1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    edit: Nvm, mijne is 40 GB. :+

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan jullie antwoorden heb ik dus helemaal niets

Ik word hier echt schijt ziek van!

Vanochtend dacht ik weetje ik laat alvast die background downloader lopen dan kan die patch erna gelijk updaten. Had hem al gedownload maar duurde dus nog bijna een uur om te 'laden' en er gebeurde maar niets. Ik wow opstarte en ja hoor begon die natuurlijk weer overnieuw. Toen wou die de patch updaten kreeg ik na een half uur een error dat ik te weinig geheugen had! Nu is die dus weer net die patch aan het 'downloaden' waarna ik pas kan gaan updaten arggg

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    hmm, dat downloaden was binnen een minuut klaar, maar dat installeren is nu al ruim een uur bezig :eek: en pas bij 80%...

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Niet huilen mijn downloader staat al vanaf 10 uur en is nog steeds bezig...

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    They stole my enchants! Servers zijn up. Warriors are crap.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ben ook al klaar met installeren. Moet zeggen dat ik wel blij ben met die nieuwe verbeteringen. Alleen nu kan ik mijn glyphs en alles vervangen plus een nieuwe spec.

Dan komt de guild er nog bij. Die gasten zullen waarschijnlijk nog wel ff slacken denk ik. Op moment ben ik dat zelf ook, maar dat is omdat ik druk aan het levelen ben. :+

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    welke nieuwe verbeteringen?

die talent tree is nutteloos geworden..

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blizzard updater nog op 14% en het gaat rete langzaam, gvd ik wil spelen!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Juist niet. Ik heb uit beta ervaringen ervaren dat het alleen maar efficienter is. Ze hebben spells samengevoegd of verwijderd. Nu hoef je tenminste niet meer 71 punten te spenderen of respeccen. Het is nu nog maar 41. Zal allemaal veel sneller werken. Vermoed ook meer casual, maar uit ervaringen weten we allemaal dat Blizzard daar meer voor gaat.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    zodra ze geinstalleerd zijn kan je die eruit halen ja.

11. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is al sinds 8 uur vanochtend bezig en is nu op 46% jeej. En dat terwijl het "no problems detected" aangeeft.

12. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    Daarom. Je hebt toch geen keuzes meer?
    Je kan random dingetjes aanklikken, uiteindelijk moet je toch je hele tree volkrijgen voordat je wat mag variëren in andere specs.

Ik kan zeggen; ik ben Casual(mijn eerste char. is pas 30) maar ik mis nu al de keuzes die een RPG zou moeten hebben.
    En ik dacht juist dat een RPG nou niet gemaakt was om lekker snel te werken.

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    is nog genoeg ruimte. Dit hebben ze zo gedaan zodat je juist meer keuzes hebt. eerst was het dat al je talent points naar dps talents gingen en zo niks overbleef voor "fun" talents. Nu moet je wel punten in fun talents doen om naar een andere talent tree te gaan. Ik vind het alleen maar beter, wat hadden ze anders moeten doen? de talent trees met nog een Tier groter maken?

14. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    Laten zoals het was:+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor een deel, maar jij hebt nog niet alles gezien en krijgt nog tig dingen op je pad waar je van kunt/gaat genieten. Je 1e epic items of mounts. Lessen die je moet betalen en uiteindelijk veel gebruikt. Meer van dat soort kleine dingen. Ik ga in Cata bijvoorbeeld als eerste alle FP's ontdekken, maar misschien ook wel levelen naar 85. Ben niet zo snel dat ik die Feat of Strength ofzo krijg met eer en naam op Armory. Dat laat ik mooi aan Pim en Ensidia over.

Pim zal het wel waarderen dat ik hem vergelijk met Ensidia. :9

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fp's verzamelen, hoezo??????? Als dat het eerste is wat je gaat doen snap ik je echt totaal niet?

@Sjorrit, weet je ckr dat ik ze kan verwijderen? Ik moet dan gewoon de laatste dus nu patch 4.0.1 laten staan?

Owja ik zit na 2 uur nu op 38% met het instaleren van de update pfffttt

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Heb ik al eens uitgelegd. ;)

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Mount up, auto move button aan. Geen FP's nodig. Die dingen zijn retarded en langzamer.

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff zit pas op 50% na 3 uur, ben ik de enige waarbij het zo lang duurt? Word niet meer spelen voor vanavond ben ik bang ><

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Maar ik rook wel. :+

Als je die auto shit aan zet, dan rij je toch maar een enkele richting in? Of kun je hele routes instellen? Sorry als dit een noobvraag is, maar heb het nog nooit gebruikt. Hoe doe ik dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina