1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben echt een idioot/tard als het om raids gaan denk toch maar dat ik ermee kap,
    friendly HC raiding guilds bestaan togh niet :mad:

Enigste waar ik goed in was is levelen heb elke class 80 gemaakt that's it 8)
    Maar goed WoW gaat niet alleen om questen maar ook raiden om het verhaal mee te krijgen.

Vind wel jammer dat ik het niet kan :'-( Dan maar via gameplay video's :):

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik draai nu ook gewoon lekker mee in elke raid. Kon, en volgens de anderen hier nog steeds niet, eerst ook niks van.

Kwestie van even doorzetten en Pim of G Force even een paar gerichte vragen stellen. Kun je een heel eind mee komen.

Misschien Graveheart nog, of de andere die zich geroepen voelen iemand in nood te helpen. Daar zijn we hier voor hoor. ;)

3. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    weet mischien iemand nog een World of Warcraft Cataclysm Collectors Edition uit te halen ? want wil toch wel graag de collectors edition !

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Speel je nou nog steeds? :+
    Dacht dat je inmiddels een keer of 6 gestopt was ofzo, heh.

Heb inmiddels een level-groep gevonden, Mage, Ret paladin, resto shaman, furry bear en een rogue. Moet wel een goede combo zijn voor de instances etc :)

Edit: Ennuhh.. Deoxis is onze hardcore raider hier :)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die gozer met die 10.000 punten ofzo? :confused::+

6. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe ja speel nog steeds haha kom er niet van af whaha speel de game al sinds de release .. maar jah game blijft me toch boeien whaha !

Maar weet echt niemand nog een collectors edion te krijgen ergens?

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :emo:

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deze :+ was beter in mijn post. I know! :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo, de verdeling in het aantal quests in gebieden is echt niet best. Silithus 19 en Darkshore 90. :emo:8)

Ik speel Alliance. Hoe is het aan Horde zijde???

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Horde side is Silithus ook 19 quests. Darkshore is Alliance, dus daar kan ik niks over zeggen.

Vind de verhoudingen behoorlijk fors, maar ook wel te begrijpen :) Darkshore is de startgebied voor alliance, en kan je een flinke boost van 10 naar 20 maken. Voor silithus zijn er veel meer quests dan de gebruikelijke 19. Maar goed, voor een achievement jager zoals jij zul je het vast niet erg vinden :cool:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Silithus komt niemand meer ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, daar heb je groot gelijk in. ;)

De meeste spelers houden er wel van, anders zie je sommige ook niet mer 10K of 11K rondlopen. Ik zal daar nooit komen, maar wat ik mee kan pikken neem ik mee.

@ G Force: Vind het ook een triest gebied. Tis dat ik er wel eens kom voor wat raid feestjes met een guildie af en toe, maar voor de rest ook echt niet. ;)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In vanilla was het altijd druk. Goed gegeared spelers konden daar namelijk solo die wespen aan en dan zo Arcane Crystal minen :)

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zeggen in de 4 jaar dat ik wow speel met 4 80's ik daar volgens mij 1x ben geweest. Dat is nog met een private server geweest ook!

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Levelde er zelf altijd wel als ik met een char bezig was. De zone is uitgestorven, redelijk wat quests, zitten dicht op elkaar. De rit naar lvl 60 gaat bloedsnel vind ik.

Net Westfall compleet gecleared, maar wat is die zone in positieve zin veranderd. Met name de questline in de deadmines is geniaal te noemen \o/

Normaal loop ik slapend door westfall heen (blijkbaar iets te vaak gedaan 8)) maar nu wisten sommige quests me toch goed te pakken blijkbaar. Iets wat een lange tijd geleden is.

Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie al trouwens wat je gaat lvlen als eerst? En hoe?

Denk dat ik toch voor mijn Shaman als eerst ga, Beetje lvl in Hyal (schijnt makkelijker te zijn dan dat andere gebied) En daarna de gebieden die erna komen. Als tweede mijn paladin of priest die ik dan gewoon volgas in dungeons ga lvlen!

Ik kan de dinsdag na de release vrij nemen, maarja de eerste dag zal er veel server lag zijn etc, rest van de week zal het toch wel druk zijn waar je ook komt! Zit misschien zelfs te denken om pas die woensdagavond te beginnen en dan volgas doorcros tot zaterdagavond xD

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor mij de DK, maar ik heb ook geen andere keus. :+

Word wel meteen een Worgen bij de launch. :9

Vind het jammer dat de Worgen geen mounts hebben en de Goblins wel. Meende steeds, vanaf het begin, dat de Worgen ook iets van een wolf kregen. Baal daar best wel van als collector van mounts.

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Darkshore was al en van mijn favoriete maar nu is het denk ik mijn nummero 1. Een trieste maar epic sfeer. _O_

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit er nog steeds aan te denken om Cata te laten liggen en FFXIV te gaan spelen...

Vrienden spelen namelijk wel FFXIV en geen WoW :mad:

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Join je hier wat mensen? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina