1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    20-30G op laag lvl niks? Eerst moest je blij zijn als je 100G had op lvl40 om je mount te kunnen kopen.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als je het gold van je level 80 naar je alt kan sturen is het ook niks. Als beginner is 30 gold veel, vooral als je het alleen maar van quest rewards moet hebben.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Onder andere ja.

    @ G Force: Die tijden zijn veranderd en dat is deels omdat Blizzard zoveel mogelijk spelers wil. Laat de massa nu net Casual zijn. Alles moet makkelijker en goedkoper. Zelfs de Flight Master training is 500G goedkoper geworden, al is dat nog duur. Ik heb op mijn main altijd wel gold, en dat stuur ik zoals Nukem 007 zegt geregeld naar mijn alts. ;)
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Maar als alles steeds goedkoper wordt, moet je toch juist blij zijn als je op een laag level al 30 gold via een profession kan verdienen? Dan moet je niet zeggen dat 30 gold niet veel is voor een level 15 character, meer heb je ook niet nodig.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In het begin is het nog steeds erg veel. Je hebt eigenlijk bijna geen gold nodig om je skill te kopen. Prijzen voor die spullen liggen gewoon hoog omdat de spelers erg lui zijn.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gezien de grootte van het spel wil ik af en toe ook wel lui kunnen zijn. :+
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel alleen dat de gemiddelde speler dat is ;) En het feit dat er zo makkelijk gold verdient wordt ofc. Als je bv bij Final Fantasy XI kijkt zijn de items uit begin gebieden juist erg goedkoop en dat komt omdat er het best moeilijk is om geld te verdienen in die game.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar als je kijkt naar het verschil in aantal spelers weet je ook wel waarom. Mensen willen nu eenmaal makkelijk geld verdienen. Om die reden zitten er ook een hoop, in RL, in buitenlandse gevangenissen. Als FF, wat jij speelt, dat ook zou hebben, dan denk ik dat het aantal spelers ook omhoog schiet.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dikke lol. Had nog iets van 20-24 quests te gaan in Vash Jir. Krijg ik in eens de achievement voor 160 quests. 8)
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Old news? :+

    Dat komt omdat Vashj'ir geen 160 Quests in totaal heeft maar minder, dus 160 quests zou je toch nooit halen, blizzard heeft een fout gemaakt, de text is nog niet veranderd =).
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Deepholm heeft hetzelfde. Bij 110 quests krijg je de achievement al, ipv de 125 die je eigenlijk nodig zou hebben. Gaat wel even duren voordat dat is opgelost denk ik :)
     
  12. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap sowiso niet waarom je daarvoor zoveel lol moet hebben. 8)

    Mja Gz ermee.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar die Yellow al zijn plezier vandaan moet halen.. ;)

    Ben pas net level 30 :mad:
     
  14. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Realm? en Class+Race?:9
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb een Tauren Warrior op Aszune, ben eigenlijk op zoek naar een leuke guild / server met Nederlanders en een beetje newbie friendly :)
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ai ai ai ai, ik heb een heeeel vervelend probleem.

    jaaaaren geleden toen BWL40 nog de einddungeon in WoW was heb ik van iemand zijn wow overgekocht voor twee tientjes om het te proberen. Na 4 telefoontjes met Blizzard Amerika was het toch gelukt om de account over te zetten, ze hadden toen nog geen concrete terms of use omtrent de accounts.

    Een aantal jaar heb ik het gespeel, TBC en WoTLK gekocht. Uiteindelijk gestopt en nu wilde ik Cataclysm eens gaan proberen.

    Nu moet je echter je account mergen met Battle.net. Ik heb alleen geen toegang meer tot het oude e-mailadres dat in mijn account staat. Die is verwijderd. Ik kan alleen mergen als ik dat e-mailadres gebruik. Dus ik een mail gestuurd naar Blizzard.

    Krijg ik terug dat account sharen/stealing/selling verboden is dus dat ze me niet kunnen helpen. Vervolgens heb ik gereplied, alles uitgelegd, mijn aankopen van TBC en WoTLK vermeld en dat ze alles kunnen terugzien op mijn account waar mijn contactgegevens staan en Credit Card .

    Krijg ik weer hetzelfde e-mailtje terug dat ze me niet kunnen helpen omdat account sharen/stealing/selling verboden is.....

    Nu heb ik het weer proberen uit te leggen en wacht ik weer af op een antwoord. Ik heb gevraagd hoe ik kan bewijzen dat ik wel de rightful owner ben maar het schiet allemaal maar niet op.

    Is toch wel echt te gek voor woorden dat ik nu gewoon niet bij mijn account kan terwijl ik in totaal jaren abbonementsgeld heb betaald en legaal TBC en WoTLK heb gekocht en de originele WoW met toestemming van Blizzard USA op mijn naam heb gezet :confused:

    EDIT: WOOHOOO echt net een e-mail gehad dat ze mijn e-mailadres eindelijk hebben gewijzigd! Vanavond gelijk testen!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ach so mein Jung. Danke Schon. :+
     
  18. SysanApse

    SysanApse Guest

    Nieuwe UI, vind 'm goed gelukt dus show hem even hier :).

    [​IMG]
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nice, lekker overzichtelijk. :thumbs:

    Een ding: Jij hebt kennelijk ook gasten met vreemde namen op je server. Dudwewillpwn. 8)
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik nu mee aan het testen ben, aangezien mijn originele UI niet echt healer friendly was, maar eventjes wat aangepast nu ik mijn druid aan het levelen ben:

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina