1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee niks.

Net wel een quest gedaan waarvoor ik een epic kreeg :)

Had trouwens een lvl22 item op de AH staan die voor 1000g verkocht was...

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door die spelfout is toch maar weer te zien dat iemand je dus écht geholpen heeft ipv een automated reply. Blijf dat toch wel 1 van de beste dingen van Blizzard vinden. :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft wel 4 dagen geduurd voordat ik antwoord had. Zo goed vind ik het dus niet...

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, je kunt moeilijk een schadeclaim in gaan dienen lijkt me?
    Ik zou dan ook nog heel wat kunnen indienen, o.a. een recipe van 320 Gold van een vendor in Borean Tundra.

Het heeft toch weinig zin, want je krijgt echt bijna niks gedaan als het daar op aankomt, dus ook geen extra rep.

Trouwens: Hoorde van Dutch Neon, geloof ik, dat die Mongool uit Noorwegen op Silvermoon EU, Alliance, zou hebben gespeeld. :eek:

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol schadeclaims, jij haalt soms echt te veel dingen in je hoofd Yellow.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet te letterlijk nemen Inferius.
    Misschien moet ik eens wat vaker een emoticon gebruiken. ;)

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dan is het goed.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    :):

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kreeg als 1000g van AH voor een lvl22 item :)

Vandaag trouwens weer bijna 4000 rep gehaald dus nog net voor de reset dus heb eigenlijk niks verloren :)

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lekker lekker :thumbs:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat is het toch moeilijk om een goede group te vinden voor Blackrock Spire. Wacht je eerst ook nog eens in totaal een uur, ga je erin, is je group so retarted dat ze na 3 tries nog niet snappen dat Leeroy op dit level geen zin heeft. Daarna krijg je ook nog eens dat ze van dat randje afspringen in zo gedeelte waar je naar BWL kunt, leaven ze daarna allemaal. BS is op moment even ergenis nummer 1, terwijl die instance helemaal niet zo moeilijk is om te volgen. Snap echt niet wat sommige mensen voor ogen hebben als ze een dungeon doen. |:-

Jullie nog bizzarre Dungeons en Raids verhalen als het op groups aankomt deze week?

12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik pug ook niet meer. :thumbs:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Net toch gelukkig met een goede group Upper Spire gecleared. Ging nog snel ook. Group luisterde goed.

Zegt de healer tegen me, een al wat ervarener speler, dat die het geen probleem vond om nog een keer met mij de instance in te gaan.

Nice calm tanky boy word je dan genoemd. :+ In de wisper later, heb ik geen screen van, zei die dat het hem een hoop mana scheelde. Hell Yeah. :cool:

Edit: Red Proto Drake nu ook binnen. Mount nummer 103 binnen.

Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  14. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, Alleen met me nieuwe guild 12/12 gecleared in de 1e week wat gewoon te easy was door de nerfs.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Geen dungeon, wel pvp. Jezus zeg mensen snappen het gewoon niet... 3 keer een BG gedaan met bijna dezelfde mensen, en 3 keer verloren. ze willen gewoon echt niet luisteren....

3 mensen legde alles netjes uit, en nog loopt 40% de verkeerde kant op... dan heb ik echt zoiets van, wil je dat alliance wint of wat? gewoon 3 losses achter elkaar. 4de keer weer die BG eindelijk gewonnen.

Heb hem nou in totaal 9 keer gedaan, kreeg gisteren de achivement dat ik hem had gewonnen...|:-

16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Welke battleground? Ik ben nu eindelijk level 85 op mijn Priest. Ik heb nu 2 ringen en 1 cloak van season 10 gekocht, de rest deze week binnenhalen. :)

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Beste kon je denk ik eerst je Hand en Shoulders halen voor Set items? extra resillience?

Maar het was Isle nog iets.... weet zo niet volledige naam, zo gek lang speel ik nog geen BG's:p altijd PvE speler geweest

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Isle of Conquest ;)

Alliance rusht altijd docks terwijl horde het meer op de workshop en hangar speelt

Enige waar ik me echt aan erger is Av als horde zijnde, niemand snapt dat als je gwoon rusht je het nooit eerder haalt dan alliance. Die zijn gewoon altijd sneller, roep ik dus gister om een paar als defense ben ik gvd de enige die IB tower staat te verdedigen als een healer =(

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, Alliance wint bijna altijd AV, gelukkig wel. Bij de rest van de BG's zijn de gemiddelde spelers retarted als wat. Heb gasten gezien in die nieuwe BG, vlakbij die 85 zone, die gewoon op de Horde aflopen in hun eentje. Echt kansloos. Ik volg de group gewoon wel en daar trek ik wel lering uit. Ik speel weinig PvP, maar als ik het doe hoor ik niemand over mij klagen. De echte PvP spelers op mijn server ergeren zich er ook dood aan. Horde spelers hebben in PvP over het algemeen wel het voordeel, maar AV winnen ze bijna nooit en Wintergrasp op mijn server zelf ook niet, maar weet dan ook niet hoe dan op andere servers is. Tol Barad was geloof ik die nieuwe BG in die 85 zone, naam even kwijt. Verschrikkelijk hoe het daar op mijn server aan toe gaat. 8) Ik doe in mijn PvE gear trouwens meer DMG dan de meeste in hun PvP gear. Haste en de juiste Expertise FTW!!! \o/

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vraagje: Had net een paar keer op level 57/58 de eerste dungeon van Outland gedaan.

Ik had de tabard van Ironforge aan, voor rep. Nu kreeg ik rep voor Honor Hold, maar zou ik door die tabard niet ook rep voor Ironforge moeten krijgen?

Deel Deze Pagina