1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het niet meer eens. Mijn Paladin was veel sneller 80 dan mijn Warlock. Tegenwoordig is Paladin volgens mij de makkelijkste en snelste class om te lvlen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nu misschien, maar toen ik mijn eerste char levelde absoluut niet. Sterker nog, vond het zo traag als dikke stroop gaan. ;) Pas op latere levels ging het veel sneller. DK die vond ik lekker snel en makkelijk levelen, maar die kan hij pas aanmaken als ie al minstens 1x level 55 heeft gehaald. :)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Paladin is over de jaren heen ook erg veranderd. Nu blijven je Seals 30min actief en toen maar 30 seconde....
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat is inderdaad een wereld van verschil. Maar als ik me goed herinner hebben veel classes dat met hun buffs en seals of niet? Ik zie dat sommige zelfs wel een uur actief blijven, wat toch wel het maximale moet zijn in de game. ;)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je had toen ook geen Crusader Strike of Lolstorm. Alleen Seal of Command die je elke 30 seconde moest casten.
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook dat de seals weg gingen zodra je een judgement gebruikte.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  8. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste het WoW spelletje zelf kopen, en een prepaid kaart om te kunnen betalen. Die kaart kost geloof ik 27,50 en WoW iets van 15E?

    Als je begint zal je op wow-europe.com een account moeten aanmaken, dat gebruik je om je kaart te activeren en in te loggen op je World of Warcraft account.

    Daarna komt je class. Wat lijkt je vet om te spelen? Ik zelf heb een mage, die vind ik redelijk tof om te spelen.

    Je moet trouwens wel even door de zure appel heen bijten. Het begin is beetje saai. Je moet je character echt zien upgraden, dan pas word het leuk.

    Suc6 ermee
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou geen paladin kiezen als eerste class, deze is wel makkelijk te lvlen maar pas als je het spelletje een beetje door heb denk ik!

    Hunter en warlock zijn erg makkelijk! Verder moet je gewoon elke class proberen en kijken welke het leukst lijkt! Wat maakt het nou uit om snel 80 te zijn als je net begint!
     
  10. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ben nu bijna 60 :)
    waar kan ik dan een flying mount halen??
    ben gnome rogue, voor als dat van belang is
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    In Honor Hold. Daar zit de vendor die de flying mounts verkoopt. De trainer staat er vlak naast :)
     
  12. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    En hoeveel kost zoiets?
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan nu op lvl 60 een flying mount halen? :x

    Dit spel is echt door het afvoerputje gegaan sinds Activision in het spel kwam.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is er een nieuwe trailer uitgekomen tijdens de e3 van wow?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nee, maar kan nog wel komen aangezien de E3 morgen begint en tot zondag duurt als ik me niet vergis. ;)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die is helaas net afgelopen. Open je de frontpage nooit ofzo :confused:
     
  17. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    De E3 is al lang begonnen... :confused: Sinds maandag al... :+

    Speel nu ook al een poosje WoW.
    Heb een lvl 76 Human Palladin en nog een aantal low level chars.
    Tot nu toe niet echt betrokken bij een guild. Maar dat komt ook omdat ik niet iedere dag online ben enzo.
    Ik vind juist dat WoW steeds beter speelbaar is geworden. Al hebben veel mensen het over "vroeger", toen ze nog naar dungeons moesten lopen enzo.
    Het spel is door heel veel veranderingen toch een heel stuk laagdrempeliger geworden en voor veel meer mensen te spelen dan alleen de "hardcore gamers".

    Ben zeer benieuwd naar de nieuwe uitbreiding. Hoop wel van tevoren m'n pally op lvl 80 te hebben :+
    Ga me trouwens ook maar eens verdiepen in Battlegrounds :D

    Als er nog meer mensen op de server Nagrand zitten, laat het even weten en voeg me even toe! De naam van mijn pally is Broekhoest (jaja lekker origineel :p). En ben tegelijk bezig met nog een aantal andere chars. Dus laat maar weten als je moet levelen of geboost moet worden! :)

    Ben vaak ook tegelijk in een Xbox Live party te vinden (praten is toch een stuk makkelijker dan chatten :+) Dus daar kan je me ook vinden!

    Spreek jullie daar hopelijk!
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor mij heeft die laagdrempeligheid juist WoW kapot gemaakt, GS belangrijk vinden en achievements. Iedereen kan door een guild er geboost zijn voor die dingen. Vroeger toen UBRS nog een 15 man dungeon was en het eerste moment in MC, dat was nog echt iets waarvan je zei ja dit is anders. Nu is het allemaal zo simpel.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Agree. Enige voordeel is dat ik nu veel minder tijd heb en toch iets kan bereiken. Kan heel goed inkomen dat spelers van de game weg gaan lopen. Zeker de spelers die al vanaf het begin spelen. Meeste spelers die ik in de game tegenkom zijn ook pas sinds LK begonnen en kennen ook helemaal niks van de (raid) content daarvoor.

    Zelf ga ik dadelijk ook FFIX spelen en zal WoW gedelete worden :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jawel, maar dacht dat die dit weekend zou beginnen.

    Geen TES V dus godver. :'-(:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina