1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Volgende zijn een stuk lastiger, wel leuk!

Net 84, nog 1tjeeee...

2. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Net thuis van werk en nog niet me collectors edition binnen :mad: tot hoelaat bezorgen ze meestal.?

3. SysanApse

SysanApse Guest

4 uur hier, met TNT post. DHL kan ook later komen, tot 21.00 volgens mij.

4. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    1min geleden binnen gekregen!

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand die ook in Hyjal levelt? Ik zit vast op de 84/115 quests. Net klaar in Shrine of Aviana. Maar geen enkele quest gekregen.

Vlieg nu al een half uurtje doelloos rond maar vind de rest van de quest chains nergens.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hier geen last van gehad toen ik naar Worgen veranderde.

Vandaag zelfs nog niet eens een server kick gehad.

Ben nu Archeology aan het levelen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Archeology is toch een een 2ndairy profession of niet?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja. ;)

Je moet er heel veel voor reizen in het begin in elk geval.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo begin je daarmee en ga je niet lvlen?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben nu aan het installen. Kon hem gister gewoon niet online kopen dus toch ff bij bol.com gekocht en net ontvangen :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je gaat naar een trainer zoals bij alle professions. Je leert het voor 9 Silver.

FF de twee action buttons toevoegen aan je bars.

Vervolgens kan je op de map van EK of Kalimdor zien of daar iets te vinden valt. Dus niet specifiek een map van een zone, maar van het continent.

Als je daar ergens een schepje op de map ziet, klik dan het gebied aan en je zult zien waar je kan graven.

Voor de rest 3x graven per afgraving en dan naar de volgende die wel ver weg kan zijn, zoals in Kalimdor het geval is.

Je moet sowieso tot 50 al heel EK en Kalimdor door om alles leeg te halen voor je Journeyman kan worden. Ik veronderstel dat het zo tot 525 zal gaan.

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38

Volgens mij begrijp je zijn vraag verkeerd :+ hij vraagt niet HOE je je proffesions moet levelen, maar WAAROM je niet gewoon gaat levelen dan de rest :b::p

Anyway, ben net ook ff met archeology begonnen, maar vond het al snel saai worden 8) Wellicht dat ik er meer tijd in ga steken als ik 85. Nu niet. Hoop vanavond iig lvl 83 te halen :)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is net als met Engelstalige teksten: Mijn begrijpend lezen is niet al te best. Was op basisschool al zo, hebben ze met mijn klas toen nooit wat aan gedaan.

Snap het nu in elk geval, maar de post mag nu dienen voor degene die even snel willen weten hoe het werkt.

Idd saaie profession op moment om te levelen. Je hebt geen loot, wel XP, maar voor de rest geen spul om te verkopen. Misschien komt het nog.

Je kunt er btw, op 450 of hoger, wel een insane goed wapen mee vinden. Heel zeldzaam en een van de beste in de game.

Edit: What the fak. Runetotem vol en ik sta 579 in de wachtrij om in te loggen. 8)8)8)8)

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dude. Over hier hebben we een wachtrij van 3k mensen. Consider yourself lucky. :+

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is de reden waarom ik van outland ben weggegaan, had geen zin om 3 uur te moeten wachten om in te kunnen loggen..

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar dat geld voor de hele server aangezien onze population nu nog niet zo hoog is. ;):9

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kezan, de starters area voor de Goblins. By far de beste zone ingame. Dit is gewoon serieus het antwoord van Blizzard op Grand Theft Auto. Feesten, drinken, de bank binnen stormen met je Hot Rod en de goblins omver rijden.

Kan niks anders zeggen dan GENIAAL. Echt, ik heb gewoon een hele tijd rond gereden, claxoneren, de radio aangezet die in je hotrod zit. En maar rijden \o/_O_ En de glimlach die ik er van kreeg, krijg ik nu nog niet van mijn gezicht.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was naar de Shimmering nogwat gegaan. Verkeerde keuze. Onderwater wereld is echt crap. Wel 81 geworden. 85 ben je binnen no-time.

Weet iemand hoe ik het geluidje uit kan zetten als iemand uit de guild online komt. Dit is echt rete irritant.

19. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Mijn collector's edition zal morgen ook wel aankomen.
    Zie er alweer tegen aan als ik moet lvlen op een PvP server, ik ben geen pvp iemand.
    Dus ik verlies al heel snel, en word al aardig snel pissed :mad:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom change je dan niet van server?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina