1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  2. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    lijkt me sterk

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Binnen een dag ben je 70 en dan heb je niks te doen. Ik zou sparen en beide tegelijk halen.

Voor een MMO geldt altijd dat P2P >>>> F2P daarnaast zie ik alleen wat filpjes. Ingame beelden zou al een stuk beter zijn!

4. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je er zo over denkt, dit is ingame en er komt een demo op GamesCon hopelijk kan je gedachte daarbij veranderen. Sorry voor off-topic zijnde voor GW2 discussie kom maar naar hier.

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geweldig ik GW en GW2 ook vind, dit past niet echt in het topic imo, we hebben al 2 Guild Wars topics namelijk :eek:

@GForce heel snel eventjes though:

Het is niet F2p om mee te beginnen, en Anet is altijd meer update-gericht geweest dan Blizzard wat dat betreft, zeker in termen van PvP.

/offtopic

Ontopic:

Beta invite, whoop whoop. Morgen eventjes proberen.

6. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik heb ik al in de vorige posts uitgelegd, maar wilde dit ook even onder de "mainstream" brengen. WoW heeft mij nooit getrokken, wel een paar maanden geprobeerd.

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Weg jij! Naar je eigen topic :+

Ik denk dat de MMO-ers hier ook het GW2 topic kunnen vinden als ze willen :)

En dit lijkt sterk op de PS3 filmpjes die ze ons elke E3 laten zien, hehe.

8. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Vandaag voor het eerst de catalysm beta gespeeld*)

en moet zeggen het ziet er echt en dan maar ook echt GEWELDIG uit niet normaal hoe mooi het water is vergeleken met het oude water:), En de nieuwe zones zijn echt gaaf, deepholm heel netjes gemaakt. Maar wat me wel tegen viel was de instance wat is dat moeilijk zeg niet normaal 1.5uur over gedaan en maar 1boss gekilled 8), En de interface is heel erg klein hoop dat ze dat gaan verandere tijdens de release want het is heel naar En ja ik speel al jaren met de standaard interface haha.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik moet een ding weten voor de release van Cata. Hoe staan Elwyn en Duskwood ervoor? :'-(

Vandaag trouwens Blood Council gedaan. Kwamen tot 70/75%, maar toen respawnde de trash en besloten we te stoppen na een stemming. Yellow snapte de tacts dankzij een lief mailtje :+ van de GM. Is eigenlijks dood simpel The Blood Council, qua tacts dan.
    Enige reden waarom we het niet hebben gered was omdat een aantal lag hadden.

Nog iets meer dan 3K rep te gaan tot revered met AV en dan kan ik mijn ring eindelijk upgraden. O-)

Dit is volgens mij vooral die mensen die me geholpen hebben weer een stukje rustiger ademhalen. ;):+

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    SO I HERD U LIEK CASUAL

WELL THATS A SHAME 'CUZ WE'VE GOT CC AGAIN :D
    \o/

Ge-wel-dig hoe al die casuals zeuren in General over hoe moeilijk de instances zijn terwijl ze gewoon niks gewend zijn. (Ik zeg niet dat jij er een bent Coco!)

Komt er ook echt een GM eventjes General in om ze op hun plek te zitten 8)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat hebben wij een keer met een server shutdown gehad. Begonnen die gasten allemaal tegen een GM: Ik moet dit nog even afmaken en dat. Alsof die GM hun vader was. Ook al ben ik ook behoorlijk casual, toen kwam zelfs ik niet meer bij van het lachen. :+

12. SysanApse

SysanApse Guest

Weet je wat een casual player is ?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gezien de opmerking niet denk ik ;)

14. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    And Yellow strikes again!xP

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik weet wel wat een casual speler is, maar die gasten mekkerden zo als baby vanwege die shutdown, dat ik het nu niet bepaald pro gedrag vond.

Zeg nu eerlijk: Zijn de casual players soms niet de grootste mekkeraars. Als je mij op dit forum niet meerekend. ;)

Van de week trouwens weer verder met ICC en hopelijk kunnen we tot 9/12 of verder komen. Gisteren ging Blood Council opzich wel goed voor een eerste keer, maar door lag, zoals gezegd, werden we telkens genekt totdat de trash respawnde. Ik hoop daar zeker verandering in te kunnen brengen donderdag of vrijdag. ;)

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Veel zeuren is niet de definitie van een casual speler, hoewel hun gezeur er wel voor gezorgd heeft dat het spel bergafwaarts ging. Een casual speler is iemand die niet veel tijd in het spel kan of wil stoppen. Tenminste zo zie ik het.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als jij dat zo ziet, dan ben ik in elk geval geen casual in deze game. Ik steek elke dag meer dan 4 uur ofzo in de game.

Ik werd toen, rond die shutdown, gewoon schijtziek van die gasten. Ik zat toen in Stormwind en die GM had het er zo moeilijk mee dat hij 5 minuten voor het einde van de server shutdown melding gewoon gestopt is met typen. Die gasten hebben hem gewoon 10 minuten doodgegooid met spamberichten. Zelfs spelers die dit al lang snapten, hadden moeite met het tot rust brengen van die gasten.

Ik kan je verzekeren, als je het had gezien, dan had je ook gedacht: WTF. Mensen hebben soms geen fatsoen meer. ;)

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Waarom doen jullie niet eerst Festergut en Rotface? Ik zie die nog niet bij je achievements staan, zijn veel makkelijker dan Blood Council. :thumbs:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik snap wat je bedoelt en ik heb het ook voorgesteld. Guild wil alleen zo snel mogelijk een aantal mensen met Kingslayer achter hun naam. Ik kan er niet mee zitten. Vond The Blood Council leuk om te doen, ook al hebben we die niet gehaald. Qua tacts is die helemaal niet moeilijk. Je kunt er alleen geen andere problemen bij hebben.

Die twee bosses die jij bedoelt wil ik zeker nog een keer doen. Ik zal vanavond in de guildchat wel even voorstellen om die te doen. Laten we zeggen als een opwarmertje voor The Blood Council. Als het een beetje mee zit hebben we donderdag/vrijdag weer dezelfde groep als gisteravond. ;)

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dus de instances zijn wat moeilijker weer gemaakt? Of is dat alleen even in de beta zo? Heel jammer hoe hard het spel bergafwaarts is gegaan sinds TBC dankzij al die casual meuk. Als het nou een soort van moderne vanilla was geworden dan speelde ik waarschijnlijk nu nog :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina