en dungeons te komen. Mocht dat echt niet verstandig zijn, dan zou ik het doodzonde vinden, maar ook noodzakelijk.

Het is gewoon vervelend om lang te moeten wachten.

Als de meerderheid mij aanraad om DPS te blijven, dan kan ik net zo goed alleen met mijn main blijven spelen.
    Als er mensen ook maar een beetje potentie in zien, dan hoor ik graag hun mening. ;)

Edit: Het is bij mij zo dat ik gewoon duidelijkheid, structuur en niet teveel drukte nodig heb.
    Ik zou me best kunnen redden met een bepaalde rotatie, maar dan moet ik niet 20 dingen achter elkaar hoeven spammen.
    Ik heb zelfs nog niet eens de meest perfecte rotatie voor mijn main gebruikt.
    Ik gebruik een vrij simpele, wil ik ook zo houden.
    Eindig in 10 man raids meestal in de top 5, maar dan houd ik me echt aan de rotatie.
    Als ik dat niet doe word het 6e of lager.

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  13. SysanApse

SysanApse Guest

*Frisia Financieringen Stem *

Bel 0900-YELLOW voor advies op maat.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Fok jou, ik bedoelde het serieus. :+:9:mad:

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tanken is moeilijker dan healen ;) Ik zeg ook niet dat healen makkelijk is, speel zelf ook een resto shaman maar met een healer heb je meestal maar een paar spells die je gebruikt laat ik het zo zeggen. Met een healer kan je af en toe nog wel eens slacken, maar met een tank moet je toch echt wel 'geconcentreerd' zijn want de druk ligt dan meestal wel op jou schouders. Heb zelf ook een prot paladin, pas lvl 74 maar heb al getanked vanaf lvl 20!

Ja je hebt over het instant queues, ik hou er ook niet zoveel van om 10 minuten te wachten als dps, maar zeg nou eens zelf, zo erg is dat ook weer niet? Ik weet nog wel eens voor die patch dat je gewoon soms wel eens een uur bezig was om mensen te vinden voor een 5man HC ;)

16. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paladin Healers zijn juist heel belangrijk in raids voor tanks.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het is ook niet een totale ramp, maar ik heb niet altijd veel tijd en dan vind ik het niet leuk 10 of langer te moeten wachten.

Als Healen makkelijker is, dan doe ik dat.
    Kan ik me mooi op de tank of zo cocentreren en hoef ik misschien niet zoveel spells te spammen voor een goede rotation.

Probleem is dat ik dan weer lief moet zijn. :+

Ik blijf nog even tot morgen wachten.

Tot nu toe is de stand:

1 Healen
    1 Tanken
    1 DPS.

Zo ongeveer.
    Ik ben bereid al het kapitaal van mijn main in mijn alt te stoppen. Is nog zo'n 1000 Goud aan auctions onderweg. Ik wil dus nog wel veranderen mocht het echt een andere kant op gaan dan tanken. ;)

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen is dit de lijst van het leukst naar het saaist:

1. Protection (3 jaar lang gedaan. Heel TBC gecleared behalve SWP. En in WoTLK tot Ulduar)
    2. Retribution (Doe ik sinds het begin van dit jaar en zit nu in 25 HM 3/12)
    3. Holy (Ben holy geweest sinds het begin van wow omdat simpelweg Protection en Retri useless waren toen.)

19. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Wat hij moet doen is gewoon normale dungeons tanken tot hij op 535 def komt voor de heroics. Lukt het je dan is het goed en gaat hij gewoon daarin door. Merk je al dat je in normale dungeons het moelijk krijgt dan neem je dual spec met holy en retri en kijk je gewoon welke je het best bevalt.

Alles is vrij gebalanceerd en je kunt in principe gewoon doen wat je het best bevalt, maar laat niet iets vallen omdat je je onzeker voelt. Zeg gewoon dat je nieuw bent in tanken, en of mensen je misschien kunnen helpen. Ja er zullen mensen zijn die leaven. /care alsof je die nog tegenkomt daarna doe gewoon iets wat je leuk vind daar gaat het om.

Zien ze je niet zitten laat ze leaven, van fouten leer je meer dan wanneer je het goed doet vooral bij tanken. En een paladin kan bijna niet foutgaan als je de guides volgt. De rotatie is vrij simpel vooral met de mod die je eerder werd aangeboden.

Ga er gewoon voor en als mensen je afzeiken in randoms of leaven boeiend, jij bent de tank je bent de belangrijkste in de groep met de healer. Doe het gewoon en je leert het vanzelf ikzelf vind tanken makkelijker dan DPS als paladin omdat de rotatie makkelijker is en al je cooldowns goed uitkomen als je het goed doet. Zodra je op 535 def komt kun je makkelijk heroics tanken.

Of zoals ik het deed op 520 def heroics tanken met een overgeared healer die je goed kent. Dan zou je sowieso niet in de problemen horen te komen. Mesnen vergeten vaak dat het op het begin van WotlK veel zwaarder was. Enkel overgearde ze de HC content snel.

Ik zeg je hebt al zoveel gold in het tanken gestopt GA ERVOOR. Pim zei enkel dat van de dps omdat je moeite had met je DK.

En mijn lijst is overduidelijk voor een paladin:
    Prot (tank)
    Holy (healen)
    Retri (dps)

Dit komt vooral omdat Retri een constante repetitie is van je rotatie bij tanken en healen moet je je aanpassen. Owhja als je tanked zoom zover mogelijk uit zodat je alle mobs kan zien die in combat zijn en probeer ze op te pikken, vergeet daarnaast ook Righteous Fury niet omdat het wat damage afpakt en je zoveel meer treath pakt.

Ga ervoor en zie je echt dat het niks voor jouw is verander van build.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    @ El Conquistador: Dat vind ik nog eens een post waar ik veel aan heb. Ik heb besloten er gewoon voor te gaan. Post = aardig. ;)

Gisteren heb ik namelijk een paar minuten staan te oefenen op een dummy in Stormwind. Weet niet of ik het goed deed, zag niet bijzonder hoge getallen rondvliegen.

Die add on waar jij het in je post over hebt is zeker handig. Ik moet nog even zien of ik die op een andere plaats in mijn scherm kan krijgen. Misschien is het ook wel handig hem in het midden te houden omdat je je dan iets betere concentreert.

Ik heb je trouwens een reactie gestuurd met een vraag erbij.

Anderen hoeven dus in principe niet meer te reageren. Mijn vragen, zal proberen ze te beperken, gaan richting Pally expert El Conquistador. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina