1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, in de TBC instances krijg je reputation voor de factions/steden in TBC. Niet voor de tabard dat je draagt.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Logisch dat je meer damage doet in PvE gear... Ik heb vandaag wel mijn season 10 shoulders en head gekocht. :D En waar hebben Horde spelers dan het voordeel in? Ik kan eigenlijk geen battleground opnoemen waar een factie een voordeel in heeft (behalve Alliance in AV dan).

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voordeel van kennis en minder retardedheid. Beetje flauw, maar nee, ze hebben idd niet echt een voordeel. Ik had moeten zeggen dat ze bijna altijd winnen, op basis van mijn eerste zin. :cool:

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het gevoel dat de opposite side veel meer wint dan je eigen factie is echt flauwekul en bias. Hoor het mensen op mijn server ook constant roepen dat Alliance als maar verliest, maar op AV na is alles toch echt 50/50. (Op een kleine variatie na)

Dacht zelf ooit eens een onderzoek gelezen te hebben, kan jammer genoeg de bron niet meer vinden.

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Yep, over het algemeen is het gewoon 50/50.

Eindelijk Ragnaros neer vandaag. Met 2 dagen in de week krijg je niet heel veel tijd op een boss, dus we waren wat trager dan we wilden. Maargoed, 17e van de server, heroics inc :)

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BG stats van mijn priest zijn aardig in het voordeel, heb geloof ik 40 van de 67 bg's gewonnen. Vooral bij kleine bg's merk ik echt dat je zelf een grote invloed kan hebben op het spelverloop.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    AV winnen wij eigenlijk vrijwel altijd als Horde kant op mijn server... en Tol Barad ook. En dat is echt ideaal want dat zijn lekker veel Honor Puntjes... vooral weer omdat het is gereset nu en ik dus weer de victory quest mag doen :D.

Verder verliest op mijn server Horde de rest... Isle of Conquest vrijwel altijd, en net als Warsong Gulse enzo ook. vet irritant. heb veel meer verloren als gewonnen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoor ook altijd mensen klagen dat ze nooit BG's als horde winnen. En dan ook klagen dat ze nooit BG's als Alliance winnen...misschien dat het dan aan hun zelf ligt? ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik win gelukkig wel eens wat, ook naast degene die ik vaak verlies. Toen ik dit las dacht ik even: :lol:

PvP hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, maar mensen willen gewoon denk ik hetzelfde gevoel ervaren als een online shooter zoals COD. Gewoon makkelijk kills maken en meer niet. Ik zie dat veel als ik een BG join. :cool:

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu 84 met mijn hunter en voor de 2e keer bezig 85 proberen te halen, maar wat gaat dat sloom zeg:eek:Gelukkig een group gevonden voor CoC, dat scheelt weer 600k xp:thumbs:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gisteren dus met level 57 de eerste Outland Instance in. Ik doe hem twee keer achter elkaar en word level 58 zonder problemen en gezeur van de group. Tanken gaat prima, genoeg aggro.

Kom je daarna met level 58, ruim op weg naar 59, in een group met verder alleen level 61 minimaal. Laten ze je gewoon stikken qua healen. Die hele groups daarvoor geen enkel probleem en alles foutloos.

Noemen ze je ook nog ''kid'' op basis van je level, maakt mij gewoon pissed, en weer laten ze je stikken. Toen had ik het wel gehad en ben ik geleaved. Gasten waren trouwens allemaal rond de 15 jaar, en ik kon het niet laten te zeggen dat ze beter eerst hun luiers konden gaan verschonen voor ze weer over ''kid'' begonnen op basis van je level wtf.

Ik zou me hier niet druk om moeten maken, maar wat heb ik een hekel aan de arrogantie van sommige spelers. :mad:

Zo maak je nog eens wat mee zeg als je dungeon levelt.

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    een BG ligt nooit aan 1 speler. Maar aan hoe je werkt als een group. Als ik bijvoorbeeld TB doe winnen wij 9/10 keer. Iedereen weet wat die moet doen en praat goed en zegt waar hulp nodig is. Maar in BG met 10 / 15 man doen ze dat niet. Ik ben altijd de enige die het nog probeerd uit te leggen....

Er zijn ook teveel mensen die kills farmen lijkt het wel... ook vrij irritant. En ik merk dat we in CTF heel vaak healers tekort komen. Dan hebben beide kante de vlag en bij Alliance staan dan 3 healers langs de vlag carrier en bij ons maar 1tje. Dan is het natuurlijk zo gebeurd...

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die een beetje verstand van de addon NPC Scan heeft?

Als ik de vlekken op mijn map heb en ik daardoor vlieg, krijg ik dan een warning als er een npc is of hoe werkt het precies?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, je krijgt een warning als er een NPC is idd. Je krijgt het eigenlijks altijd als je in de buurt van die lijnen bent en als je er overheen vliegt of rijd.

Op deze manier ben ik aan mijn eerste Northrend kill gekomen.

NPC scan is heel erg simpel. Je doet er het beste aan iedere keer als je gaat campen het pad te volgen, want hij scant niet precies waar de NPC zich op dat moment op de lijn bevind. Wel mooi dat bij iedere route van een NPC voor een andere kleur is gekozen. Soms heb je er twee per gebied, zoals in IceCrown. Ik had daar ook bijna mijn 2e gehad, grote logge reus, toen helaas iemand mij voor was. NPC scan had hem al eens eerder gescant, maar steeds misgelopen. Die reus in IceCrown popt vrij vaak.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nog een paar puntjes en we hebben 10000 achievementpoints, yay. Dit voor een toon die in wotlk is aangemaakt. (inb4 lolnerd :+)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kreeg net een warning dat er 1 gevonden was. Alleen zag ik niemand. Later stond hij ook niet meer op de map aangegegen en zijn path was zeg maar ook weg. Heeft iemand anders hem dan gevonden?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, want zo ging het bij mij dus ook. De add on is er eentje die veel gebruikt word en heel begrijpelijk als veel mensen jagen op bijvoorbeeld Time Lost Proto Drake.

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Alchemy heb ik bijna op 525 (nu 520) en het verdient al best goed! Ik heb ook Herbalism op 525 voor erbij maar ik heb niet veel zin om zelf alle mats te farmen. Dus even een macro gemaakt en die om de zoveel minuten omroepen in de tradechat. Ik ben van plan om de Flasks of Steelskin en Draconic Mind te gaan maken. Ik heb nu ongeveer voor 2500 gold aan mats ingekocht en dat is genoeg voor ongeveer 50 potions die ik (hopelijk) kan verkopen voor gemiddeld 95 gold per stuk. Dus dat is toch mooi al zo'n 2000 gold winst en dat alleen door wat mats inkopen, flasks maken en weer verkopen. Ook elke dag even slim gebruik maken van mijn cooldowns (transmute: living elements): Volatile Life koop ik in voor 4 tot 5 gold per stuk (15 stuks), dan neem ik de portal naar Uldum en daar kan ik Volatile Lifes transmuten naar Volatile Airs die weer voor meer dan 20 gold per stuk verkopen. Dat is zo'n 225 gold per dag (1,5k per week) en je hoeft eigenlijk maar op een paar toetsen te drukken.

Ik heb nu ongeveer 20 flasks op de AH staan voor 100 gold per stuk. Vandaag is de reset, dus er gaan veel guilds weer raiden en al die guildmembers hebben hopelijk veel flasks nodig. :D Dan hoop ik dat ik in het weekend weer veel mats kan inkopen en doordeweeks al die flasks weer kan verkopen.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik moet alleen fishing nog op 525 krijgen en dan heb ik alle professions op max. Fishing gaat alleen erg traag en word leuk als je met een party even gaat vissen. Ja, ook in Azeroth. :+

Enchanting is t.o.v. van LK wel schandalig duur geworden. Ik heb een behoorlijk kapitaal uitgegeven. Mats zijn echt niet normaal duur. Zelfs al koop je weapons and armor in om te disenchanten voor die paar levels, dan nog ben je een hoop kwijt en moet je of farmen of via AH inkopen doen.

Prijzen zijn ook echt ziek vandaag de dag. Er is een tijdje terug namelijk nog een LK mount via AH verkocht mijn server, voor 250.000 G. 8)

20. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een maandje gekocht en ik ga verder op mijn 35 mage. Ik gebruik nu frost voor pve en ik wil arcane gaan gebruiken. Ik vroeg me.dus af of mijn spec goed is.

eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Vetertje/simple

Alvast bedankt

Deel Deze Pagina