1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha :+ Zie je dat ik er geen verstand van heb :+

    Ik heb nu altijd een dagger in de main hand gehad, en een zwaard in de offhand :eek: Maar ik wil straks eigenlijk 2x een dagger gaan dragen. Dus waar moet ik dan op gaan letten ?

    /edit; Wat is hemo ? :eek: (behalve een domme vraag dan :+)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Gold kopen met echt geld is nogal lame en valt onder cheaten dus ik denk dat je hier beter je mond over kunt houden|:-
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Geen enkele gold-site is te vertrouwen, want het zijn allemaal low-life, onderbetaalde, zwetende Chinezen die accounts hacken om aan dat geld te komen. _0/ Als je daar gold koopt, kun je er bijna zeker van zijn dat jij de eerstvolgende bent die gehacked wordt en je geld kwijt raakt. Die sites zijn smerig, stuk voor stuk.

    Als je zou vragen waar je het beste gold kunt verdienen ingame, zijn er vast een hele hoop mensen die wel goede adviezen kunnen geven. :)
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    oke dan, dan vraag ik dat :)

    ik ben zelf lvl 33 en moet maar es gaan sparen voor een mount, weet iemand goede farm plek voor mij?
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen als je wetelijk je naam hebt verandert en daar bewijs van hebt, probeer maar eens.

    Ik ken iemand die op level 40 5k gold had gekocht, is niet goed voor je, hij heeft nu uber gear en leuke enchants maar dat valt ook tegen als je het niet meer kan over een tijdje.
    Of je hebt irl geld teveel xD
     
  7. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je hoeft je naam toch niet te veranderen als je van account wisselt..
    Dan heeft hij gewoon de gegevens die ik heb en ik die van hem.
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar jij wou 1 character tranferen, dat kan niet. (niet hoe jij wil iig)
     
  9. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah right
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Desolace is een ideale plek om te questen, maar vooral ook om te farmen en te grinden. Vooral in die kampen waar die centaurs rondlopen kan je zeer snel gold verdienen.

    Droprate van groene en blauwe items is hoog, droppen aardig wat silk cloth wat je kan verkopen en de respawn tijd is goed als je daar lekker aan het grinden bent.
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    in desolace zijn de greys ook wel wat waard.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb lieve guildies :) Kreeg voor 12,50 G 4 keer een Netherweave Bag (16 slots) :D
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die kapot-zwetende-chinese-goldfarmers die whisperen me nu constans met die onzin van ''website blabla zoveel aanbiedingen enzovoort enzovoort.. word er helemaal gek van.

    heb ook een ticket gemaakt daarvoor,, gamemaster zei; jaja dankjewel we zullen alles er tegen doen om dit tegen te houden..,

    maarja zoveel kunnen ze erniet aan doen :confused:
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen er ook niks aan, wat kunnen ze nou doen aan iemand die een oiweuhflwuerf genaamde alt aanmaakt en een paar mensen wispert en hem weer delete... :+
     
  16. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gevraagd waarom ze niet proberen die websites te sluiten die dat geld verkopen,, maar toen zei die niks
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt jou het uit of mensen gold kopen...
    Als jij het oneerlijk vind koop je tog ook gewoon gold?
    En zóveel spam krijg je er niet door.
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Account bannen?

    Ze kunnen zo zien wie die alt heeft aangemaakt.
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja net of dat ze tegenhoud, ze verdienen genoeg om iedere dag een nieuwe wowaccount te kopen hoor...
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nog niet zolang maar kan iemand mij uitleggen hoe ik blacksmithing leer of Enchanting, want als ik naar de profession trainer ga dan kan ik het niet leren er staat dan: Requires.... (70). Er werd me net een beetje in het Engels uitgelegd dat je maar 2 dingen kan doen ofzo.. Ik hoop dat iemand het hier beter kan uitleggen:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina