1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heet niet alleen bij WoW vanilla, dus nee, het komt niet door het hoesje.

2. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf er toch bij dat ICC25 HC zonder die buff wel vanilla mode was qua moeilijkheidsgraad. :emo:
    Misschien is Naxx40 wel een overdreven vergelijking ja, maar dat is al een tijd geleden. Sunwell niet geraid toen die tijd omdat WoW toen op een laag pitje stond.

Het ging me er meer om dat de meeste (niet specifiek van hier hoor maar veel in de /2 chat) lopen te zeuren dat alles zo casual is geworden maar ze niet eens een stukje heroic piece hadden. Erg storend.

Net 525 in Archaeology gehaald.\o/

Laatst bewerkt: 26 dec 2010
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Man wat is levelen vergeleken voor Cata toch een verademing. Krijg steeds meer zin om meer chars aan te maken. Guild heeft gelukkig al een aantal perks. Probleem is dat ik niet genoeg heirlooms heb en die wil ik perse op een char hebben.

Nu bezig met een warrior, er is ook al een druid en een rogue. Druid en rogue zijn beide level 20. Verder nog een 80 mage en paladin. Die mage komt later over.

Zodra een char bij mij 80 raakt stoot ik de heirlooms toch af.

Misschien ooit nog eens level 85 heirlooms.

Warlock en Hunter ga ik sowieso nooit levelen. Vind het lastig spelen met een pet. Misschien ooit nog eens een Shaman, wie weet.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunter en Warlock lvln imo nog het snelst. Verder kun je als je guild als lvl10 is ook een heirloom item kopen. Daarnaast heb je dacht ik op lvl2 ook al 5% extra xp.

Lvln van 1-60lijkt sowieso een flinke boost te hebben gehad. Zaten mensen in mijn guild die geen RaF hadden en die van 30 naar 35 gingen in slechst 1,5-2 uur met alleen questen :)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Probeer het maar eens met een Worgen Druid en wat Heirlooms. Zonder dat je het in de gaten hebt zit je al in Duskwood of Redridge Mountains.

Gaat echt kleresnel. Hopelijk pakken ze op die manier de BC content ook een beetje aan.

Hoeft van mij niet perse, maar er was een guildie die er al minstens een keer of 30 doorheen was geweest en dan is het niet echt leuk meer.

Hij zei ook dat level tot 60 gewoon cool was en daarna begint de drag.

Ik kan alleen nooit een keuze maken als ik wil levelen of een nieuwe char aanmaak.

Zal mijn guild eens aansporen snel level 10 te worden, dan kunnen we die heirloom aanschaffen. :9

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snel zal niet gaan ;) Guildlevelen heeft een XP cap. Je kunt maar zoveel XP op een dag halen en dan kun je pas de volgende dag verder. Volgens mij kun je op lvl20 nog een heirloom item krijgen.

http://www.wowhead.com/guide=cataclysm&guilds#.

lvl10 een cloak en lvl20 een helm :)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. Maar hopen dat we het halen ooit. :+

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Guildlevelen? Is dat nieuw?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja en je krijgt er bepaalde bonussen voor en zou uiteindelijk vette dingen kunnen kopen. Samen raiden en dan misschien de mogelijkheid om een vette mount te scoren. Die dikke Alliance Leeuw bijvoorbeeld. ;)

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wat ik eigenlijk nog interessanter vind om te weten dan de rewards ervoor is hoe het in zijn werk gaat ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Door o.a. te questen en XP te verdienen als guild zijnde. Het is weer een mooie truuk van Blizzard om je langer in de game vast te houden. ;)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Staat allemaal in de link die ik gaf.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Pas gister achter gekomen dat archeology een secondary prof is ipv primary.. doh... Wel weer een nieuwe timesinker zeg, ben het na 1 dag alweer zat eerlijk gezegd..

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even doorlevelen tot 100, dan word het wel leuker en gaat het ook sneller. ;)

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar speelt iedereen eigenlijk? Ik ben een Horde Tauren Warrior op de server Asczune, maar zoek eigenlijk een Nederlandse fun guild. Begin het spel steeds beter onder de knie te krijgen en vind het ook echt leuk, alleen kan ik niet te vaak spelen ( soms een avondje, soms 5 dagen niet).

16. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Sloober

Geef je naam ff door voor een FR in wow!

Speel zelf in Aggramar, nog niet in een guild. Eerst even lvlen en dan maar eens kijken voor een guild. Alleen dat hardcore raiden (verplicht 3/4 avonden p/w) dat hoeft voor mij niet meer!

Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wordt het leuker en sneller dan? Ik ben er ook mee gekapt omdat het rete langzaam gaat en je telkens van gebied naar gebied moet!

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Woet woet, zit op het moment op level 82 met mijn Goblin Warrior, nog een kwart tot 82. Gisteren mijn eerste 3 Cata normals getanked, het ging aardig goed, wel kun je hier al een beetje merken waar het in Heroics pittig gaat worden. Gelukkig doe ik vooral dungeons met 2 rl vrienden van me (Healer en DPS, de 3e proberen we nog zover te krijgen dat hij een transfer doet! :+) dus een goede basis hebben we al. Questen in Cata valt erg mee, het zijn geinige quests en je loopt er zo langs heen. Ik ben zelf bij Hyjal begonnen en ben gisteren over gegaan naar de Maelstrom dus ik hoop dat het daar ook bevalt!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het word leuker als je dingen kunt craften namelijk. Als je dat voor de eerste keer kunt dan gaat je Prof. met 5 punten vooruit. Ook kun je op een gegeven moment een steen vinden waardoor je 12 punten minder hoeft te graven voor bijvoorbeeld de Dwarves of Night Elves. Ik dacht ook dat het na 50 saai zou blijven, maar zit nu op 101 en die 51 punten gingen best snel.

Later kun je nog vettere dingen maken, zoals een pet, mount en tct later ook een behoorlijk vet wapen. ;)

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Speel zelf op Doomhammer, al vanaf dag 1 eigenlijk, paar jaartjes hardcore gedaan, maar op een gegeven moment ga je de nutteloosheid ervan inzien..

K stuur je wel ff een pm'etje zo via xbox! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina