1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hallo, alleen de shoulders en chest geven je extra XP. De rest niet.

1,5 uur naar level 10? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? :eek:

Btw: Deze add ons moet je hebben: Had EveryQuest al, maar neem daar EveryQuest QuestGiver en TurnInEverything maar bij. Gave add ons. Bij EQ QG krijg je alle questgivers op elke map van de game in beeld. Hoef je dus niet eeuwig te lopen zoeken om een questgiver.

Btw: Ik denk niet dat ik die char delete, omdat ik niet zou weten hoe ik in 1,5 uur naar level 10 moet komen. ;)

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus geld betalen om een caracter van lvl 10 te transferen is echt zonde van je geld :confused: Lvl 10 is idd miss 2 uurtjes spelen ofzo?

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Snap dat het niet de bedoeling is daar 25 euro voor neer te tellen. Zeker niet als blijkt dat de FC een beetje bugged lijkt.

Maat hoe wil je een char van 1 naar 10 krijgen in 1,5 tot 2 uur? Zelfs met Heirlooms lijkt het me nog niet te lukken. Of er moeten ergens quests zijn die je in de startgebieden ongelooflijk veel XP geven ofzo. :eek:

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik bedoel lvl 10? Dat is helemaal niks! Met een questhelper erbij moet je dat toch gewoon makkelijk lukken ik snap het probleem niet? Veel langer zou je er niet over moeten doen tbh ;)

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Soms vraag ik me echt af hoe jij het spel speelt. Ik denk dat ik zonder gear aan binnen een uur lvl 10 kan zijn, door alleen op Kobolds te grinden...

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Questhelper, level guides, questhelper van blizzard zelf. Kleine toevoegingen die het wat makkelijk maken maar kom op. De eerste 10 levels zijn een eitje :D:b:

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En de rest tot 60/70 kan ook in een dag tegenwoordig :9

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik snap het, maar doordat ik mijn PC naar de shop moest brengen voor onderhoud ben ik die in-game guide of guide kwijt. Dan nog werkte de guide die ik toen had niet helemaal optimaal. Die leek je alsnog wel alle quests zo'n beetje te laten doen.

@ McSparkle: Dat zou mij gewoon niet lukken. ;)

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik een redelijke altoholic ben kan ik zeggen dat 1-10 in 1 uur bijna onmogelijk is. Vooral omdat je steeds naar nieuwe plekken moet rennen voor quests. Ik doe nu 1-10 in een avondje, ongeveer 3 uur. (zonder BoA gear that is). (En dan neem ik ook proffesions etc, dus geen hardcore lvling attitude, mgoed)

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Het moet wel heel ziekelijk zijn om het in 1 uur ofzo te doen.
    Ik zie mensen ook wel powerlevelen door een truucje, maar dan kan je zelfs 80 worden in slechts een minuut ofzo als je het door hebt.

Van de week weer RS gedaan. Ze smeekte me gewoon 2x om terug te komen in de groep. Jezus. Als ze 2x bij mij gaan lopen smeken om terug te komen, wat zegt dat dan over die group? :+8)

11. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    *nieuwsgierig

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :x Is dat die cheat dat met alt tab, dan moet je een code invoeren toch? |:-

13. SysanApse

SysanApse Guest

Van Arms toch ook maar eens Fury geprobeerd.

5K DPS -> 10K DPS

Vervolgens Bryntoll als drop gekregen. =]

Al heel wat verbeterd vergeleken met die 1.5 maand geleden =]
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?cn=Ockeros&r=Nordrassil
    Nog even zorgen voor betere Shoulders, belt. ring, neck en trinket. 5615 GS nu.

Enige waar ik moeite mee heb is het vinden van een 3V3 team -_-. Nog vrijwilligers in Nordrassil ?

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Recruit a Friend dinges. Kun je levels geven aan je vriendje, bladibla. Je moet gewoon 2 chars naar 80 hebben geleveld om een ander naar een hoog level te boosten, maar je maar geen illusies.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nee dat dacht ik al, maar volgens iemand die ik een keer gesproken heb is er ook een illegale manier. Hij zei ook dat goede guilds daar wel streng op letten. Ik kijk wel uit voordat ik het doe, maar als het via recruit a friend kan is mooi. Ik zal er echter geen gebruik van maken, je leert geen reet van een class op die manier. ;)

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Yay, 1 maand al gestopt. :+ Ga ook niet spelen tot na de zomer, misschien zelfs Cata.

Het is wel mooi geweest voor WotLK dacht ik zo. :)

17. SysanApse

SysanApse Guest

Heeft iemand enig idee hoe ik de tooltip kan verplaatsen, zonder een hele andere tooltip te krijgen.
    Alle google hits die ik krijg zijn van 2007, of van TipTac.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Heb je al geprobeerd tooltip 2010 of newest wow tooltip in te tikken?

Hoe zou google dat ook alweer zeggen: Zo moeilijk is het toch niet? :+

19. SysanApse

SysanApse Guest

Je het er wel genoeg als TicTac, maar die maken de tooltip allemaal lelijk.
    Iig, Tipsy doet wat ik zocht.

:b:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ok, maar ken dat verder ook niet. Was maar een suggestie.

Ik baal een klein beetje van de nieuwe patch. Nu moeten we voor de disenchanted grondstoffen ook betalen voor AH. Godver, heb ik daar K naar K voor uitgegeven. 8)

Edit: Weet iemand toevallig ook hoe je die doorzichte vakjes kan krijgen om spells en zo in te plaatsen? Heb het wel op mijn main, maar dat is door iemand anders gedaan. Wil graag weten hoe het moet zodat ik het op een zelfde manier als met mijn main kan inrichten.

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina