[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.798
    Begrepen. ;)

@ Brocade: Heb net gehoord dat Blood de tank spec word in Cata. DPS zal wel iets anders zijn, maar dat moet ik nog eens navragen.

206 K threat zonet met mijn rotation. Deze info komt van de add on Omen. 206 K uit 220 K threat. ;)

Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  2. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blood is Tank.

Frost en Unholy zijn DPS.

Blood Pressence wordt ook de tanking pressence, en wss Frost pressence voor Frost en Unholy pressence voor Unholy (DPS pressences).

Threat boeit eigenlijk niet zoveel aan het begin; als je maar een hogere TPS hebt dan de TPS van DPSers, en dat je aggro houd (desnoods taunten of afzien van je rotatie, zoals als een DPSer extra pulled; vaak spam ik dan Blood Boil naast Death & Decay en ga dan pas over op Icy Touch en Plague Strike > Pestil).

Tanken in Raids is wel wat anders. Positionering + CDs roteren, AoE of single target AoE leveren etc. Afzien van je rotatie hoeft niet echt te gebeuren, gezien dat de 2e tank (of 3e tank) vaak de mobs op zich heeft die jij (net) niet hebt (2e en 3e van de threat lijst).

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iig goed gedaan. Blijf gewoon luisteren naar tips die je krijgt en durf in je guild gewoon te vragen dan kom je er wel.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.798
    Met mijn rotation die ik nu gebruik zit ik bijna het dubbele TPS boven de nummer 2. Omen liet me dit even mooi zien. Totale Threat was gisteren op de max 317 K. Het was gistermiddag wel even wennen voor het eerst, maar in de avond had gewoon iedereen zijn ding kunnen doen. Behalve dat in Nexus een keer de healer fouten maakte. Hier kon ik niks aan doen.

Het ziet er dus ook naar uit dat ik me met Cata eerst maar even geduldig moet houden. Misschien neem ik eerst wel even een eigen spec variant en wacht ik wel tot de topspelers met hun nieuwe varianten komen. Ik heb namelijk geen zin om onnodig extra gold te gaan spenderen aan dingen die niet nodig hoeven te zijn.

Het zal met glyphs en dergelijke ook wel het nodige prutsen zijn. Ik denk echter wel dat sites als MMO Champion er wel rap bij zullen zijn. Mensen willen immers op 85 wel zo snel mogelijk raiden en dungeons en dergelijke doen.

@ GForce: Bedankt voor je opmerking. Heb er ook veel aan gehad gisteravond door het nodige te vragen. Zitten soms wel trieste lui tussen die een nieuweling in het tanken geen kans gunnen en weglopen. Ik heb echter van een Kingslayer mijn huidige rotation gekregen en ik kom daardoor altijd bovenaan uit. Een Dwarf Warrior, met kennis van DK, heeft mij met gemmen en enchanten geholpen. Glyphs en talent spec heb ik aan de hand van MMO champion geregeld. Voor de rest gaat er nu niets dood door mijn toe doen. Toen ik begon nog wel, maar gisteravond wel een aantal foutloze heroics gehad.

Enig nadeel van dit hele verhaal vind ik dat de release van Cata zo dichtbij is al: Kan ik een hoop weer overnieuw doen. :'-(

Iig bedankt voor de feedback jullie 2. :thumbs:

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dat die Dwarf zich maar met Warriors blijft bezig houden. Je hebt geen leg enchant, verkeerde enchant op gloves, feet, rings, weapon, bracers, chest en head. Defense rating voor Heroics is 535 en voor raids 540, dus je zit er al over. Nu kun je dus stamina gaan stacken, geen strength (?) in je gloves. Glyph of Disease ipv Glyph of Obliterate.
    Bloodworms, improved blood presence (wtf?) en dancing rune weapon zijn nutteloos. De belangrijkste talents uit de Blood talent tree heb je niet gekozen, zoals bijvoorbeeld Will of the Necropolis en er kan ook wel één punt in Spell Deflection. Je hebt ook geen talents in Unholy terwijl deze ook belangrijk zijn, Anticipation, Epidemic en Morbidity zijn echt wel handig als tank.

Ik zou ook gewoon emblems blijven farmen (desnoods als DPS) zodat je als eerste je trinkets kunt vervangen en daarna de wat minder goede items.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.798
    Dus als ik het zo bekijk:

Strength en Stamina gaan gemmen hier en daar.
    Minder goede items vervangen.
    Spec veranderen.
    Glyphs vervangen.

Komt dat er niet op neer dat ik gewoon overnieuw kan beginnen? Ik wil niet aandringen ofzo, maar het gaat nu ook prima dus waarom van alles veranderen.

Ik hou prima mijn aggro/threat in heroics en daar ben ik dan als tank ook alleen maar mee bezig om emblems te farmen. Ga echt niet weer 17 minuten op een heroic als dps wachten, terwijl ik als tank in 30 seconden kan beginnen.

Corrigeer me maar als ik het fout heb, maar hier zijn ook nog wel veel verschillende meningen over tanks.

Bovendien heb ik mijn spec en glyphs van MMO champion af, dus wat is daar mis mee? :eek:

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je zou wel wat kunnen aanpassen hoor. Ring enchants omgooien naar Stamina (attackpower heb je als tank niet nodig imo), wrist enchant veranderen van AP naar stamina. Leg enchants kopen :)

Stamina stacken nu. Dat heb je nodig. En HC's zal het ongetwijfeld goed gaan, maar als je verder wilt als tank, heb je je healthpoints gewoon hard nodig. En dan heb je niks meer aan AP :)

Ik ging ook even verder kijken voor wat DK tank builds en kwam hieruit: http://deathknightbuilds.com/ Lees dit gewoon even door. Opzeker dat er ook wat voor jou bijzit :)

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Geen strength gemmen, alleen stamina. Ook moet je deze enchants vervangen:
    1. Gloves +44 AP -> +2% threat and 10 parry rating
    2. Legs -> +55 stamina and +22 agility
    3. Feet +32 AP -> +22 stamina
    4. Beide rings +40 AP -> +30 stamina
    5. Weapon Berserking -> Rune of the Stoneskin Gargoyle
    6. Bracers +50 AP -> +40 stamina
    7. Chest +22 defense rating -> +275 health
    8. Head +50 AP and +22 critical strike rating -> +37 stamina and +20 defense rating.

Als ik jou was zou ik wel mijn spec veranderen en deze pakken. Door die spec krijg je meer dodge en parry rating, reduced cd op D&D, increased duration op diseases en reduced damage op jezelf. Als tank zou ik bijna geen obliterate gebruiken dus dan kun je die glyph vervangen door Glyph of Disease.

Dat was het eigenlijk en met emblems farmen met DPS bedoel ik natuurlijk in Icecrown voor meer emblems of frost zodat je die i264 trinket kunt kopen. ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.798
    Hey nog een paar laatste dingetjes voor ik alles ga veranderen wat je graag ziet.

Ik heb nu een def rating van 550, maar verlies ik niet ontzettend veel als ik alles met stamina ga gemmen???

Enchanten is geen probleem, dat verander ik wel.

Ook zou ik graag een rotation willen van je.

Met mijn huidige haal ik namelijk zoveel threat dat ik daar eigenlijks niks aan hoeft te veranderen.

Laat me aub deze nog gewoon gebruiken, dan komt het wel goed: DK Tank Rotation: DnD, IT, PS, P, RS, DC.

En heb je ook enig idee hoe de gemiddelde heroic raider op deze veranderingen zou reageren? Gisteren namelijk nauwelijk commentaar gehoord, alleen maar feedback. Wil dat graag zo houden.

Waardeer je hulp zeker hoor, maar ik wil ook niet constant dingen moeten veranderen. Ik kan er van in de war raken en dat wil niemand meemaken. ;)

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Nee je moet die gems die je nu hebt gewoon houden. Maar als je nieuwe en betere gear gaat kopen krijg je meer defense rating van de gear zelf dus dan moet je stamina gaan stacken. Rotation zou ik zelf even moeten opzoeken, speel zelf namelijk geen tank. ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.798
    Laat die rotation dan maar zitten. Wil graag mijn huidige gebruiken.

Bovenstaande kan ik dus zo overnemen en enchanten???

Dan ga ik nu maar eens aan de slag en gelijk ff een heroic proberen als ik klaar ben.

Edit: Headslot Enchant niet kunnen vinden. Druk bezig dingen aan te passen. Spec is al veranderd, die ene gylph ook. Rotation doe ik niks aan omdat die gewoon goed is. Punt! ;)

Edit 2: Alles aangepast behalve the Headslot Enchant. Deze kan ik niet vinden. Heb je enig idee waar ik die kan kopen nu we toch bezig zijn? Kosten maken mij niet zoveel uit, heb nog best wat gold over.

12. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gare build die je maakt.

-------------------------

WotN 3/3 is een must.

Ook imp IT is een must, gezien het melee haste van bosses verlaagt.

Virulence is niet nodig; spell hit cap als DK hoef je nooit te halen omdat het redelijk hoog is. Tevens werkt Virulence niet voor melee abilities zoals Plague Strike, Heart Strike, Death Strike, Rune strike etc.

Evenals is Ravenous Dead ook niet nodig, gezien 3% str niet veel is voor een tank waarbij je 3 points moet gebruiken.

Subversion is handig maar niet nodig (pressence switchen op fester bijv).

Bladed armor is handig naar 5/5, niet zozeer nodig, maar gezien je ook armor pots als tank gebruikt is het altijd een DPS increase als tank + TPS.

Rune Tap is persoonlijke keus, alhoewel ik hetzelf niet neem. Geldt ook voor Mark of Blood.

Spell deflection; handig in RS en op sommige fights in ICC. Als je het neemt, neem het dan volledig. Gezien het proc based is, heb je meer aan 45% dan 15% als het procced.

Hysteria is ook persoonlijke keus; het is wel handig om hiermee een DPSer z'n DPS te increasen (bijvoorbeeld Combat Rogue).

Blood Gorged 5/5 is ook zowat een must; het levert indirecte Arp op, wat voor hogere TPS + DPS zorgt + gezien healers je graag maxed houden in raids, zul je ook meer damage doen, wat weer meer TPS oplevert.

DRW is persoonlijke keus. Het is een handige ability die sinds de laatste patch ook z'n threat naar jouw transfert + het is een DPS ability die handig is als je teveel RP hebt. Zelf heb ik een punt in Necrosis gedaan ipv DRW, gezien ik liever op wat hogere RP zit voor DC + Rune strike 100% mogelijk. Wel overweeg ik om DRW te nemen, gezien Necrosis enorm laag hit.

-------------------------

Persoonlijk zou ik voor dit gaan: Click me

Je kan een beetje kloten met punten in Scent of Blood, Sudden Doom en DRW.

Glyphs: Death Strike (of Dark Command als je ICC25 HC raid waarbij taunt misses fataal kunnen zijn), Rune Strike en Vampiric Blood.

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Heb de build zelf niet gemaakt. :emo:

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar komt die dan vandaan? Websites met vaste builds zoals Death Knight Builds, Wowwiki etc zijn vaak outdated of snel bedacht :p

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.798
    Kun je me nog ff vertellen waar ik die Head Enchant kan vinden? Enige die ik nog moet en dan ben ik klaar. ;)

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    DK tank uit mijn guild. :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.798
    Volgens mij lees je ergens overheen:

Waar ikke kopen kunnen? :9

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ja zag het al. Die kun je kopen bij de Argent Crusade quartermaster.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.798
    Volgens mij kan ik die nog niet openen. Die zit toch op de tournament grounds in IC in die grote tent?

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Nee die hier zit in de Argent Vanguard en je moet revered met Argent Crusade zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina