Punt gemaakt en ik zal dan ook eerlijk antwoorden. Ik raak snel de controle over mijn eigen woorden kwijt en zeg vaak dingen zonder er de gevolgen van in te kunnen schatten. Hier komt dus het gebash richting mij ook van. Ik ga ook geen sentimentele verhalen ophangen, daar zijn de members en de game hier niet naar. Wel wil ik zeggen dat ik zal proberen het gewoon zelf uit te zoeken en ik zal zeker proberen niet meer zo ''op te scheppen.''
Ik waardeer de kritiek van spelers als Sliv, Pim en G Force bijvoorbeeld ten volste. Waar ik absoluut niet tegen kan, ook al post ik hier het meeste, is dat er leden in dit topic komen bashen die hier normaal niet of nauwelijks posten.
Ik mag toch hopen dat jij dat ook wel begrijpt of niet? Je zou namelijk zelf ook geen kritiek willen horen van iemand die net voor het eerst post en daarna dagen of weken niet meer op je reageert. Snap dat het ook feedback kan zijn, maar dat is dan dat. Bij sommige is dat al lang niet meer zo, al blijven de betere spelers/posters hier nog enigzins normaal reageren.
En nu kappen we er maar mee, want ik begin het ook zonde van dit topic te vinden. Dat zegt ook wel wat.
Hier heb ik een armory waar jullie wel even naar mogen kijken. Is van een vriendin van een kennis van mij die sinds 2 jaar wow speelt, naast haar werk en priveleven: Cuppycake The cake is not a lie.
Laatst bewerkt: 4 aug 2010