1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tip 1. Geloof niets, maar dan ook niets dat in de PU staat.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom tikt dan niemand hen een keer op de vingers of beter: Waarom beschouwen nerds hun dan als goden?

Heb Maarten wel eens ontmoet, samen met de rest van de crew, op Wouter na. Die gasten zijn dan heel serieus hoor, behalve dat ED niet zo spraakzaam was tegen deze boomlange Fries.

PU Gameplay 2007. ;)

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *mompelt iets over dom zijn als je de PU gelooft*

PU is echt een ruk blad, want ja, zij krijgen echt voorrang van Blizzard om zulk nieuws te weten!

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan gebruik ik de PU wel als het grootste toiletpapier van de Benelux goed? :+

5. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een beta-key?:p of een site die ze weggeeft?:eek:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net nog even beta gedaan. Nee geen key voor je. Kom tot de ontdekking dat levelen van 1 tot 85 straks stukken sneller gaat. Je gaat om een simpele reden veel en heel veel meer tijd besparen. Er zijn namelijk nu 3x zoveel FP's dan voorheen. Neem alleen al Elwyn Forest en Westfall. Er zijn in EF nu 2, bij Goldshire en dat houthakkers kamp. Bij Westfall zijn er 2 bijgekomen, dus drie in totaal. Sentinel Hill is totaal veranderd. Dit zijn zeker, voor mij, positieve dingen aan WoW. Soutshore FP is er niet meer, maar weet niet of er in dat gebied nog een nieuwe zit. FP's worden tegenwoordig rood voor Horde en Blauw voor Alliance aangegeven op de map. Je kunt dus meteen zien waar je een PvP kill zou kunnen scoren. Elk gebied kent echt veel meer FP's en snellere mogelijkheden nu. Helaas zullen Hordies het hier en daar wel lastiger krijgen, maar ik heb al van een Pro begrepen dat Horde nu meer content heeft. Bij eerdere uitbreidingen zou dat bij Alliance het geval zijn geweest. Tot zover de update dan maar.

P.s. Had vandaag ook een update van de beta van ruim 600 MB. Ze zijn de beta aan het vebeteren mensen. Staat nu een kleine 17 gig aan beta materiaal op mijn HDD. ;)

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat dan? Merk ik niks van hoor.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je gaf aan nog nooit een beta gespeeld te hebben. Nu weet je dus wat een beta is. Deze fouten zitten in iedere beta! Ik speelde laatst FFXIV. Daar lag de beta er soms gewoon dagen uit voor updates.

Die mensen zijn nog kanslozer dan de PU gasten.

Kijk. De beta wordt iedere dag verbeterd. Had je anders gewillen dat de game zo op markt zou verschijnen?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx voor de feedback. En nee ik had niet gewild de game zo op de markt te brengen.

Ironforge, Darnassus en Exodar lijken niet zo veranderd, maar Stormwind heeft een behoorlijke facelift gehad. :)

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat dan? Merk ik niks van hoor.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien omdat je tijdens het levelen in The Barrens voortdurend lava tegenkomt. ;) Kan zijn dat er bruggen zitten, heb The Barrens nog maar een klein beetje bekeken. Het zogenoemde ''wegkomen'' uit bepaalde gebieden is misschien wat lastiger.

Echter, als je mijn Flight Path Post leest, hoeft dat ook niet weer zo'n probleem te zijn. Heb niet al teveel ervaring met Horde. ;)

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yellow, elke post dat ik lees gebruik jij bijna altijd deze emoticon : ;)

Soms beetje raar :+
    Dno of ik het weer ga spelen, lijkt me wel tof etc alleen is het ook zo dat het een beetje té casual is.

Gearscore verneukt zowat het raiden. ALLES gaat om gearscore, achievements ook.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen raids met gearscores kunt vinden, dan ben je zelf té casual bezig. Period.

Niet lullig bedoeld maar zoek eens wat raiding guilds op, raiding comms of bekende mensen op de server; praat met ze en probeer in wat quality raids te komen.
    Echte raiders hebben gigantische schijt aan gearscore.
    Mijn BiS gear is nog niet eens de hoogste gearscore mogelijk, go figure.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    The Diplomat titel binnen! \o/

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Veels te langzaam yellow! nu ´´the exalted´´ halen!.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ach, het wordt gewoon gebruikt als tooltje, ook bij de PUGs waar ik mee meega.
    (10HM's down, dus geen scrubpug)
    Persoonlijk vind ik het wel grappig om meer dmg te doen als iemand met betere gear, of om me juist af te vragen wat ik fout doe als het andersom is.

Net ook even op Beta gekeken bij maat van me, ziet er wel lache uit, maar denk dat ik niet meer inlog, vind het 'omgwowowowwow!' gevoel te mooi als je voor het eerst naar een nieuwe zone gaat te vet.
    Zoals de boot naar Howling Fjord etc, dat was epic :)

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mooiste stuk/zone in WoW tot nu toe. Die sfeer in dat stukje _O_

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Boot naar Borean Tundra. :+

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Doelde meer ff mee met de 1e keer naar Northrend gaan.
    Horde is in Howling Fjord, Alliance in Borean Tundra. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina