1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha maaja je hebt er door je class al 2 extra gekregen ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Al vind ik die flying mount nou niet bepaald leuk. Vooral de prijs van 900 G schrok ik wel even van. Had ik weer toen ik de chopper ging maken. Blij dat ik die niet van AH gekocht heb.

    Zou ook zo graag een proto drake willen, maar de beste kans is The Glory of Hero achievement als ik me niet vergis. Probleem is dat ik daar nog aardig wat van moet doen en de groepen nooit voor achievements gaan.

    Ik zou ook de Oracles kunnen rep levelen, maar de kans dat je van hun een proto drake krijgt is zwaar nihil.

    Voorlopig verzamel ik alleen mounts als ik ze redelijk snel kan bemachtigen.

    Als verzamelaar vind ik het dan ook jammer dat ik niet eerder begonnen ben met spelen. Vroeger zaten er ook van die zwaar lijpe mounts in de game. ;)
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vind mounts maar onzin. Je kan er toch maar op één tegelijk rijden dus wat heb je aan 50mounts of meer? Ik besteed mijn tijd in-game liever aan raiden. Maar raiden doe je niet de hele dag, dan ga ik gewoon wat onzin uit lopen halen op mijn lvl 1 twink. Ben volgens mij wel de enigste op mijn server. :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je kunt mounts onzin vinden, maar het is ieders zijn hobby.

    Ik vind het gewoon leuk om ze te hebben.

    Moet wel zeggen dat de beloning bij 100 mounts niet echt een mooie is. Die bij 50 mounts is misschien wel de vetste beloning.

    Albino Drake ftw! _O_
     
  5. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Word van school gekickt\o/ = tijd om veel te werken = geld aan het begin van juli = laptop kopen = wow overal = raiden als een malle = gg social life :{


    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&cn=Healyx


    Heb wel wat betere gear nodig als je mijn armory kijkt, heb niet kunnen raiden ivm 5fps bij een boss etc.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En daar ben je blij om? :emo:

    Twee diploma's hier plus een certificaat, maar ik zit thuis en doe vrijwilligerswerk om medische redenen. ;)
     
  7. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd al problemen met school gehad, dacht dat deze opleiding leuk was, helaas.

    Ben veel liever aan het werk, maar zal toch wel een opleiding moeten vinden.

    Wat vind je trouwens van mijn gear en welke raids prefereer je om mee te beginnen om mijn gear te upgraden? Want met deze ulda10 ofzo doen gaat niet werken imo.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik zou nog mooi even fijn heroics gaan doen. Zitten namelijk nog minstens 1 blauwe item bij en items die je met triumph zal moeten vervangen.

    Heb geen verstand van healing classes, maar weet wel dat nog niet alles up to date is om goed aan de slag te kunnen met raids. ;)
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hij is een mage. 8)

    En je gear ziet er wel goed uit. Als ik jou was gewoon elke week beide Vault of Archavon's doen voor de frost emblems en misschien een kans op T10. Ook zo snel mogelijk je blauwe items vervangen. Misschien nog een trinket van triumphs erbij? Ik denk dat je met deze gear ook wel in Trial of the Crusader moet komen, daar droppen ook nog wel mooie items voordat je klaar bent voor Icecrown Citadel. ;)
     
  10. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ye, die blauwe items faaaalen.

    Mijn health en mana zijn allebei ook niet zo hoog:mad:

    Mja ben nog steeds een noobie @ wow. Zodra ik mijn laptoppie heb kan ik gewoon lekker spelen.

    ___

    Over laptops gesproken:eek: Hoe langer ik zoek hoe beter en goedkoper ze worden!

    http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thu...dhs1&~oid=nl~nl~212131~studio-1747_n0074908~~

    En dat voor maar 880 incl:+
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat is mijn social guild eigenlijks een faal.
    Ik zei dat ik 466 achievements had.
    guildie beweerde 468, had nog nooit van FOS gehoord.
    En de guild heeft voornamelijk leden met alts enzo.
    Ik weet niet hoelang ik hier nog blijf. =(

    Dat kunnen al die andere wel wat van mij zeggen, maar dit vond ik zo stom overkomen. :+
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wat is nou het stomme?
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zit jij niet al tijden op een tank altje te kloten?
    En, tbh, ik denk niet dat jij in een serious-raiding guild past. :)
     
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Als jouw guild eens moest weten hoeveel (al dan niet de meest vage) vragen jij hier voor ons had, had je allang een achtvoudige guildkick gekregen :x

    Dus kijk eerst even naar jezelf voordat je een opmerking over andere personen maakt :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    EPIC FAIL. Over een paar jaar krijg je heel veel spijt! Ik zou wow de deur uit doen en alles eraan doen om op school te blijven...
     
  16. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet er toch af. Wil het zelf ook eigenlijk. Wat een kt opleiding.

    Nu heb ik 3 weken om te zoeken naar een nieuwe opleiding die bij me past, zo niet, dan ga ik een jaar werken.

    School is altijd al een probleem voor mij geweest, heb het nooit naar mijn zin, trek het gewoon niet dat ze ons behandelen als gevangenen in een nazi kamp.
    Wil lekker mijn eigen weg gaan. Mja, wel eerst een papiertje halen. :{
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hierin deel ik de woorden van G Force.
    Jezus waar maak je je druk om.
    Scoor eerst maar een diploma, je komt echt nooit aan de bak zo.
    Ik zit om andere redenen thuis, maar heb wel diploma's. Diploma's = meervoud.
    Dat je het niet trekt op school vind ik een slap excuus. Zoek een andere school of trek het je niet zoveel aan.
    De mensen over wie ik op XBW lees vechten allemaal hard voor een diploma, maar jij kennelijk niet.
    Of iemand in de maatschappij moet een goddelijk, bruikbaar, talent bij je ontdekken. Die kans is echter klein.

    Studeren heeft wel degelijk zin en beweren in een nazi kamp te zitten totaal niet.

    In welk jaar zat je als ik vragen mag van het totaal van je opleiding?
     
  18. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, zonder papiertje van je opleiding kom je niet ver.

    Maar ik moet nu in 3 weken een opleiding zoeken die echt bij me past, zo niet, ga ik een tussenjaar nemen, op veel bedrijven een dagje meelopen en veel werken.

    Ik zit/zat trouwens in het 1e jaar van deze opleiding.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ok, dan scheelt het nog. Verbaasde me alleen over je reactie op wat je van plan was te doen nadat je van school ging.

    Als je denkt werk te kunnen vinden, mooi. Onthoud wel dat je niet veel verder komt dan nu. ;)

    Gisteren trouwens The Black Temple gedaan. Achievement wel gehaald. Waren met 25 man, maar waarom duurde dat nu gewoon 3 uur ofzo? :+
    Groep luisterde echt slecht naar de group leader. Op een gegeven moment kregen we shadow figuren achter ons aan. Niets helpt daar tegen.

    raid/group leader maar roepen dat iedereen naar buiten moest en niet die idioten aanvallen. En maar niet luisteren.

    Weet dat ik wel een beetje fout zat over mijn uitspraken met mijn guild, maar deze random group zou ik wel gelijk hebben. Je moet gewoon luisteren naar wat er gezegd word in een raid, maar er zijn zelfs die dat na het vele levelen en spelen hier en daar nog niet door hebben.

    Ik had zoiets: Ben zelf ook geen pro, dus gewoon geduld hebben Menora. Uiteindelijk dus wel gehaald. Toen die achievement binnen was binnen de group, viel ook alles meteen uit elkaar. Niemand had meer de puf nog een outland raid te doen. :+
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou toch echt door gaan met je opleiding, ken genoeg mensen die een tussenjaartje nemen en uiteindelijk toch nooit meer gaan studeren omdat ze er geen zin meer in hebben. Doe het nu het nog kan. Als je liever WoW speelt moet je dat zelf weten, denk dat je wel weet dat het je leven naar de klote helpt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina