1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij mij werkt die best goed op moment, maar er zijn nog wel dingetjes. Ik heb ff naar die UI dinges gekeken voor die offline guildies, maar hielp niet echt. Misschien ff uitloggen en dan daar bij options kijken?

anyway, soms is die bij mij ook nog wel traag, maar dat komt meer omdat het dan druk is door die live events. Dalaran is nog steeds een pijn in de aars geval op mijn server. Voor de rest gaat het al behoorlijk beter.

2. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met offline guildies? Ik heb zelf zo'n aanvink vakje waarmee ik offline mensen in de guild kan verbergen/weergeven.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die inderdaad en die kan ik nog steeds niet wegklikken. Er werd eerder al gezegd dat het met de UI te maken zou kunnen hebben. Ik heb er naar gekeken, maar de enige optie die ik vond veranderde er niks aan. Dat was meer om de action bars groter te maken en dat heb ik dan ook gelijk maar gedaan aangezien ze belachelijk klein zijn na de patch.

Als echter iemand zeker weet of dit ligt aan de patch 4.01 of dat er werkelijk nog een manier bestaat om het op te lossen, dan hoor ik het graag.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Level 70. In 1 dag en 18 uur.

5. Ramses3

Ramses3 Gagging!

Leuk Bevonden:
    0
    als ik nu wow wil gaan spelen met die nieuwste versie calacsysm ofzo moet ik dan al die voorgaande delen ook allemaal kopen? Moet je ze ook perse kopen? of kan je ze ook downloaden en dan dus alleen betalen voor je subscription per maand zeg maar?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet ze allemaal kopen.

7. Ramses3

Ramses3 Gagging!

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat is minders.. als je met zon 10 dagen trial via de wow site begint en die 10 dagen voorbij zijn kan je dan met die account verder gaan als je de game koopt? of ben je dan alles kwijt en moet je opnieuw beginnen met alles?

ben je verder nog gelimiteerd in die 10 dagen met skills enzo? of kan je gewoon alles doen..?

Niet dat ik die 10 dagen voor niks speel dalijk..

alvast bedankt wow goden!

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, je kan daarna gewoon doorgaan met je account. Na 10 dagen moet je de game gewoon kopen, en dan krijg je 30 dagen speeltijd erbij.

9. Ramses3

Ramses3 Gagging!

Leuk Bevonden:
    0
    moet je dan meteen alle versies kopen of alleen de 1e?

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee je kan gewoon beginnen met de normale versie.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Handig om te weten:

Bij level 58 de eerste expansion installeren.
    Bij level 68 de tweede.
    Bij level 80 de derde. ;)

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Tenzij hij een dreanei shaman, bloodelf paladin of een death knight wilt maken.

13. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu 25 quests complete en niet inlever totdat Cata uit is, krijg ik dan XP voor alle 25 en heb ik zo een head start? :D

14. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    DK kan je toch pas spelen als je 58 bent ;)

@Angelus:

Ja, dat kan je doen. Echter zullen de quests van Northrend veel meer XP geven dus heb je maar een kleine "voorsprong".

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Op level 55 al ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wou het ook net zeggen, maar je was me voor.

Vraagje: Heb eergisteren iemand een achievement zien linken. Iets over dat je een van alle soorten elementals van die invasion moet doden. Ik heb echter nog niet een iemand gezien met die achievement. Iemand een idee hoe ik die precies moet halen en vooral wanneer? Vond het een beetje vaag, maar schijnt dus een achievement of feat of strength voor te verdienen zijn.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt mij wel.

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die is heel simpel. Je moet gewoon een van elke rift sluiten. Dus water, air, fire, earth. Voor horde zijn earth en fire in Orgrimmar en water en air in TB. Je kunt ook deze portals door heel azeroth zien. Je moet gewoon de elementals killen en als alle elementals dood zijn sluit de rift. Je krijgt dan een buff op je en dan kun je meteen zien dat je die soort hebt. Dan doe je dat met de andere 3 en dan heb je de achievement. That is it :)

Ik snap dat je minder xp krijgt, maar het is inderdaad wel een kleine voorsprong.

Waren voor jullie gisteren ook alle instances en raids down? Bij mij op shattered halls kon je niet meer raiden/instancen: "instance not found"

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij mij is het geluid gewoon down, terwijl de game aangeeft dat het aanstaat. 8)

Retribution is/was toch de Pala spec voor DPS als ik nu geen noob vraag stel? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina