1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat kan al vanaf level 10 weet je. PvP level 10, dungeons level 15. Levelt alleen retetraag. ;)

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vriend van me is net level 85 geworden. Ik heb zelf de beta al verwijdert, geen zin meer in. :+

3. Fantastic

Fantastic Guest

Call to arms levelt beest hoor.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Maar op PvP level 10 kan je alleen maar Warsong Gulch doen, en daar word je constant volledig gepwned door lvl 10 warriors met een shitload aan heirlooms.:'-(

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hunter ook op lvl 80 nu. Nooit gedacht dat ik lvl 79 zo snel zou kunnen doen :cool:

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GZ! Ja icecrown gaat best hard het laatste lvltje en vooral met hunter!

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dungeons lvld best snel hoor. Ook al vanaf lvl15!

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Met Heirlooms is het zeker wel te doen. Probleem is dat je nog wel een goed groepje moet hebben. Bij mij op de realm zijn van de 5 aanwezigen slechts 2 met heirlooms. De rest gebruikt het gewoon om het uit te proberen en dat is dan ook gelijk de reden waarom we minstens een keer wipen per dungeon. Ook kan het zo zijn dat de healer een lager level heeft en dus niet altijd op kan tegen mensen van bijvoorbeeld level 20. Als er dan maar 1 level 20 aanwezig is, ook nog zonder heirlooms, dan kan je met problemen komen te zitten. Ik kies het liefst voor het levelen via quests, maar dat is dan ook omdat dat me het beste af gaat. Dungeons doe ik alleen voor de achievements of een laatste stukje naar een bepaald level toe. Level 20, 30 of 40 bijvoorbeeld. Zodra ik met een char in Outland of beter Northrend aan zou komen ga ik snel weer over op questen tot level 70 wanneer dungeons en kleine raids pas echt belangrijk worden. Zo doe ik het althans, ieders zijn eigen uiteindelijk. ;)

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    US Maintenance extended to 04:00PM
    Originally Posted by Blizzard Entertainment
    We are extending the maintenance for all realms until 4PM PDT.

:emo:

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je zou verdomme toch een repayment eisen. =(

11. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gaaaaaast. Dit weet je en dit voel je aankomen. Hier is niks geks aan.
    Bij elke grote patch kan je eigenlijk op de dag van de patch niet spelen. Wees blij dat het nu maar 1 dag is..
    In de begin periode van WoW had je op vrijdagochtend de patch binnen en kon je vaak tot maandag niet spelen. Dat was pas irritant.
    Maar kom op. 1 ochtend/middag niet gamen :)...

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    EU is nu ook tot 16:00. :)

Goed dat ze het op tijd doorgeven.

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het zou me niet verbazen als het een 24u maintenance gaat worden :)

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot 16:00, dan nog enkele uurtjes uitloop. Wat zeker gaat gebeuren, dan als je er eenmaal opzit lag je als een gek! Ach niets anders te doen word overdag maar weer halo: reach spelen dan :p

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zeiken, jij hebt zelf de voorwaarden geaccepteerd waarin staat dat Blizzard dat mag doen wanneer ze willen en tot hoelang ze willen. Wees blij dat ze je op de hoogte brengen! Vroeger mocht je lekker tussen alle QQ in de forums kijken..

16. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verandert de wereld zelf al na de patch? Of wordt dat pas geactiveerd met Cataclysm?

17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pas met Cata ofc ;)

Maare vraagje, ik heb in mijn wow folder nog steeds super veel bestandjes met oude patches etc. Ook een aparte map patches waarin 2 bestandjes staan met bv 'WOW-3.0.9-to-3.1.0-enGB' moeten deze allemaal blijven staan of kan ik ze niet verwijderen voor wat extra meer vrije geheugen ruimte?

Ik vroeg me dit af aangezien je nu bv die patch van 5 GB hebt, maar daar zit toch ook alles in van vroegere patches zeg maar?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    We zullen zien. Het downloaden ging wel lekker rap, maar het installeren gaat best langzaam.

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand antwoord op mijn vraag? Ik heb nu geen ruimte meer op mijn harde schijf dus nu meot ik veel muziek gaan verwijderen enzo!

Edit; bv, mijn wow folder bedraagt ongeveer 27GB. Dat kan tog niet goed zijn?

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  20. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33

koop grotere harde schrijf:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina