1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze wel. Check de Fire talents :)
     
  2. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké de Scorch dan wel, maar fuck Fire. :p
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Iemand al een goede DPS rotation voor zijn DK gevonden? :+
    Enige wat ik eigenlijks nog moet, de rest is al geregeld.
    Al al kostte het klauwen voor gold en bug frustraties.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nou.. Low-level balance is echt totaal verrot hoor.

    PvP is gewoon niet meer leuk.
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo zeuren allemaal.

    Geef het een paar weekjes en alles is weer (redelijk) gebalanced.
    Neem het maar van mij aan dat al die OP classes ge-kneejerked worden binnen de eerste twee weken.
    Is nog elke keer zo gegaan en ik sta hier ook echt niet van te kijken na zoveel jaar spelen.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja inderdaad, herinner me lol-adins toen WotLK patch hitte in TBC tijd. Dat was ook pure waanzin toen. :+
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    CLient vanaf website downloaden. Met een beetje geluk is het al 4.01.


    Edit:
    Die frost spec is inderdaad vrij ziek, zelfs met levelen al. UH is wat makkelijker vind ik, en je hebt wat minder aggro problemen.
    Maargoed, ben ng aan het levelen, ervaring is met tanken op m'n warrior en dps als UH op dk dan.

    72-> 75 vandaag. We gaan voor de 80 komende week. Nog even wat gear verzamelen en maar eens beslissen wat mijn Cata main wordt.
     
  8. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nog steeds dezelfde melding...
    Weten jullie iets wat ik kan verwijderen uit de WoW map?
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Je zei net dat je elitestjerks kent waarom ga je daar zelf niet even heen? staan de rotaties al weken op:

    http://elitistjerks.com/f72/t105521-unholy_dps_cataclysm_we_sound/#Rotation




    Single Target


    Say good bye to the rigid, fixed rotations of the past, and hello to the priority-based playstyle of Cataclysm:
    Diseases > Dark Transformation > SS if both Unholy and/or all Death runes are up > FeS if both pairs of Blood and Frost runes are up >
    DC if SD, 100 RP, will overcap RP with anything else or if RC isn’t up > SS > FeS > DC > HoW.
    That likely looks much more intimidating and, in general, complicated than it actually is:

    Keeping up diseases is, as it’s (almost) always been, the most important thing, partially for their own potent damage, but primarily because they boost everything else we do. While diseases may only last 33 seconds and Outbreak has an unreducable 60 second cooldown, Festering Strike will bridge the gap, making it so you never have to resort to IT or PS in regular play on a single target.

    Then comes Dark Transformation, whose uptime needs to be maximized for optimal dps. DT boosts your Ghoul’s damage by a truckload – a straight up 100% buff overall, plus a 20% Claw specific boost, on top of Claw then cleaving. The second you can DT, you do – no exceptions unless, of course, your ghoul is unable to attack the boss at the time.

    You never want to waste runes, which is why SS and FeS when both of their respective rune costs are up comes next.

    Just as you don’t want to waste runes, you don’t want to waste potential Sudden Doom procs (by having it just override a yet-to-be-used current one), runic power, or potential Runic Corruption (by having back-to-back procs), which is why you prioritize DC here.

    After all of the above is factored away you simply SS, FeS, and DC. The order doesn’t actually particularly matter unless the mob’s death is imminent – in which case you go in that order. If you can, you want to try and avoid back-to-back Death Coils, due to the aforementioned potential loss of RC uptime.

    It’s worth noting that on a fight where a npc is constantly healing itself and you can count on the full absorb to be consumed (and the prevented healing would have meant that much more damage needing to be dealt), Necrotic Strike does replace Scourge Strike in your rotation.

    A reminder: all of this is done in Unholy Presence.

    [top]Multiple Target


    The AoE rotation isn’t terribly different from the single target one:
    Diseases > Dark Transformation > Death and Decay > SS if both Unholy and/or all Death runes are up > BB + IT if both pairs of Blood and Frost runes are up >
    DC if SD, 100 RP, will overcap RP with anything else or if RC isn’t up > SS > BB + IT > DC > HoW.
    Whenever you apply diseases, you also want to then spread them with Pestilence. As long as there’s at least one mob up who will survive for their full duration (or, of course, more mobs who may live for less), Pestilence is worth it.

    Death and Decay is an AoE juggernaut as much as ever (although, yes, Dark Transformation is still more important due to the cleave). As long as there are three mobs who will be in the effect for at least 8 ticks (or two mobs who will be in it for all 12 ticks, if you have it glyphed), DnD is worth using.

    Blood Boil use, for Unholy, always results in a leftover Frost rune which one has no choice but to use for Icy Touch. The two, in combination, replace Festering Strike in your rotation. As long as there are three or more mobs present, BB + IT is worth using in place of FeS.

    When AoEing, you should always switch to Frost Presence.

    Everything else remains relatively unchanged.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    je kijkt er over heen, als je een klein beetje naar beneden scrolled.
    zie je daar de icoontjes van wow en ook [ PC / Mac ], en dan klik je op PC bijvoorbeeld.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    k maar dan moet ik dus inloggen? Mijn authenticator staat namelijk op een telefoon die ik niet meer gebruik. Moet die dan eerst ff zoeken en hem daarvan verweideren.
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet wel eerst inloggen :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nu denk ik dat dit meer een tank of pvp rotation is. Moet die van dps hebben. Alnog bedankt hoor, maar kijk zo wel ff naar een dps rotation. Zal ik die vanavond even in mijn action bars pleuren. ;)

    Edit: Ik ben Frost btw, wat op moment net iets beter schijnt te zijn dan unholy. ^^
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    There you have it.
    Hotfixes whoop.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hebben ze die kleine problemen van gisteren en eergisteren opgelost? Kon niet eens fatsoenlijk achievements en zo bekijken en de server lag ook weer eens plat. Je werd er zo afgezet. Hoop dat het opgelost word binnenkort.
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een hoop gefixed iig. Aardig wat boosts en nerfs in DPS ook al.
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had hetzelfde probleem als mij! Die patch herschrijft je wow zeg maar, wat je moet doen is wow unistallen en dan via de site van wow weer opnieuw downloaden en instaleren!
     
  19. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg is genoeg, ik heb serieus de afgelopen dagen misschien 3 BGs gewonnen en ik denk wel 30 verloren... Op het begin kon ik er nog wel om lachen maar het is nu wel dramatisch en bijna hatelijk.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Mooi, maar ik hoop dan ook dat de menu's fatsoenlijk werken. Gisteren was ik even op een alt en mijn main naar de achievements aan het kijken. Ik doe dat geregeld, maar het werkte gewoon niet en kreeg ook een butkick van de server. Is gewoon zonde.

    Ik ben echter wel blij, mede doordat jullie het wel eens zeggen, dat Blizzard de problemen wel op de huid zit. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina