1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan geen verstand van mages, maar de mages die ik tegen kom in dungeons zijn fire of arcane. Misschien is dat het probleem?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet je een bepaald item level hebben voor dungeons? WTF. :x

3. Fantastic

Fantastic Guest

En ook voor heroics. \o/

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lekker is dat. Geld zeker voor alle item slots? :confused:

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Gemiddeld ilvl van 329 nodig voor heroics.
    Goed dat ze het doen, minder scrubs in HC's :b:

Ook bijna de HC achievements voor elkaar, nog 8 te gaan ofzo die morgen of overmorgen wel gedaan moeten zijn. : D
    Vakantie is alleen voorbij, minder spelen dus.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En raids 345 of 350?

Ik zal er eens naar kijken. Ga die dingen toch pas runnen als ik 85 ding, dan kan ik me er beter op cocentreren.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wilde je HC voor 85 gaan doen dan? ;)

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nog genoeg scrubs tegen, mensen die juist items van rep kopen die ze niet dragen en zo de HC's in komen! Ook een fail als je het mij vraat!

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat systeem is trouwens niets nieuws. Dat zat ook al in WLK, alleen werd de dungeon finder later pas geïntroduceerd.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo lijkt het me wel beter voor mezelf. Boeien, guild doet er volgens mij niet moeilijk over. Als ze mij missen is het wel heel triest gesteld. ;)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was een grapje...je kunt ze niet in voor 85 ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O, maar tegen die tijd heb ik wel gear met dat minimum level. :9

Eigenlijks maar goed ook, maar jammer dat mensen toch veel faals rapporteren.

Trouwens: Het regent klachten over de kwaliteitscheck van de expansion hier op mijn server. 8) Net een top guildie bij mij ook, die word gek door bugs in quests. Had er zelf in Hyjal ook al veel last van vandaag. Wel voor het eerst, maar toch.

13. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm waar ik zit heb ik eigenlijk weinig problemen gehad. Alleen wat mobs die constant evaden in Deepholm toen ik daar aan het levelen was, dat was het eigenlijk wel zo een beetje.

Hoe is bij jullie overigens de Instance LFG queue? Op Dragonmaw Alliance side is het momenteel echt verschrikkelijk namelijk op level 85. Tijdens WotlK was het max 8 minuten ofzo tussen 18.00u - 23.00u nu is het tussen de 20 en 35 minuten ongeveer. Schiet niet op zo...

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren toch maar mijn Druid getransferred naar Draenor, daar zit een vriend van me. Eigenlijk was het niet mijn bedoeling te transferren, maar het maakt het levelen toch weer een stukje makkelijker (Heirlooms en een beetje gold). Ik krijg vandaag dan eindelijk Cataclysm binnen, vanmiddag gelijk mijn Goblin Warrior aanmaken :). Heb er zin in, helaas kwam ik er gisteren achter dat alle opgespaarde badges omgezet waren in Gold, dus ik kan geen Heirloom Chest halen :mad:. Maar met 10% extra exp kom ik er ook wel :9

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38

8) Hier op Xavius is het wachten op een HC tussen de 45 en 55 minuten, dus dat van jou zou een verademing voor mij zijn :D Daarvoor in WotLK was het wachten maximaal een minuut of 10/15...

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Spinebreaker rond de 35 minuten als DPS. Healer en Tanks hebben zo goed als instant queues.

Waar ik me vooral aan erger is dat je zo lang wacht en je dan in zo'n noob groep komt die alleen maar wipte!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Omgezet in gold? Toen dat bij mij gebeurde, paar weken voor de launch, had ik in eens bijna 1700 justice points. Dus twee gratis I 264 items.
    Ik had maar een heel kleine beetje gold, 30G ofzo, maar dat is omdat die punten niet samengingen met justice points. Alle badges hadden namelijk omgezet moeten worden, volgens mij, in justice points. Zo was het bij mij althans.

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, als je over de 4k zat, werden alle punten die daarboven zaten omgezet in gold. En dat was voorheen redelijk buggy. Toch wel jammer dat ze de bug op de PTR realm hebben verholpen :D

Vond het wel nice inloggen met mijn shammy toen ik verwelkomd werd met gold. Onderstaande kreeg ik dus met mijn shammy. Op mijn priest zat dik 18k gold.

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, had ik gisteren in Grim Batol. Verschrikkelijk :emo:

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik had ook gehoord dat de max 4000 was, maar bij mij werd alles gelijk omgezet in gold, geen Justice Points te vinden. In de mail stond ook iets richting 'expired'. Verdeeld over mijn 3 80igers heb ik +-1600G gekregen, ook niet erg, maar daar koop ik geen chest van, gelukkig had ik nog shoulders :+.

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina