[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Geen denk ik.
    Als ik op de shadowpriest speel dan healed Vamp embrace elke tick voor 130... (op Mindflay)Bij die imba priests zal het rond de 150 of misschien zelfs 180 liggen (denk dat ze wel richting 700-750 +dmg gaan). 3 priests die SW:p, Mindflay en Vampiric Touch gebruiken (51 shadow talent) zullen allemaal echt ziekelijk veel healen :+

    Daarbij mept Loatheb niet eens zo hard, en al zeker niet op een full T3 tank.
    TF remt ook nog eens lekker af qua dmg taken.

    De warlock wordt gehealed door zijn eigen SB's, en de priests.. dus die kan eigenlijk ook vol nuken.

    Neemt niet weg dat het knap is natuurlijk :+
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je hebt gelijk, las het net ook op de forums. Dat is echt ziek wtf. o_O
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mwoah, weet niet..
    Lolatheb mept echt maar voor 1200 op mij, dus rond de 1100 op een T3 tank (en dan dodge'd ie nog eens 25%, 100%block door shield block, en Parry van rond de 18-20%).
    De helft van de dmg die Loatheb eigenlijk doet komt niet eens aan, thank god 8)


    Wel krom dat het mijn oude guild niet lukte met 40, en deze drollen met 5 wel :+
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is een heel ander verhaal als je hem eenmaal al gekilled heb Pim, FH had nog niet. :)
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Warlocks worden best wel generfed, alweer. -_-
    Soulfire 171% (pas gebuffed) word weer 100% spell dmg bonus oid.
    En dots zijn ineens slechter.
    Als het zo door gaat reroll ik wel wéér :9
    Al is hunter nu uber cewl.
    Ik ben bijna full blue, 0 epix, paar greens, en mn hoogste aimed crit in 2 dagen is 2408! :D

    Wat is jou hoogste crit met aimed/arcane/multishot orc? :>
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Blabla, kijk naar de warriorclass.
    Je wordt gepromote naar mod als je een buff vind.
    Ze zijn nu gewoon aan het rechtzetten wat er fout is gegaan. Warriors krijgen een kleine buff bij TBC als ik de warriorforums moet geloven. Ofja, er wordt een nerf ongedaan gemaakt etc.. maar nog steeds een nerf :x
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En terecht.
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    En terecht.

    Een warlock met 0 skill die wat dots op me gooit en dan weer is verdwenen heeft meestal gegarandeerd een kill :mad:

    als ik er wel een kan afmaken dan is het met PoM pyro en net voordat ik die heb afgevuurd heb ik idd alweer wat dots op me, warlock dood en ik ook dood. :x

    En als die gast z'n felguard uit heeft heeft ie ook nog eens een goede kans op overleven.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    aimed (pre bc): 3k, gebruik het nu echter amper meer. :+ arcane 2k, en multi 2.1k. Maar dat is allemaal met rapid fire op low armor mobs (faerlina trash, of een blue geared mage whatever :+). Maar arcane kan voor 4k+ makkelijk critten op arcane vulnerable mobs.
    En ja locks verdiende die nerfs, geen zorgen tho, als je lock kan spelen zal je er weinig moeite mee hebben.
    Imo speel gewoon de class die je het leukste vind om te spelen qua gameplay, niet de class die het meest imba is.
     
  10. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook gaan rerollen alleen ik zit te twijfelen tussen een blood elf mage of een warlock (ik heb nu een priest en een paladin) en ik heb echt geen idee welke ik zal gaan kiezen.
    Voordelen van een mage: Uber dmg komt minder snel in goede guilds

    Voordelen van en lock: Komt sneller in goede guilds, pet is handig

    Maar kunnen jullie mij daar aub meehelpen want ik weet het echt niet meer xD
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Op de nieuwe TBC realms gaan gigantisch, echt gi-gan-tisch veel guilds rerollen, dus er zal niet echt een probleem zijn met locks, roll gewoon wat je zelf wilt ^^
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoezo kunnen mages minder goed guilds vinden dan warlocks? De echte hardcore guilds gebruiken 1 a 2 locks in raid, puur voor stamina van de MT en wat stones...
     
  13. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Lang niet in deze Thread gekeken maar ik kom dan nu even met een vraagje, Vergeef mij :D :eek: .

    Ik ben zo'n 2 a 3 maanden geleden gestopt met WoW en heb mijn betalingen gestopt, Nu wil ik aankomende week (Wanneer TBC uitkomt) opnieuw beginnen met spelen, Kan ik nu (Na het Her-activeren van mijn betalingen) weer verder op mijn oude Account of moet ik een nieuwe aanmaken (En dus ook de game opnieuw kopen in de winkel) ?

    Ook wou ik even vragen of jullie denken dat er voldoende TBC-Games in de winkels komen te liggen of dat ik er verstandig aan doe hem eventjes te reserveren?

    Mijn dank is groot _O_ .
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt dan gewoon weer met je oude account verder gaan, of er genoeg TBC in de winkel ligt vraag ik me af daarom zou een reservering wel zekerheid bieden.
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb de TBC collectors edition aardig snel besteld, maar ik vraag me af of ik hem op de 16e heb :<
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En tier 6 is alweer toegevoegd

    Ik vraag me trouwens af welke versie van TBC we krijgen op de cd. Ik neem aan dat Blizz geen tijd heeft gehad om de laatste versie erop te zetten en dat 16 januari alweer patch-day 1 is. Misschien niet zo erg in megabytes te downloaden, maar ik verwacht toch zeker enkele realm-problemen zoals gewoonlijk.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Lam bedrijf is het ook he! :D
     
  18. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Door op het knopje "Link invoegen" te klikken :)
     
  20. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kijk dan doet ie dit, ik bedoel dat je dan bijv maar een woordje ziet dat die hele url in een woordje wordt gepropt en als je dan daar op klikt dat je op die url komt
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina