1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Op m'n pala AFK ik die boss altijd eiglijk.. Gaat vanzelf dood terwijl ik tv kijk :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    OMG niet dit weer. Leg het me eens uit? Kan ik dat ook met mijn DK en hoe? :eek:
     
  3. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38

    Ja dat kan.

    http://tinyurl.com/2ewkotb

    De eerste 6 links, incl films, en uitleg in de fora's over hoe het te doen.

    Succes ;)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mage lijkt me niet. Hunter heb ik zelf al gedaan.
     
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon je diseases up houden en die heal skill gebruiken.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zit wat in. Probleem met mij is dat ik een ongezond hoog adrenaline gehalte krijg als ik dit soort dingen alleen moet doen. Ga liever voor een 2 of 3 man group. Als ik dan een healer achter de hand heb lukt het me ook wel.

    Klinkt misschien vreemd, maar ik krijg echt druk op mijn borstkas en trillende handen als ik door zoveel kick heen moet. Ik kan er verder niets aan doen. Mijn huisarts zei een keer dat het bij me hoorde.

    Hierdoor game ik ook minder goed dan anderen.

    Anyway: Ga jullie niet sentimenteel lastig vallen daarmee, maar ik zal de eerstvolgende keer wel voor een goede group zorgen. ;)
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het gewoon. Wat boeit het als je dood gaat? Heb ook de eerste keer in Demonology wat fouten gemaakt, waardoor ik op Thekal een paar keer doodging (maar wss als alliance wil je de Raptor; die is nog makkelijker). Na een tijdje doe je het gewoon foutloos, en dan wordt het net zoiets als een daily heroic doen; je doet het elke reset en het is dan makkelijk.

    Als DK Gewoon Diseases erop gooien, en dan Hearstrike + Deathstrike spammen (Deathstrike healed je). Desnoods Vampiric Blood etc gebruiken (Icebound Fortitude ook). Kill de raptor eerst, zodat je niet sunder armor stacks op je krijgt. Boss enraged dan (hit ie best hard). Nadat ie enrage verliest, hit maar iets voor 800 ofzo.

    Edit: Desnoods neem je een healer vriend mee. Die doet dan niks, maar grijpt wel in als je bijna doodgaan. Kan je tenminste zien of het jezelf lukt, en als het niet lukt, heb je nog iemand die je dan healt.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Raptor kun je laten despawnen. Heb je nog maar 1 boss ;)
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me hunter beetje links laten liggen, volop bezig geweest op me Shaman.

    Iemand tips?

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&cn=Shafter

    Die chest en hands upgrade ik binnenkort (denk vanavond al met T9 chest en T10gloves) Zit alleen te twijfelen of ik niet misschien een trinket moet halen.
    Heb de laatste dagen ook wat in ICC gezeten, ik kende de tacts al had alleen de achi's niet op me alt dus die zijn ook binnen O-)

    Feet moet ik nog enchanten, heb deze namelijk gister gewonnen dusja!

    Edit: Zie dat mijn nieuwe boots nog niet geupdate zijn!
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nah, trinket is niet nodig. Je krijgt vanzelf wat beters uit ICC of anders zsm trinket van Frosts halen.

    En gogo meer haste!

    Oh; craft anders de TOC bracers met ilvl 245, dingen zijn awesome :)
     
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ben bezig met haste stacken nu :p En ook opzoek naar items met haste, want met mijn mp5 en spellpower zit het wel goed!

    Heb momenteel echt geen gold voor bracers helaas :p
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mats kun je ook farmen ;)
     
  13. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je toch ook die crusader orbs en stuff voor nodig?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar ook die kun je farmen.
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil graag ook eens beginnen met WOW, maar wat moet ik er allemaal voor aanschaffen, wat kan ik het beste nemen?, en wat moet ik per maand betalen?

    alvast bedankt :p
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Om de volledige ervaring te krijgen heb je World of Warcraft, WoW: The Burning Crusade en WoW: Wrath of the Lich King nodig. Je kan echter beginnen met alleen World of Warcraft en kijken of je het leuk vindt. Als het goed is zit daar ook een gratis maand bij.

    Hoe duur WoW per maand is, is afhankelijk van hoeveel maanden je koopt. Het varieert geloof ik van 11 tot 13 euro per maand.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik zou voor The Battle Chest gaan waar de game en de eerste expansion inzitten. Verder kost de game nog geen 12 euro per maand als je goed zoekt. In de winkel ben je ongeveer 25 euro voor 60 dagen kwijt.

    Een goede begin klasse vond ik zelf opzich de warrior en de paladin wel. Voordeel van die tweede is dat die zichzelf kan genezen. Paladin kunnen net als warrior op level 40 plate armor dragen. Nog een voordeel is dat de Paladin zijn eigen class mounts heeft om op te rijden door de spelwereld.

    De Warlock heeft dat ook en is een klasse die snel te levelen is, sneller dan Paladin en warrior. Bovendien heeft die ook 2 class mounts. Als je daarvoor kiest, zou ik op level 55 ook een Death Knight kiezen die ook 2 class mounts heeft en tevens plate armor kan dragen. Ze zijn alleen niet erg geliefd, beetje net als hunters. Dit komt omdat zo'n beetje iedereen er een heeft.

    PM me even je e-mail adres, dan krijg je het mijne ook en kan ik je alvast een trial sturen. Als je mijn adres bewaart en goed de aanwijzingen van de info die ik je stuur volg, dan krijgen we namelijk beide bonussen in het spel. Jij levelt in elk geval tot 60 sneller. Weet niet wat er verder voor bonussen zijn, maar dat zit wel goed.

    Zou het wel fijn vinden als je daarna de game echt aanschaft, dan krijg ik namelijk een rocket mount waarmee ik jou eens kan helpen naar andere gebieden, hoger dan jouw level, te brengen.

    ik kan je ook gelijk aan een guild helpen, mits je kiest voor de Realm/Server Runetotem en voor een Alliance poppetje gaat. Deze herken je aan de blauw/gele vaandel boven het scherm waar je een poppetje kiest.

    Ik zou het in elk geval zeer op prijs stellen. wil zo graag eens iemand recruiten voor dit spel. ;)
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    bedankt alvast voor de info!:thumbs:
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lol @ 'Zou het wel fijn vinden als je daarna de game echt aanschaft' stukje

    en hunter ftw als je net begint met wow, lekker snel levelen!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou ook voor de BattleChest gaan. Die heb ik ook gehaald en ben er zeer tevreden mee. Er zitten ook meteen 2 strategy guides bij, dat is ook handig voor als je begint.
    De goedkoopste pre-paidcard di ik heb gezien is 22euro voor 60 dagen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina