1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik level er niet 3 tegelijk hoor. Heb al een 80, naast dat een 40 priest en een 29 warrior. Valt mee toch?

Had de afgelopen dagen stervende last van mijn rug, doordat ik iets verkeerd optilde. Heb alleen maar wat levelen gedaan dit weekend, meer niet.

Mijn guild staat nu op 8/12 ICC, kleine vooruitgang. LET OP: Wij zijn nog een nieuwe guild, dus geef ons geen achterstand aub. :+

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wees blij dat je nog niet alles gecleared hebt. Het wordt zo verdomde monotoon als je dezelfde content opnieuw moet doen (imo)

Ik weet nog dat ik tijdens de tijd van Ulduar in een behoorlijk slechte guild zat. Desalniettemin heb ik het meeste plezier beleefd uit die tijd, wij wipeten avondenlang op encounters als Freya 10 man. Toen was het tenminste nog een verrassing hoe het volgende gevecht eruit zou zien. Met heroic modes is het meer van: Oh, hij hit harder, je moet nu nog meer oppassen dat je niet in het vuur blijft staan. Tanks moeten cooldowns timen. Rest is hetzelfde.

3. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eraan om weer te beginnen met WOW spelen. Na jaren gestopt te hebben en ken alleen nog de WOW voor alle expansions. Destijds endgame raids gedaan maar wegens tijdgebrek gestopt. Momenteel heb ik veel tijd maar weet dat ik straks alleen nogmaar in het weekend kan spelen. Is deze game toegankelijk voor casual gamers? En is er erg veel veranderd sinds toen?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu worden alle end game raids ook met PuGs gedaan. Je hebt veel minder tijd nodig al voorheen. Nu krijg je 4 epics op een avond waar je vroeger er 1 per maand kreeg.

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dagenlang wipen op bv razorgore the untamed... En dan had je hem eindelijk gekilled, kreeg de raid 2 epics als loot... En dat dan te verdelen onder 40 man :cool: Soms frustratie ten top als je net te weinig DKP had en een andere guildmember de loot kreeg :D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nooit afgevraagd waar die buff voor was?

Yup. Je moest dan ook 5 dagen per week raiden wilde je ten eerste de raid kunnen clearen (soms 1 boss per avond down) en dan daarnaast moest je vaak raiden om DKP te verzamelen.

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat lag compleet aan je guild natuurlijk..
    Vanaf het moment dat ik BWL instapte, was Nef 3 of 4 weken later neer.
    Razorgore was tactics, Vael was een beetje geluk en de 4 bosses daarna waren easy as hell. Chromaggus was tacts en Nef was meer een setup-boss dan wat anders.

Maargoed, ken ook genoeg guilds die het moeilijker hadden en waarbij het eeuwen duurde.
    Daarna een HC guild opgezet en Nef was de eerste raid al neer volgens mij :+

Anyway, Vanilla raiding was tof, maar dit is ook zeker niet verkeerd. Hard-Modes zijn de beste toevoeging sinds..het spel uitkwam eigenlijk. Al denk ik eigenlijk dat ze nog wat moeilijker hadden gekunt, goede PUGs clearen bijna alles nog steeds (al lijkt het dan niet meer echt op een PUG, maargoed).

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij ons duurde het idd wel wat langer. Uiteindelijk wel C'Thun neer gekregen voor TBC kwam.

9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    7 Maanden vast op Vael *cry

Ik weet nog goed hoe wij hem neerkregen. Onze GM was eigenlijk bij elke raid geweest, elke try, alles. Maar vanwege hartklachten moest hij één week in het ziekenhuis liggen. Diezelfde week ging Vael neer. Uiteindelijk heeft onze GM toen nog 4 extra weken in het ziekenhuis gelegen ivm zijn hart.

10. SysanApse

SysanApse Guest

Holy palas zijn leuk om te spelen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Vandaag weer eens Rivendare gedaan. Geen mount, maar ik hoop toch dat dit niet zo'n scenario word dat ik meer dan 100 kills moet maken. Echt, er lopen al ontiegelijk veel lui rond met die mount.

Zelfde geld ook voor The Oracles. 4e ei en nog geen mount. Hopen dat het goed komt. Wil zo graag een proto drake. :'-(

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gistermorgen lvl 58 geworden, en nu halverwege lvl 67 met mijn druid. En zojuist pas Hellfire Peninsula afgerond wat betreft quests :cool: Het levelen wat betreft de dungeon finder is echt heerlijk. Als Resto druid in de wachtrij staan, tussendoor wat quests (Balance build) doen. De exp vliegt gewoonweg om je oren, zo snel gaat het :thumbs:

Nu proberen voor de maintanance lvl 70 te worden. Dat moet wel haalbaar zijn :D

13. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn WoW account canceld. Deed vandaag Zul gurub met een maat van mij, en dat deed mij realiseren dat WOTLK Wow helemaal hebt verpest in mijn ogen, er zit zo weinig variatie in. Wieweet geef ik WoW weer een kans met cataclysm.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zou Cata toch eens een kans geven. Al was het maar om alle gebieden en mogelijkheden een keer te verkennen. Soms heb je nu eenmaal een mindere film nodig om vervolgens een goede te kunnen maken. ;)

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Niet mee eens. Wow is echt compleet gesloopt om het maar zo casual mogelijk te maken.

Ik speel eigenlijk alleen nog Wow omdat ik MMO's gewoon super leuk vind, en er op het moment geen andere MMO's zijn die mij kunnen boeien. Ik kan ook echt niet wachten op GW2.

Na 4 eieren nog geen mount? Er zijn mensen die al sinds de release eieren open maken voor die mount.

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Punt 1: Klopt idd wel een beetje. Hier en daar ervaar zelfs ik dat, ook al klinkt het misschien vreemd. Aan de andere kant hebben veel gamers een goede tijd in wow of hebben die in elk geval gekend. Nou wil ik Blizzard niet spekken, maar ik denk dat als je het toen een kans gaf, waarom nu niet? Ok, tis casual geworden, maar daar kunnen pro wow érs qua inzet en vermogen toch heer en meester in zijn. ;)

Punt 2: Ja, maar er zijn ook gasten die hem binnen 10 eieren of Rivendare binnen 10 kills hebben. Ik doe elke dag een schietgebedje, maar misschien moet ik Proudmoore eens een beurt geven. Tips? :+ Sorry, kon dat laatste even niet laten. ;)

17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik denk dat veel 'pro-spelers' het deden omdat ze zich speciaal voelden door wat ze kregen door high-end raids. Vandaag de dag loopt iedereen met epics rond en ziet iedereen er vet uit.

Ik speel zelf meer vanwege de community, maar je hebt ook goede communities in andere MMO's (Guild Wars 1 :D) dus daar ben ik weer een beetje naar teruggegaan.

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Necrotic Plague is lekker overkill als het je killed met ~15-20 stacks ofzo. Popte wel AMS en IBF om Plague tegen te gaan (zie resist en absorbed) maar ging toch dood.

Word ik combat ressed (precies na infest timer popped), krijg ik weer de plague op me, en word ik niet dispelled. Weer dood.

Trouwens maar weinig spells etc op m'n bars op m'n DK in vergelijking met m'n Warlock:

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ff een kort vraagje,
    krijg je een maand gratis als je WotLK koopt?

Ik zit nu op 69 met mijn rogue en wil graag naar northrend. Heb nu niet veel geld dus anders koop ik eerst een prepaid kaart en later wotlk.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. Je krijgt alleen een maand gratis bij het originele spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina