Echt vet het startgebied van de Goblin. Alleen jammer dat de quest met Town-in-a-box gebugged is. Dit is mijn Goblin Mage met alle heirlooms inclusief de nieuwe head en cloak heirlooms: Mijn Night Elf hunter is inmiddels lvl 82 en heb aardig wat epics vervangen met groene quest items. Het verschil van xp tussen 81-82 en 82-83 is wel huge. Maar als iemand nog screenshots ergens van wilt hebben vraag het maar. *)
Waar ben jij begonnen met questen? /Edit: Mijn Rogue zit vast in een gebied dat gebugged is. Loadingscreen blijft halverwege hangen :{ En op mijn premade chars werkt JC en Enchanting niet
Je moet alleen de hele pagina de hele dag blijven doorspitten, evenals twitters volgen etc. Te veel werk
Zou er idd ook wel de hele dag voor willen F5'en, maar heb toch liever dat alles nieuw is als hij uit is
Heel, heel graag. Vertel me dan, per PM, gelijk ff wat ik moet doen. Hoef ik dat achteraf niet aan je te vragen.
Op mijn Night Elf premade character hoefde ik nog maar 1 xp voor level 81, was vast een bug ofzo. Toen ben ik begonnen in Mount Hyjal tot level 82 en nu zit ik in Deepholm. En mijn professions werken ook niet op al mijn premades, alleen de eerste keer dat ik inlog zodra ik uitlog verdwijnen ze.
Uhm, ik had wel een mailtje gekregen paar dagen terug, maar ik weet niet of dat betekend of ik echt mee kan doen. Het is een beetje vaag(ik speel al maanden geen WoW meer, dus het boeit me niet echt, maar toch). Heeft iedereen een mailtje van Blizz gekregen? Ik had meer het idee dat het een mailtje was om iedereen te laten weten dat er bèta is.
Mja, dr stond niet een link in, en hij kwam van noreply@blizzard.com. Ook verwees hij naar de blizzard website. Was wel beetje rare volgorde; enters en spaties op de verkeerde plaatsen enzo, maar dat kan ook een andere reden hebben. Het ging er volgens mij meer om dat je je in kon schrijven voor de Opt-in(waar ik volgens mij al te laat voor was aangezien ik op vakantie was). edit: Dat is een gedeelte er van.
Ik krijg elke dag mails van noreply@blizzard.com, zijn allemaal nep. Die link kan ook fake zijn, als je er op klikt wordt je misschien naar een andere site verwezen met een nep log-in systeem.
Die link is inderdaad gewoon goed. Hij verwijst vaak naar www.worldofwarcraft.com. Echter; 1. Dat is de US site. Wij hebben EU accounts van www.wow-europe.com 2. Als je kijkt waar de link heengaat, is dat vaak een heel andere site dan de link die je klikt
Account gehacked, nu dus met van alles en nog wat bezig om het weer op orde te krijgen. Gelukkig is de nieuwe Cataclysm muziek er om me op te vrolijken! Edit: Geen idee wat er aan de hand is met het youtube linken want het werkt niet. Zowel embed codes als de URL. Hier de link dus maar. http://www.youtube.com/watch?v=N-bVd9t2XA0