1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SysanApse

    SysanApse Guest

    :):
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik niet :+.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Daarom zei ik het ook met een :+.

    Sneekweek is imo toch het beste feesten wat je in Friesland en omstreken kunt krijgen hoor.

    Zouden ze in Azeroth moeten doen. Misschien kunnen ze daarvoor Darnassus wel ff wat opkleuren. Saaie stad imo. :+:9

    Edit: Mijn Priest is nu level 40 en veelal in instances geleveld. Probleem is dat ik nu GVD niet kan inloggen.
    Er is de laatste tijd echt altijd wat hey. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zit nu in een Icc 25 PUG. Dropt er Ring of Rotten Senew van trash. Roll ik 1. Geluk zit mij echt niet mee in dit spel. Oh, ook nog altijd geen nieuw wapen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    2 weken geleden had ik dat in een ICC pug. Dropt er een mooi wapen, paar levels hoger van mijn huidige Quel Delar, roll je 7. Like in WTF. :cool:

    Daarom vind ik ICC zo leuk. Je kunt er op moment nog meer mee dan alle andere ''oudere'' raids. Zou best een achievement run willen doen in naxx of ulduar, maar dat doet niemand meer. ICC word echt nog volop gespeeld.

    Opzich wel jammer dat ze het hele emblem systeem met cata ook weer gaan veranderen. :'-(
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig juist. Dankzij het emblem systeem en de instances is WoW een saaie game geworden. Instances zijn in tegenstelling tot BC en Vanilla geen klap meer aan. Pulls zijn allemaal hetzelfde: tank loopt erin, AoE, healer houdt tank in leven, volgende pull.

    Heb zojuist een filmpje van de Abyssal Maw gezien, de tweede Cata instance. Hier wordt gewoon van je verwacht dat je weer CC gebruikt bij pulls. Je kunt weer wipen, je moet kiten, iedereen moet opletten en een instance kan weer eens langer duren dan 10 minuten.

    Verder is de complete meerwaarde van goede gear verdwenen. Iedereen loopt in epics, iedereen ziet er hetzelfde uit en iedere level 80 kan binnen één dag met emblem gear rondlopen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Zit wat in. Toch heb ik ook het idee dat als mensen het niet bevalt, Blizzard het weer meer casual gaat maken. Kijk naar de afgelopen jaren en je weet waarom. Een van de grotere, maar toch mooiere veranderingen, vind ik wel dat met het talentsysteem. Zag er eerst niks in, maar ze hebben me overtuigd hier.

    Met Instances is het net zo, al moet het bij de 1e keer niet gaan zoals met RS. Echt, zitten gozers bij die hem zelf nog niet gecleared hebben en toch al doen alsof ze er alles meteen van weten.

    We zullen zien hoe het loopt. Voor mij word Cataclysm in elk geval een dag 1 aankoop.

    Gamemania dwong mij zeker een jaar geleden al te pre orderen. 8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Las net op de Cata pagina's van wowhead dat de Bloodelf met Cataclysm ook Warrior kunnen worden. Daar ben ik wel blij mee. Hier had ik mijn Heirlooms + 2 handed sword ook voor bedoeld. Niet voor een Paladin. Niks mis met Paladins, maar had al zo graag een Bloodelf Warrior gewild. Heb het idee dat ik beter met Warriors op kan schieten dan met Paladins. Paladin is echt een 2 kanten class. Aan de ene kant healer, aan de andere kant tank en zelfs dps. Warrior is echt duidelijk een tank. Niet dat ik perse tank wil worden met een nieuwe bloodelf char in Cata, maar de Warrior lijkt mij, uit een beetje ervaring, gewoon beter spelen. ;)

    Verontschuldigingen voor de dubbelpost, maar begin al aardig in de Cataclysmische zenuwen te komen. :+8)
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paladin is véél makkelijker te spelen. Ik denk dat jij het hele idee van paladin een beetje verkeerd hebt.
    Een paladin is hands-down 3 rollen in 1, maar geen 2 of 3 tegelijkertijd, je kiest je spec en gaat daarvoor, niet een beetje van alles.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Misschien begrijp ik de dingen van anderen gewoon verkeerd. Je zou daarin gelijk kunnen hebben. Beter naar XBW te luisteren dan naar alles wat er op internet staat.

    Echter denk ik dat ik toch wat tot Cata uit is. Paladin is, naar wat ik gewoon weet uit eigen ervaring, niet echt mijn ding. Heb ooit wel eens met een warrior gespeeld, maar misschien net niet lang genoeg om een conclusie tussen Paladin en Warrior te kunnen trekken.

    Sowieso krijgen we met Cata veel meer class mogelijkheden en dat bevalt mij ook wel. Wellicht als er meer bekend is over de mounts die in de nieuwe expansion zitten, dan ik dan wellicht een Goblin of Worgen neem. Denk toch een Worgen, aangezien veel Horde spelers op mijn realm ervan balen dat zei de Worgen niet krijgen.

    Wil als Alliance speler best de Worgen inruilen voor de Blood Elves hoor. ;)
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Paladins zijn absoluut geen hybrid op het moment. In ieder geval zeker niet in de manier waarop ze het in vanilla waren, 1 spec en nog steeds alle 3 de rollen fatsoenlijk kunnen spelen (lees: ik was toen wel in t2 en sulfaras aan het rondwandelen)

    Op mijn paladin pour example push ik nu gigantische DPS, maar ik moet er niet aan denken om te gaan healen of tanken in dezelfde gear/spec.

    En of ze minder zouden kunnen presteren vergeleken met een warrior is in mijn ogen ook een load of bull, sinds TBC is dit al véél minder geworden en nu al helemaal. Standard rule: Paladin = meer threat, Warrior = meer EH/Avoidance
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In eerste instantie kon je eigenlijk alleen healen met een paladin.
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    In vanilla? Het was niet de bedoeling iig en als je de juiste gear er voor had kon je zeker wel minstens twee rollen spelen, ik had echt absoluut geen moeite om te switchen tussen tank en dps toen, tenminste.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tank toch zeker niet.
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker well, full tier 2, shield equippen ipv Sulfaras en het was GG.
    Hielp erg veel als OT in MC pour example. Fijne was dat er al zo rete veel fire resistance op zat.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=155165

    Enjoy ;)
     
  17. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Full T2 had je dan ook niet zo makkelijk. Wat het dus alleen voor die hard raiders mogelijk maakte.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina