1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Vraagje aan de mensen die nu spelen. Zijn er nog unieke en pittige bossfights in dit spel in Cata? WotLK was een beetje treurig. En dan bedoel ik niet kansloze heroic troep maar bosses als Illidan Stormrage, Algalon the Observer etc.
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Bosses zijn een stuk pittiger dan in WoTLK en TBC. Heroics waren toen iedereen net het minimale itemlevel had ook pittig. Inmiddels skippen we al vaak de crowd control.

    Raid bosses kan ik nog niet veel over zeggen. Gisteren heb ik voor het eerst Magmaw gedownd. Dat is in ieder geval een boss die veel samenwerking en coördinatie vereist. Stukken leuker dan voorgaande bosses. :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind dit wel prettig werken. ;)
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    Gaat best lekker zo! Itemlevel 349,25.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben pas sinds september bezig(heb november overgeslagen) en ben nu lvl 74 met een char(voor jullie is dit inderdaad langzaam:+) maar waarom is het lame om nu pas kingslayer te halen?

    Ik had dat echt niet gered voordat cata uitkwam.8)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je zegt het zelf al. Mensen die er in WLK tijd en moeite in hebben gestoken werden beloond met de Kingslayer titel, of Bane of the Falling King op Heroic.

    Nu is dat makkelijk te halen en heeft die titel gewoon geen "status" meer.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar zo zullen er wel meer dingen zijn geweest in het verleden. Neem de dingen van voor WOTLK, BC en het originele spel. Er zullen altijd wel dingen inzitten waar jij of een ander meer moeite voor hebben gedaan dan mensen als ik.

    Desondanks ben ik er wel erg blij mee. Tactics vond ik ook bepaald niet moeilijk ofzo. Sindra leek me wel een stuk lastiger.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Oh, het ging om die titel.. ik dacht om het verslaan van LK zelf. xD
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De titel had een tijdje een cultstatus. ;)
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat je noemt is precies de reden dat ik gestopt ben, alleen dat jij Magmaw leuk vond en ik absoluut niet omdat het gewoon een 1shot was met mensen in barely heroic gear.

    Alles is nog steeds makkelijk vind ik, het voelt allemaal niet meer zo episch aan. Ook PvP was in het begin leuk tot iedereen in de gear was gegoten..

    Iemand nog een account? :D
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had idd ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het gekke er aan is dat ik nu denk dat ik het ook voor Cata wel had kunnen halen. Ik doel vooral op de tacts. Als Cata veel later uit was gekomen, dan had ik het denk ik net wel kunnen redden. Vond de tacts bepaald niet moeilijk om te begrijpen. Enige reden waardoor we wel eens doodgingen was omdat men in Phase 2 tegen die Void shit moet opboksen. Gelukkig ging dat daarna in een keer goed. Blijf die laatste 1550 K een vet stukje vinden. ;)
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Yellow, toentertijd was het wat minder makkelijk hoor (voor de 30% buff) Er zijn namelijk kleine dingen die je kunnen nekken, zoals 2 ghosts tegelijk op je (dat was een death op level 80) en dan moet de priest maar net even opletten en een schildje op je gooien anders ben je flink de sjaak.

    Maar je hebt gelijk, LK was niet echt al te moeilijk op Normal Mode. Heroic heb ik helaas nooit kunnen beproeven, daar was ik te casual voor.
     
  14. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf Lk ook nog niet gekillt, maar ik raid dan ook nauwlijks. Geen tijd voor.

    Maar om te gaan pronken met een kingslayer titel lol, aan het einde van WOTLK had zowat iedereen die al
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In zekere zin zou je kunnen zeggen dat die al vanaf het begin steeds minder waard begon te worden. Of al was.

    Zoals ik al zei: Ik ben er wel blij mee en volgens Armory is het nu mijn beste titel. ;)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien als dps. Denk er wel aan dat de tank ongeveer 1/4 van de health heeft. Zelfde geld voor healers. Denk niet dat je het kunt vergelijken. Ben wel met je eens dat tactics > gear is.
     
  17. SysanApse

    SysanApse Guest

    Holy arenas nu doen met een feral.
    IMO (!) CC's en silences zijn er nu teveel/duren te lang.
    Warriors, Ferals en mages moet je niet tegen je hebben want meestal kan je het wel schudden.

    Als ik als Disc/Holy gefocussed word door 2 DPS'ers ben ik er gewoon aan, 6 seconde silence. 4 seconden fear/etc. Is gewoon niets mee te doen.

    [​IMG]
    Deze wou ik gewoon laten zien voor lulz, 40K critical van een boomkin. Schrok me kapot toen ik hier dood ging :'-(

    Oh, en skilled :emo: palas die niet oom gaan. =]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2011
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha, nice. In PVE crit mijn Arcane Blast voor 55K. Maar dat is na 4 charges en dus lastig om dat in PVP voor elkaar te krijgen.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heel erg lastig zelfs. Want je moet er ook nog rekening mee houden dat je tegenstanders full resilience gear hebben. De casting time van arcane blast is te lang om in PvP te gebruiken want in die tijd dat je aan het casten bent kan je makkelijk geinterrupt worden/gekilled worden omdat je als Mage sowieso weinig HP hebt. Dan zou je dus al veel resilience en PvP gear moeten equipen waardoor je andere stats verminderen en je minder crit. Dus Frost blijft pwnage in PvP (op level 80 toen ik nog speelde teninste). :D
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    75k hp? mkay
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina