1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Prijs hoger = minder verkoop. Minder verkoop = minder abonnementen. Minder abonnementen = minder geld.

    Als je de game eenmaal speelt ben je hooked (meeste mensen dan) en dan maakt het niet uit of je 11, 13 of 15 euro in de maand betaald.

    Ja is normaal.
     
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid niet dat ik straks per ongeluk een of andere crimineel een kopie van mijn ID kaart toestuur.:)
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk niet dat jij weet wat een dergelijk serverpark aan onderhoud kost.

    http://tweakers.net/nieuws/62556/wo...servers-en-1-komma-3-petabyte-aan-opslag.html

    /Edit: Dat is pre-Cata. Het is inmiddels dus alweer oude info.
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje op dit moment heb ik geen game time en heb ik Cata ook nog niet gekocht. Mocht ik nu de optie gebruiken om Cata 10 dagen uit te proberen moet ik dan eerst game time kopen of zit dat er bij in?:)
    Alvast bedankt!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet ook altijd een uiterste zijn heh.
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat zit er bij in, ik ben nu ook met de trial account bezig voor Cata.

    Let wel op dat je je oude chararcters helaas niet kan levellen tijdens de trial (ik was bezig met mijn DK van 80 > 81, maar dan stopt hij met nog 1 xp te gaan naar het volgende level).

    Het is dus vooral bedoeld om een nieuwe char, goblin, aan te maken en die kan je wel naar 20 levellen. (alle nieuwe chars overigens).
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Druid gisteren geleveld. Was het vandaag ook wel van plan, maar we hebben vanavond LK met de guild en ik heb nog een shitload aan Blu rays te bekijken.

    Moet zeggen dat die Druid class me heel erg bevalt. Hij is nu level 25 en al met al ging dat behoorlijk snel. De dag dat ik hem aanmaakte was die al level 16. Ik doe het dan wel met heirlooms, maar toch.

    Ik level bijna nooit meer zonder Heirlooms, behalve vanaf level 80. Heb nog geen 80+ heirlooms.

    Is het levelen zonder heirlooms trouwens goed te doen???

    Mijn guild heeft al een aatal perks en dergelijke, dus denk zelf van wel.

    Mijn voorkeur bij chars gaat uit naar alle classes behalve die met een pet. Vind het gehannes met een pet achter me aan maar niks.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik word er echt gek van dat ik geen fatsoenlijke bindings en rotation kan vinden voor m'n PVP Rogue :{
     
  10. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    die guild perks geven ook een dikke xp boost + je heirlooms is win _O_

    denk dat het levelen zonder heirlooms ook wel snel gaat, vanwege al die veranderingen in 'xp needed to level' en de guild perks ofc.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Makkelijker levelen is er niet. Als zijn abilities zitten trouwens aan de controltoets gelinked.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rotation voor pvp rogue? Pvp is redelijk dynamisch. :):
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk vooral dat ie bedoelt een goeie stunlock in het begin, zodat je zo snel mogelijk combo points opbouwt en ze zo efficient mogelijk gebruikt. Anders snap ik het ook niet. Wel raar dat je zoekt naar bindings, daar snap ik dus niets van. Je hebt toch je standaard keybindings en daar zet je toch gewoon spells op, zodat jij het chill kan bereiken allemaal?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nou dat geloof ik graag, Lich King is ongetwijfeld easymode nu iedereen 85 is (no offense). Wat ik eerder apart vind van Blizzard is dat ze die titel niet verwijderd hebben. Wij konden ten tijde van WotLK toch ook geen Armani War Bear meer halen?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ach ja, maakt mij niet veel meer uit.

    Hier nog even een screen:

    [​IMG]
     
  17. Fantastic

    Fantastic Guest

    Dat is pas lame, kingslayer halen nu cata uit is..
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    hoezo is het lame? als je uhm nog niet gekilled hebt voor cata wil je het toch nog wel even afmaken lijkt me, maar het stelt idd niet veel meer voor:p
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben in ieder geval blij dat ik het gevecht is zijn volle glorie heb kunnen meemaken zonder een 30% boost :D
     
  20. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Yellow, waarom zoveel mounts op je bars? :eek:

    Doe ook iets aan je keybinds als je wilt (niet dat het erg is als clicker) maar als je gewend raakt met keybinds speelt het makkelijker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina